More stories

Mini docu: Future of Business – Dit zijn de mogelijkheden van ondernemen in de toekomst

De digitale wereld speelt een sleutelrol in toekomstige verdienmodellen. Wat is mogelijk voor creatievelingen en traditionele bedrijven?

B2B Digital

Start-up localdesk: ‘hybride werken is meer dan alleen een bureautje thuis’

Localdesk lanceerde een platform om hybride werken meer te maken dan alleen de keuze tussen thuis en kantoor.  Vijf vragen aan CEO Stephan Meijers.

Start-ups

Van transactioneel naar emotioneel: hoe je meer uit je loyalty-programma haalt

90% van klanten staat nu negatief tegenover loyaltyprogramma’s. Om klanten wel te (blijven) verbinden aan je merk moeten zulke programma’s op de schop.

Customer Loyalty

De volgende generatie CMO’s verandert het marketingvak voor altijd

De Chief Marketing Officers van de toekomst hebben hun eigen priorieteiten, zo toont onderzoek onder senior marketeers. Doe daar nu al je voordeel mee.

Strategy

Groei stimuleren met sociale media

De analyse van sociale-mediagegevens is vaak synoniem met sociale-mediamarketing. Zo stimuleer je de groei met behulp van de socials.

B2B Digital
Premium

Raymon de Kruijff koopt b2b-bureau Admix

Raymon de Kruijff neemt het merendeel van de aandelen in het Rotterdamse creatieve b2b-bureau Admix over. aatad

Digital Agencies

Overnames in de wereld van digital agencies en de invloed op kleinere bureaus

Overnames in de wereld van digital agencies hebben direct impact op de bedrijfsstrategie van middelgrote en kleine bureaus. Hoe bepaal je je toekomst?

Digital Agencies

Inclusief design: werken we wel echt voor iedereen?

Inclusiviteit wordt ook in het ontwerp van digitale producten en campagnes belangrijker. Betrek de doelgroep(en) daarom in het ontwerp- en testproces.

Digital Design

Kanaalconflicten en kannibalisme: zó reken je er voorgoed mee af!

Zeven concrete strategieën die je direct kunt toepassen om voor eens en voor altijd af te rekenen met kanaalconflicten.

B2B Digital

SEO: Wat we kunnen leren van de Amerikaanse zoekresultatenpagina

Google’s pagina met zoekresultaten verandert. Een blik op de VS laat zien wat er nog aankomt. Vijf veranderingen en de consequenties voor je SEO-strategie.

SEO

Ontwerp de ultieme B2B-experience met marketing, sales en service als bouwstenen

COVID-19 en een nieuwe generatie beslissers zorgen voor een versnelling in de digitalisering van het B2B-marketingproces. Hoe haak je hier slim op in?

Digital Transformation

Hoe zet je contextual advertising het beste in? 

Weet wat je lezer interesseert. Pas je advertentie daar op aan. Zet die uiting op een zichtbare plek. Drie voorwaarden voor het plaatsen van advertenties.

Online advertising

Inzicht in de telefonische contactmomenten rondom een uitvaart via call-tracking

Hoe call tracking vier keer zoveel data inzichtelijk kreeg bij DELA, wat leidde tot verbetering van campagnes, landingspagina’s en processen.

B2B Digital

Managed-hosting als basis van corporate platforms

Full-specialisme in plaats van full-service. Bespoke Agile zoekt het in de inzet van externe specialisten. Bijvoorbeeld op het gebied van managed-hosting.

Cloud

Starten met Google Analytics 4: een introductie voor de CRO-specialist

Niemand kan nog om Google Analytics 4 heen. Een introductie met de belangrijkste kenmerken en hoe je daar het meest effectief mee aan de slag gaat.

Conversie