More stories

Starten met Google Analytics 4: een introductie voor de CRO-specialist

Niemand kan nog om Google Analytics 4 heen. Een introductie met de belangrijkste kenmerken en hoe je daar het meest effectief mee aan de slag gaat.

Conversie

People, Platform, Proces: inzichten voor het opzetten van een experiment-gedreven cultuur

Conversie-optimalisatie (CRO) kan eigenlijk niet meer zonder de inrichting van een experiment-gedreven cultuur. Hoe pak je dat aan?

B2B Digital

Personeel werven in het buitenland: een stappenplan

Ondanks krapte op de arbeidsmarkt is er voor werven in het buitenland vaak nog een drempel. Hoe doe je dat? Met deze stappen vergroot je de kans op succes.

Recruitment

Wat maakt digitale platformen doeltreffend in de flexbranche?

Wat maakt digitale platformen zo’n doeltreffend middel in de flexbranche? En waar moet je op letten bij het ontwikkelen van zo’n platform?

B2B Digital

Een goede B2B inbound marketingstrategie in vier stappen

Met inbound marketing trek je bezoekers naar je website door middel van waardevolle content die ze helpt in het beslisproces. Doel: ze converteren tot lead.

Contentmarketing

Anton Kanis (Annalect): ‘Je voorbereiden op een cookieless wereld is ook een mentale stap’

Hoe gaat het in de praktijk met de cookieless wereld? Een gesprek met Anton Kanis van Annalect Nederland over hoe het bedrijf de omslag maakt.

Online marketing

Stoomcurusus Duidelijkheid: Duidelijker wordt het niet!

Is je website wel duidelijk genoeg? Wedden van niet! Leer van Arjen Hanssen waar er op dit vlak winst te behalen valt.

B2B Digital

Metaverse geeft hybride werken impuls

De plannen van Meta maken meer en beter thuis- en op afstand werken mogelijk. Er is veel winst te behalen: in tevredenheid van werknemers, in tijd en meer.

Digital Transformation

Start-up Crayonic: Geen wachtwoord meer nodig

Start-up Crayonic werkt aan biometrische MFA. Simpel gezegd: ontgrendelen met een vingerafdruk. Zeven vragen aan Pavol Schmitzer, CCO van Crayonic.

Start-ups

Verkort de wachttijd bij de klantenservice met sms

Simpele oplossingen zoals de inzet van sms-berichten kunnen een goed hulpmiddel zijn om wachttijden bij de klantenservice te voorkomen. Zo zet je sms-berichten effectief in. 

Customer Service

Alles wat je moet weten van Friends of Search 2021

Het gisteren gehouden Friends of Search stond dit jaar in het teken van onder meer search measurement, search hygiëne en Machine Learning en AI. Dit jaar was Reprise er ook weer bij om naar de verschillende experts te luisteren. De belangrijkste take aways.

Search

Beter projectmanagement met focus op mandaat, visie, budget en tijd

Voor het succesvol opleveren van een project zijn er vier elementen nodig: mandaat, visie, budget en tijd. Lees hoe je dit model toepast bij je projecten.

Research and development

CDP’s zijn géén wondermiddel voor je business, maar de strategie en aanpak erachter wel

Customer Data Platform: resultaat is vaak te veel werk, te weinig ROI. Meer grip op klantdata vraagt om strategische herbezinning.

Marketing automation

Waarom kiezen voor een Digital Experience Platform (DXP)

Een digital experience platform kan het antwoord zijn op een CMS dat te veel tools moet krijgen om te voldoen aan alle marketingwensen.

Digital Experience Platform
Premium

De mogelijkheden van machine learning: Vier categorieën, veel potentie

Machine learning wordt op veel gebieden en in verschillende sectoren al concreet toegepast. De mogelijkheden zijn vrijwel onuitputtelijk. Een overzicht […]

Artificial Intelligence