Onderzoek: algoritme LinkedIn toont 60% niet-relevante content (1/2)
Wat staat er in je LinkedIn feed? Clickbaits en (fake) polls zijn al 22% van de content. Verandert LinkedIn in een Facebook? Een onderzoek in twee delen.
Wat staat er in je LinkedIn feed? Clickbaits en (fake) polls zijn al 22% van de content. Verandert LinkedIn in een Facebook? Een onderzoek in twee delen.
Phishing bestaat al sinds de jaren ’90, maar is de laatste jaren een grootschalig probleem geworden. De oplossing ligt mogelijk bij Artificial Intelligence.
De problemen met cookies zijn niet voorbij: België en Ierland hebben het meest gebruikte framework voor het vragen van toestemming voor cookies afgekeurd.
Een digitale evenknie waarop de nodige tests worden uitgevoerd voordat een product, machine of service wordt ontwikkeld: de wereld van digital twins.
Bij e-mailcampagnes is informatie over aantallen clicks belangrijk. Daarvoor zijn twee bronnen, die soms verschillen. Lees hier meer over de meetmethodes.
Welk platform past bij jouw e-commerce-organisatie? Wat zijn de laatste trends en ontwikkelingen en waar moet je op letten bij de selectie?
Hebben merken nog wat te betekenen in de 21ste eeuw? De markt fragmenteert en consumenten laten zich steeds minder wijsmaken.
Algoritmes en data brengen risico’s met zich mee. Controle is een taak waar juist ook het senior management zich bewuster mee moet bemoeien.
De digitale wereld speelt een sleutelrol in toekomstige verdienmodellen. Wat is mogelijk voor creatievelingen en traditionele bedrijven?
Localdesk lanceerde een platform om hybride werken meer te maken dan alleen de keuze tussen thuis en kantoor. Vijf vragen aan CEO Stephan Meijers.
90% van klanten staat nu negatief tegenover loyaltyprogramma’s. Om klanten wel te (blijven) verbinden aan je merk moeten zulke programma’s op de schop.
De Chief Marketing Officers van de toekomst hebben hun eigen priorieteiten, zo toont onderzoek onder senior marketeers. Doe daar nu al je voordeel mee.
De analyse van sociale-mediagegevens is vaak synoniem met sociale-mediamarketing. Zo stimuleer je de groei met behulp van de socials.
Raymon de Kruijff neemt het merendeel van de aandelen in het Rotterdamse creatieve b2b-bureau Admix over. aatad
Overnames in de wereld van digital agencies hebben direct impact op de bedrijfsstrategie van middelgrote en kleine bureaus. Hoe bepaal je je toekomst?