More stories

Reboot now: we ervaren met z’n allen de gevolgen van een disruption van formaat

Momenteel ervaren we met z’n allen de gevolgen van een disruption van formaat. Al gaat het vandaag niet enkel om de businessmodellen waar men het in de keynotes over had die verstoord zijn geraakt maar over de algehele samenleving die een dreun van jewelste kreeg.

Disruptie

Werken met digitale customer journeys – drie pijlers voor succes

Overstappen van papieren customer journeys naar interactieve digitale versies is een uitdaging, maar wie gestructureerd te werk gaat legt de basis voor een slimme, wendbare en effectieve bedrijfsvoering.

Customer Experience

Zo realiseer je business impact vanuit een centraal klantbeeld 

n het vijfde deel van deze artikelenserie van de DDMA Commissie Data, Decisioning en Engagement gaan we in op personalisatie.

Customer Service

Het belang van technologie in onzekere tijden

In tijden van crisis worstelen organisaties vaak met hun focus. Wat moeten ze doen om risico’s te beperken of om urgente problemen op te lossen?

Coronacrisis

Clara Miranda Escribano (ING Group): ‘Middels sprints elke medewerker innovatiever maken’

Tijdens Emerce Lean Innovation Summit gaat Hans Voorn in gesprek met Clara Miranda Escribano van ING Group over een sprinttechniek om iedereen binnen haar organisatie innovatiever te maken.

Innovatie

Voedselveiligheid garanderen met voorspellende analyses

De vaak uitverkochte schappen laten zien dat de huidige uitbraak van COVID-19 heeft geleid tot grote voedseltekorten in de detailhandel.

Analytics

Bart Versteeg (Van Berlo): ‘Innovatie en integratie zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden’

Tijdens Emerce Lean Innovation Summit gaat Hans Voorn in gesprek met Bart Versteeg van Van Berlo over hun werk voor Damen shipyards.

Innovatie

Cookieloze campagnes zorgen voor aardverschuiving in online advertising

Pas als de Nederlandse online advertentiebranche pro-actiever aan de slag gaat met de ontwikkelingen in de markt, kunnen we internationaal uit blijven blinken.

Native advertising

Robotic accounting: een andere manier van werken 

In de race om digitale transformatie zijn we op alle fronten druk de nieuwste technologische mogelijkheden in te bedden in onze bedrijfsvoering.

Innovatie

Het selectieproces van een nieuwe marketingtechnologie: vergelijken, testen en kiezen

Voor het maken van de juiste keuze voor een nieuw applicatie, van e-mailmarketing en datamanagement tot social advertising, is een serieus selectieproces vereist.

Online marketing

Hoe co-design je vanuit huis?

En opeens stond alles stil. Halverwege maart kwam het fysiek samenwerken ineens abrupt tot stilstand.

Digital Design
Premium

Machine Learning Ops: van experimenteren naar implementeren

Organisaties en bedrijven wenden zich steeds vaker tot Machine Learning (ML) voor een betere bedrijfsvoering en om een strategisch voordeel te behalen.

Artificial Intelligence

Is je e-commerce bedrijf verkoopklaar?

Veel verkopers bieden hun onderneming niet op het optimale verkoopmoment aan. Zolang de zaak goed draait, wordt er niet aan verkoop gedacht.

E-commerce platforms

Tonny Loorbach (CEO IMU BV): ‘Boek is de ultieme marketingbijbel geworden’

Het boek De Online Marketing Tornado is ‘een waterdichte blauwdruk voor een wervelende online business die impact maakt’. Mede ingegeven door de coronacrisis willen Tonny Loorbach en co-auteur Martijn van Tongeren het boek niet op de ouderwetse manier verkopen, maar gratis weggeven. Tonny: ‘Door de coronacrisis loopt het de afgelopen weken storm. De kern van ons bedrijf is het aanbieden van online marketingcursussen, dat doen we al jaren. Veel mensen willen juist nu online ondernemen. Er is dus ineens veel meer vraag naar onze software en we hebben ook een boek gelanceerd: De Online Marketing Tornado hebben we in zes weken tijd geschreven.’

Marketing

Augmented Reality, van gimmick naar onmisbaar

Wat is Augmented Reality eigenlijk? Van visueel niet al te aantrekkelijke markers in drukwerk. Snorren, hoedjes en make-up in je Instagram of Snapchat, naar een functionele en structurele verrijking van het leven. 

Augmented Reality