More stories

Visualisatie-tools: ondersteuning voor hybride samenwerken

Hybride werken is niet gelijkwaardig aan fysiek bij elkaar komen. Online tools die visuele informatie centraal stellen vangen een deel van dat gemis op.

Digital Transformation

Start-up MeterInsight helpt bedrijven verduurzamen

Start-up MeterInsight ontwikkelt een energiemonitoring platform om data uit de energiesector te analyseren. Vijf vragen aan mede-oprichter Erwin de Moel.

Start-ups

Het belang voor SEO van een goede interne linkstructuur

Content, backlinks, pagespeed, etc. Veel zaken binnen SEO bepalen hoe goed je website scoort. Maar voor de interne linkstructuur is vaak te weinig aandacht.

SEO

Over de arbeidsmarkt in Oost-Nederland: ‘Wij creëren een nieuw Nederland’

Krapte op de arbeidsmarkt buiten de randstad nog erger? Robert Heinst van Olympia over Oost-Nederland als interessant voorbeeld voor de rest van het land.

Recruitment

Een freelancer is geen wegwerpproduct

Er is alom krapte op de arbeidsmarkt: investeer daarom niet alleen in je medewerkers in loondienst. Denk ook aan je freelancers. Houd contact en binding.

Recruitment

Sjoerd van der Meijden, [M]media: ‘Third-party cookies werden een probleem door de manier waarop de markt ermee omging’

Hoe gaat de markt om met de (aanstaande) verdwijning van third-party cookies? Sjoerd van der Meijden van [M]media over wat de publisher nu al doet en weet, maar bovenal wat hij van de toekomst zonder third-party cookies verwacht.

Online marketing

Zo bereid je je voor op een due diligence bij een overname of fusie

Elke fusie en bedrijfsovername begint met een kop koffie. Dan komen de informatiestromen rond due diligence op gang. Hoe bereid je je hier goed op voor?

Cloud

Kayvan Kian: CEO’s kunnen veel leren van Nietzsche en Aristoteles

Leiderschapsfilosoof Kayvan Kian is o.a. adviseur bij McKinsey en hij schreef twee boeken over wat leiders kunnen leren van de wijsheid van filosofen.

Communicatie

Onderzoek: LinkedIn newsfeed toont vooral events en vacatures (2/2)

Wat staat er nu eigenlijk in je LinkedIn feed? 40% van de posts is relevant, waarvan 85% oorspronkelijk. Qua inhoud zijn evenementen en vacatures dominant.

Recruitment

Podcast The Brief: Jerome Kuijken (De Speld) over satire als krachtige vorm van communicatie

The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer met Jerome Kuijken van De Speld & Partners.

Creative

Zo bouw je aan de business case voor marketing automation

De kracht van marketing automation is onbetwist. Maar hoe bouw je een business case voor de aanschaf van marketing automation software? Vier stappen.

Marketing automation

Hoe uitgebreid testen je conversie kan verbeteren

Maak continu testen onderdeel van je conversiestrategie.  Je zult zien dat het resultaat aanmerkelijk verbetert.

B2B Digital

Brand Lift Study: zo meet je de impact van je brand-media

Het meten van de effecten van branding-activiteiten is niet altijd eenvoudig. Weinig tijd of financiële middelen? Een Brand Lift Study is een goede optie.

Analytics

Waarom je nu een overstap naar Google Analytics 4 moet overwegen

Updaten of niet? Ook bij Google Analytics 4 zie je dat niet iedereen meteen overstapt. Toch is het verstandig dat voor het einde van het jaar wel te doen.

Analytics

Maak je klaar voor Smart Industry en versnel je digitale groei

Is jouw commerce-platform klaar voor de toekomst? Leer waaraan je volgende digital commerce-platform moet voldoen.

B2B Digital