Start-up Crayonic: Geen wachtwoord meer nodig
Start-up Crayonic werkt aan biometrische MFA. Simpel gezegd: ontgrendelen met een vingerafdruk. Zeven vragen aan Pavol Schmitzer, CCO van Crayonic.
Start-up Crayonic werkt aan biometrische MFA. Simpel gezegd: ontgrendelen met een vingerafdruk. Zeven vragen aan Pavol Schmitzer, CCO van Crayonic.
Simpele oplossingen zoals de inzet van sms-berichten kunnen een goed hulpmiddel zijn om wachttijden bij de klantenservice te voorkomen. Zo zet je sms-berichten effectief in.
Het gisteren gehouden Friends of Search stond dit jaar in het teken van onder meer search measurement, search hygiëne en Machine Learning en AI. Dit jaar was Reprise er ook weer bij om naar de verschillende experts te luisteren. De belangrijkste take aways.
Voor het succesvol opleveren van een project zijn er vier elementen nodig: mandaat, visie, budget en tijd. Lees hoe je dit model toepast bij je projecten.
Customer Data Platform: resultaat is vaak te veel werk, te weinig ROI. Meer grip op klantdata vraagt om strategische herbezinning.
Een digital experience platform kan het antwoord zijn op een CMS dat te veel tools moet krijgen om te voldoen aan alle marketingwensen.
Machine learning wordt op veel gebieden en in verschillende sectoren al concreet toegepast. De mogelijkheden zijn vrijwel onuitputtelijk. Een overzicht […]
Als organisatie ben je altijd op zoek naar groei. Met deze inzichten leer je hoe je organisatie verder groeit zonder dat het al te complex wordt.
Account Based Marketing (ABM) is de Nederlandse B2B-marketing en -sales aan het veroveren. Let op een snelle en efficiënte implementatie.
Steeds meer interactie met onze klanten en prospects gaat via de platformen van Big Tech. Hoe kom je als marketeer met een goed alternatief?
“We zijn geen winkel, we zijn een balie”. Algemeen directeur Pim Pernot maakt graag duidelijk waarin InstallatieBalie.nl verschilt. Online, maar wel met een fysieke balie.
Kanaalconflicten zijn van alle tijden, maar vooral in de B2B sector komen ze steeds vaker voor nu bedrijven zelf met e-commerce beginnen. Dat zegt Sander Berlinski, Strategy Lead bij ISM eCompany, op Emerce B2B Digital.
Facebook is nu Meta, maar de problemen zijn niet opgelost. Consumenten willen meer privacy en databescherming. Daarop heeft het bedrijf nog geen antwoord.
B2B e-commerce is principieel anders dan B2C, omdat de klanten functioneel shopt vanuit zijn professie. Juist daarom betrekt Kramp.com klanten graag bij het digitale ontwerpproces.