More stories

Kayvan Kian: CEO’s kunnen veel leren van Nietzsche en Aristoteles

Leiderschapsfilosoof Kayvan Kian is o.a. adviseur bij McKinsey en hij schreef twee boeken over wat leiders kunnen leren van de wijsheid van filosofen.

Communicatie

Onderzoek: LinkedIn newsfeed toont vooral events en vacatures (2/2)

Wat staat er nu eigenlijk in je LinkedIn feed? 40% van de posts is relevant, waarvan 85% oorspronkelijk. Qua inhoud zijn evenementen en vacatures dominant.

Recruitment

Podcast The Brief: Jerome Kuijken (De Speld) over satire als krachtige vorm van communicatie

The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer met Jerome Kuijken van De Speld & Partners.

Creative

Zo bouw je aan de business case voor marketing automation

De kracht van marketing automation is onbetwist. Maar hoe bouw je een business case voor de aanschaf van marketing automation software? Vier stappen.

Marketing automation

Hoe uitgebreid testen je conversie kan verbeteren

Maak continu testen onderdeel van je conversiestrategie.  Je zult zien dat het resultaat aanmerkelijk verbetert.

B2B Digital

Brand Lift Study: zo meet je de impact van je brand-media

Het meten van de effecten van branding-activiteiten is niet altijd eenvoudig. Weinig tijd of financiële middelen? Een Brand Lift Study is een goede optie.

Analytics

Waarom je nu een overstap naar Google Analytics 4 moet overwegen

Updaten of niet? Ook bij Google Analytics 4 zie je dat niet iedereen meteen overstapt. Toch is het verstandig dat voor het einde van het jaar wel te doen.

Analytics

Maak je klaar voor Smart Industry en versnel je digitale groei

Is jouw commerce-platform klaar voor de toekomst? Leer waaraan je volgende digital commerce-platform moet voldoen.

B2B Digital

Onderzoek: algoritme LinkedIn toont 60% niet-relevante content (1/2)

Wat staat er in je LinkedIn feed? Clickbaits en (fake) polls zijn al 22% van de content. Verandert LinkedIn in een Facebook? Een onderzoek in twee delen.

Social

Artificial Intelligence in de strijd tegen phishing-aanvallen

Phishing bestaat al sinds de jaren ’90, maar is de laatste jaren een grootschalig probleem geworden. De oplossing ligt mogelijk bij Artificial Intelligence.

Security

Het IAB Consent Framework voor cookie-toestemming overtreedt de GDPR: wat nu?

De problemen met cookies zijn niet voorbij: België en Ierland hebben het meest gebruikte framework voor het vragen van toestemming voor cookies afgekeurd.

Legal

Workshop: aan de slag met digital twins

Een digitale evenknie waarop de nodige tests worden uitgevoerd voordat een product, machine of service wordt ontwikkeld: de wereld van digital twins.

Research and development

E-mail traffic meten: weet wat je precies meet

Bij e-mailcampagnes is informatie over aantallen clicks belangrijk. Daarvoor zijn twee bronnen, die soms verschillen. Lees hier meer over de meetmethodes.

Marketing automation

WooCommerce, Shopify, Magento of Shopware: hoe kies je het juiste e-commerceplatform?

Welk platform past bij jouw e-commerce-organisatie? Wat zijn de laatste trends en ontwikkelingen en waar moet je op letten bij de selectie?

B2B Digital

Mini docu: Future of Brands – Merken in een gefragmenteerde wereld vol kritische consumenten

Hebben merken nog wat te betekenen in de 21ste eeuw? De markt fragmenteert en consumenten laten zich steeds minder wijsmaken.

B2B Digital