More stories

Inclusief design: werken we wel echt voor iedereen?

Inclusiviteit wordt ook in het ontwerp van digitale producten en campagnes belangrijker. Betrek de doelgroep(en) daarom in het ontwerp- en testproces.

Digital Design

Kanaalconflicten en kannibalisme: zó reken je er voorgoed mee af!

Zeven concrete strategieën die je direct kunt toepassen om voor eens en voor altijd af te rekenen met kanaalconflicten.

B2B Digital

SEO: Wat we kunnen leren van de Amerikaanse zoekresultatenpagina

Google’s pagina met zoekresultaten verandert. Een blik op de VS laat zien wat er nog aankomt. Vijf veranderingen en de consequenties voor je SEO-strategie.

SEO

Ontwerp de ultieme B2B-experience met marketing, sales en service als bouwstenen

COVID-19 en een nieuwe generatie beslissers zorgen voor een versnelling in de digitalisering van het B2B-marketingproces. Hoe haak je hier slim op in?

Digital Transformation

Hoe zet je contextual advertising het beste in? 

Weet wat je lezer interesseert. Pas je advertentie daar op aan. Zet die uiting op een zichtbare plek. Drie voorwaarden voor het plaatsen van advertenties.

Online advertising

Inzicht in de telefonische contactmomenten rondom een uitvaart via call-tracking

Hoe call tracking vier keer zoveel data inzichtelijk kreeg bij DELA, wat leidde tot verbetering van campagnes, landingspagina’s en processen.

B2B Digital

Managed-hosting als basis van corporate platforms

Full-specialisme in plaats van full-service. Bespoke Agile zoekt het in de inzet van externe specialisten. Bijvoorbeeld op het gebied van managed-hosting.

Cloud

Starten met Google Analytics 4: een introductie voor de CRO-specialist

Niemand kan nog om Google Analytics 4 heen. Een introductie met de belangrijkste kenmerken en hoe je daar het meest effectief mee aan de slag gaat.

Conversie

People, Platform, Proces: inzichten voor het opzetten van een experiment-gedreven cultuur

Conversie-optimalisatie (CRO) kan eigenlijk niet meer zonder de inrichting van een experiment-gedreven cultuur. Hoe pak je dat aan?

B2B Digital

Personeel werven in het buitenland: een stappenplan

Ondanks krapte op de arbeidsmarkt is er voor werven in het buitenland vaak nog een drempel. Hoe doe je dat? Met deze stappen vergroot je de kans op succes.

Recruitment

Wat maakt digitale platformen doeltreffend in de flexbranche?

Wat maakt digitale platformen zo’n doeltreffend middel in de flexbranche? En waar moet je op letten bij het ontwikkelen van zo’n platform?

B2B Digital

Een goede B2B inbound marketingstrategie in vier stappen

Met inbound marketing trek je bezoekers naar je website door middel van waardevolle content die ze helpt in het beslisproces. Doel: ze converteren tot lead.

Contentmarketing

Anton Kanis (Annalect): ‘Je voorbereiden op een cookieless wereld is ook een mentale stap’

Hoe gaat het in de praktijk met de cookieless wereld? Een gesprek met Anton Kanis van Annalect Nederland over hoe het bedrijf de omslag maakt.

Online marketing

Stoomcurusus Duidelijkheid: Duidelijker wordt het niet!

Is je website wel duidelijk genoeg? Wedden van niet! Leer van Arjen Hanssen waar er op dit vlak winst te behalen valt.

B2B Digital

Metaverse geeft hybride werken impuls

De plannen van Meta maken meer en beter thuis- en op afstand werken mogelijk. Er is veel winst te behalen: in tevredenheid van werknemers, in tijd en meer.

Digital Transformation