Zorg ervoor dat deze zaken je groeiambities niet dwarszitten
Als organisatie ben je altijd op zoek naar groei. Met deze inzichten leer je hoe je organisatie verder groeit zonder dat het al te complex wordt.
Als organisatie ben je altijd op zoek naar groei. Met deze inzichten leer je hoe je organisatie verder groeit zonder dat het al te complex wordt.
Account Based Marketing (ABM) is de Nederlandse B2B-marketing en -sales aan het veroveren. Let op een snelle en efficiënte implementatie.
Steeds meer interactie met onze klanten en prospects gaat via de platformen van Big Tech. Hoe kom je als marketeer met een goed alternatief?
“We zijn geen winkel, we zijn een balie”. Algemeen directeur Pim Pernot maakt graag duidelijk waarin InstallatieBalie.nl verschilt. Online, maar wel met een fysieke balie.
Kanaalconflicten zijn van alle tijden, maar vooral in de B2B sector komen ze steeds vaker voor nu bedrijven zelf met e-commerce beginnen. Dat zegt Sander Berlinski, Strategy Lead bij ISM eCompany, op Emerce B2B Digital.
Facebook is nu Meta, maar de problemen zijn niet opgelost. Consumenten willen meer privacy en databescherming. Daarop heeft het bedrijf nog geen antwoord.
B2B e-commerce is principieel anders dan B2C, omdat de klanten functioneel shopt vanuit zijn professie. Juist daarom betrekt Kramp.com klanten graag bij het digitale ontwerpproces.
Orchideeënkweker Opti-Flor uit het Westland heeft sinds de uitbraak van het coronavirus een webwinkel. Dit eerste contact met de eindconsument blijkt nu een waardevol middel voor marktonderzoek, waar ook de partners van profiteren.
In twee jaar is de zakelijke markt door corona volledig op e-commerce overgestapt. Dat was twee jaar geleden nog anders. Toen werd vooral e-mail en de telefoon ingezet, vertelt Armand van den Bos van Sana Commerce op Emerce B2B Digital. Vanaf maandag is de videocollectie B2B Digital via deze site volledig beschikbaar.
E-commercebedrijven zien personalisatie en omnichannel als dé trends voor 2022. Om de concurrentie bij te blijven moet je online onderscheidend zijn.
Gekwalificeerd IT-personeel is lastig te vinden. Een oplossing: niet langer IT’ers zelf in dienst nemen, maar gebruik maken van IT-dienstverleners.
Verouderde praktijken kunnen toch vaak lang doorgaan. Dit zijn zeven veelgemaakte fouten die je vrij eenvoudig kunt vermijden of herstellen.
Hoe laat je content werken voor de groei van je merk? Leer hoe je de effectiviteit van content meet en maximaliseert.
Hoe je de klantervaring naar een hoger niveau tilt? Authentieke B2B-ervaringen bieden in een tijdperk van grenzeloze data.