More stories

Start-up Too Much Info leert scholieren fakenews herkennen

Fakenews, bubbels, cyberpesten: jongeren lopen er regelmatig tegenaan. Start-up Too Much Info wil scholieren meer mediawijsheid en cyberskills meegeven.

Start-ups

Maersk: Digitale transformatie in een zeer traditionele B2B-industrie

Hoe containertransportbedrijf Maersk is omgevormd van aanbodgerichte moloch naar de ‘integrator of container logistics’ die het nu is.

B2B Digital

Manutan: van “Tuut tuut – dat is snel” naar “All you need. With Love”

Manutan gaat over op een groeps-marketingstructuur. Daarvoor is nodig dat alle medewerkers nieuwe modellen, technologieën en werkwijzen omarmen.

B2B Digital
Premium

Artificial Intelligence: de mogelijkheden voor online marketing

Artificial Intelligence is al lang geen toekomstmuziek meer. Een slime inzet ervan biedt veel mogelijkheden voor nieuwe, rake online marketing.  

Artificial Intelligence

Sales: drie technieken om een gesprekspartner voor je te winnen

Lastig sales-gesprek? Drie technieken om de klant toch naar je hand te zetten.  

Marketing

Olivier Binkhorst (DutchTechSF): ‘Silicon Valley blijft nog decennia the place to be’

Silicon Valley heeft al tientallen jaren een enorme aantrekkingskracht op ondernemers, ook uit Nederland. Is het nog steeds hét centrum voor innovatie of is de glorietijd inmiddels achter de rug? 

Start-ups

Een toekomst zonder cookies, maar hoe dan?

Hoe dramatisch het verdwijnen van third-party cookies ook klinkt: we kunnen zonder. Zo bereid je je voor op een cookieless future.

Online marketing

Hoe organiseer je een effectieve online workshop?

De lessons learned van een jaar lang vol online workshops: wat werkt wel? En wat werkt niet? Acht tips en tools voor een effectieve workshop op afstand. 

Communicatie

Optimaliseer Smart Shopping Campagnes: stuur op omzet én marge

Door inzet van Smart Shopping Campagnes profiteer je van de automation van Google. Maar, hoe optimaliseer je deze geautomatiseerde campagnes dan? 

Online marketing

Internationale SEO: de verschillen met SEO in Nederland

Het verschil tussen een jurkje en een kleedje. Oftewel: wat maakt Internationale SEO nou anders dan het verbeteren van je vindbaarheid in Nederland? 

SEO
Premium

Online netwerk wil verduurzaming zakelijke energiemarkt

Groendus lanceert een online platform dat per uur matches maakt tussen lokale in- en verkopers. Helder en transparant, zonder tussenkomst […]

B2B Digital

Betekent het einde van cookies ook het einde van attributie?

Het einde van third-party cookies heeft ook impact op attributie op basis van deze cookies. Moeten we attributie afschrijven? En wat zijn de alternatieven?

Online marketing

Start-up Nocto brengt het nachtleven in kaart

Horeca-bedrijven zuchten onder de lockdown, maar de versnelling na opening zal waarschijnlijk flink zijn. Start-up Nocto staat te trappelen langs de zijlijn.

Start-ups

Data driven marketing: Begin met een data-APK

Een data-APK kan je helpen om de omslag naar data driven werken te maken. Een checklist in 6 onderdelen. 

Data

Reportage: NS doet pilot met ‘unbiased recruitment’

De NS draaide in het kader van unbiased recruitment een pilot met een anonieme voorselectie. Een reportage over hun ervaringen.

B2B Digital