More stories

Onderzoek: algoritme LinkedIn toont 60% niet-relevante content (1/2)

Wat staat er in je LinkedIn feed? Clickbaits en (fake) polls zijn al 22% van de content. Verandert LinkedIn in een Facebook? Een onderzoek in twee delen.

Social

Artificial Intelligence in de strijd tegen phishing-aanvallen

Phishing bestaat al sinds de jaren ’90, maar is de laatste jaren een grootschalig probleem geworden. De oplossing ligt mogelijk bij Artificial Intelligence.

Security

Het IAB Consent Framework voor cookie-toestemming overtreedt de GDPR: wat nu?

De problemen met cookies zijn niet voorbij: België en Ierland hebben het meest gebruikte framework voor het vragen van toestemming voor cookies afgekeurd.

Legal

Workshop: aan de slag met digital twins

Een digitale evenknie waarop de nodige tests worden uitgevoerd voordat een product, machine of service wordt ontwikkeld: de wereld van digital twins.

Research and development

E-mail traffic meten: weet wat je precies meet

Bij e-mailcampagnes is informatie over aantallen clicks belangrijk. Daarvoor zijn twee bronnen, die soms verschillen. Lees hier meer over de meetmethodes.

Marketing automation

WooCommerce, Shopify, Magento of Shopware: hoe kies je het juiste e-commerceplatform?

Welk platform past bij jouw e-commerce-organisatie? Wat zijn de laatste trends en ontwikkelingen en waar moet je op letten bij de selectie?

B2B Digital

Mini docu: Future of Brands – Merken in een gefragmenteerde wereld vol kritische consumenten

Hebben merken nog wat te betekenen in de 21ste eeuw? De markt fragmenteert en consumenten laten zich steeds minder wijsmaken.

B2B Digital
Premium

De inzet van betrouwbare en transparante AI binnen de overheid

Algoritmes en data brengen risico’s met zich mee. Controle is een taak waar juist ook het senior management zich bewuster mee moet bemoeien.

Artificial Intelligence

Mini docu: Future of Business – Dit zijn de mogelijkheden van ondernemen in de toekomst

De digitale wereld speelt een sleutelrol in toekomstige verdienmodellen. Wat is mogelijk voor creatievelingen en traditionele bedrijven?

B2B Digital

Start-up localdesk: ‘hybride werken is meer dan alleen een bureautje thuis’

Localdesk lanceerde een platform om hybride werken meer te maken dan alleen de keuze tussen thuis en kantoor.  Vijf vragen aan CEO Stephan Meijers.

Start-ups

Van transactioneel naar emotioneel: hoe je meer uit je loyalty-programma haalt

90% van klanten staat nu negatief tegenover loyaltyprogramma’s. Om klanten wel te (blijven) verbinden aan je merk moeten zulke programma’s op de schop.

Customer Loyalty

De volgende generatie CMO’s verandert het marketingvak voor altijd

De Chief Marketing Officers van de toekomst hebben hun eigen priorieteiten, zo toont onderzoek onder senior marketeers. Doe daar nu al je voordeel mee.

Strategy

Groei stimuleren met sociale media

De analyse van sociale-mediagegevens is vaak synoniem met sociale-mediamarketing. Zo stimuleer je de groei met behulp van de socials.

B2B Digital
Premium

Raymon de Kruijff koopt b2b-bureau Admix

Raymon de Kruijff neemt het merendeel van de aandelen in het Rotterdamse creatieve b2b-bureau Admix over. aatad

Digital Agencies

Overnames in de wereld van digital agencies en de invloed op kleinere bureaus

Overnames in de wereld van digital agencies hebben direct impact op de bedrijfsstrategie van middelgrote en kleine bureaus. Hoe bepaal je je toekomst?

Digital Agencies