More stories

Start-up Crayonic: Geen wachtwoord meer nodig

Start-up Crayonic werkt aan biometrische MFA. Simpel gezegd: ontgrendelen met een vingerafdruk. Zeven vragen aan Pavol Schmitzer, CCO van Crayonic.

Start-ups

Verkort de wachttijd bij de klantenservice met sms

Simpele oplossingen zoals de inzet van sms-berichten kunnen een goed hulpmiddel zijn om wachttijden bij de klantenservice te voorkomen. Zo zet je sms-berichten effectief in. 

Customer Service

Alles wat je moet weten van Friends of Search 2021

Het gisteren gehouden Friends of Search stond dit jaar in het teken van onder meer search measurement, search hygiëne en Machine Learning en AI. Dit jaar was Reprise er ook weer bij om naar de verschillende experts te luisteren. De belangrijkste take aways.

Search

Beter projectmanagement met focus op mandaat, visie, budget en tijd

Voor het succesvol opleveren van een project zijn er vier elementen nodig: mandaat, visie, budget en tijd. Lees hoe je dit model toepast bij je projecten.

Research and development

CDP’s zijn géén wondermiddel voor je business, maar de strategie en aanpak erachter wel

Customer Data Platform: resultaat is vaak te veel werk, te weinig ROI. Meer grip op klantdata vraagt om strategische herbezinning.

Marketing automation

Waarom kiezen voor een Digital Experience Platform (DXP)

Een digital experience platform kan het antwoord zijn op een CMS dat te veel tools moet krijgen om te voldoen aan alle marketingwensen.

Digital Experience Platform
Premium

De mogelijkheden van machine learning: Vier categorieën, veel potentie

Machine learning wordt op veel gebieden en in verschillende sectoren al concreet toegepast. De mogelijkheden zijn vrijwel onuitputtelijk. Een overzicht […]

Artificial Intelligence

Zorg ervoor dat deze zaken je groeiambities niet dwarszitten

Als organisatie ben je altijd op zoek naar groei. Met deze inzichten leer je hoe je organisatie verder groeit zonder dat het al te complex wordt.

Strategy

B2B Digital 2021 – II

Je next level in B2B-commerce

B2B Digital

Hoe implementeer je B2B Account Based Marketing succesvol in je organisatie?

Account Based Marketing (ABM) is de Nederlandse B2B-marketing en -sales aan het veroveren. Let op een snelle en efficiënte implementatie.

B2B Digital

Een antwoord op de toenemende macht van Big Tech

Steeds meer interactie met onze klanten en prospects gaat via de platformen van Big Tech. Hoe kom je als marketeer met een goed alternatief?

B2B Digital
Premium

B2B Digital: Geen winkel, wel een balie

“We zijn geen winkel, we zijn een balie”. Algemeen directeur Pim Pernot maakt graag duidelijk waarin InstallatieBalie.nl verschilt. Online, maar wel met een fysieke balie.

B2B Digital
Premium

B2B Digital: ‘De webshop moet geen kopie zijn van je winkel’

Kanaalconflicten zijn van alle tijden, maar vooral in de B2B sector komen ze steeds vaker voor nu bedrijven zelf met e-commerce beginnen. Dat zegt Sander Berlinski, Strategy Lead bij ISM eCompany, op Emerce B2B Digital.

B2B Digital

Een naamsverandering veroorzaakt geen revolutie, tenzij we erom vragen

Facebook is nu Meta, maar de problemen zijn niet opgelost. Consumenten willen meer privacy en databescherming. Daarop heeft het bedrijf nog geen antwoord.

Facebook
Premium

Emerce B2B Digital: ‘De aankoop is vaak functioneel, niet emotioneel’

B2B e-commerce is principieel anders dan B2C, omdat de klanten functioneel shopt vanuit zijn professie. Juist daarom betrekt Kramp.com klanten graag bij het digitale ontwerpproces.

B2B Digital