Kayvan Kian: CEO’s kunnen veel leren van Nietzsche en Aristoteles
Leiderschapsfilosoof Kayvan Kian is o.a. adviseur bij McKinsey en hij schreef twee boeken over wat leiders kunnen leren van de wijsheid van filosofen.
Leiderschapsfilosoof Kayvan Kian is o.a. adviseur bij McKinsey en hij schreef twee boeken over wat leiders kunnen leren van de wijsheid van filosofen.
Wat staat er nu eigenlijk in je LinkedIn feed? 40% van de posts is relevant, waarvan 85% oorspronkelijk. Qua inhoud zijn evenementen en vacatures dominant.
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer met Jerome Kuijken van De Speld & Partners.
De kracht van marketing automation is onbetwist. Maar hoe bouw je een business case voor de aanschaf van marketing automation software? Vier stappen.
Maak continu testen onderdeel van je conversiestrategie. Je zult zien dat het resultaat aanmerkelijk verbetert.
Het meten van de effecten van branding-activiteiten is niet altijd eenvoudig. Weinig tijd of financiële middelen? Een Brand Lift Study is een goede optie.
Updaten of niet? Ook bij Google Analytics 4 zie je dat niet iedereen meteen overstapt. Toch is het verstandig dat voor het einde van het jaar wel te doen.
Is jouw commerce-platform klaar voor de toekomst? Leer waaraan je volgende digital commerce-platform moet voldoen.
Wat staat er in je LinkedIn feed? Clickbaits en (fake) polls zijn al 22% van de content. Verandert LinkedIn in een Facebook? Een onderzoek in twee delen.
Phishing bestaat al sinds de jaren ’90, maar is de laatste jaren een grootschalig probleem geworden. De oplossing ligt mogelijk bij Artificial Intelligence.
De problemen met cookies zijn niet voorbij: België en Ierland hebben het meest gebruikte framework voor het vragen van toestemming voor cookies afgekeurd.
Een digitale evenknie waarop de nodige tests worden uitgevoerd voordat een product, machine of service wordt ontwikkeld: de wereld van digital twins.
Bij e-mailcampagnes is informatie over aantallen clicks belangrijk. Daarvoor zijn twee bronnen, die soms verschillen. Lees hier meer over de meetmethodes.
Welk platform past bij jouw e-commerce-organisatie? Wat zijn de laatste trends en ontwikkelingen en waar moet je op letten bij de selectie?
Hebben merken nog wat te betekenen in de 21ste eeuw? De markt fragmenteert en consumenten laten zich steeds minder wijsmaken.