Een toekomst zonder cookies, maar hoe dan?
Hoe dramatisch het verdwijnen van third-party cookies ook klinkt: we kunnen zonder. Zo bereid je je voor op een cookieless future.
Hoe dramatisch het verdwijnen van third-party cookies ook klinkt: we kunnen zonder. Zo bereid je je voor op een cookieless future.
De lessons learned van een jaar lang vol online workshops: wat werkt wel? En wat werkt niet? Acht tips en tools voor een effectieve workshop op afstand.
Door inzet van Smart Shopping Campagnes profiteer je van de automation van Google. Maar, hoe optimaliseer je deze geautomatiseerde campagnes dan?
Het verschil tussen een jurkje en een kleedje. Oftewel: wat maakt Internationale SEO nou anders dan het verbeteren van je vindbaarheid in Nederland?
Groendus lanceert een online platform dat per uur matches maakt tussen lokale in- en verkopers. Helder en transparant, zonder tussenkomst […]
Het einde van third-party cookies heeft ook impact op attributie op basis van deze cookies. Moeten we attributie afschrijven? En wat zijn de alternatieven?
Horeca-bedrijven zuchten onder de lockdown, maar de versnelling na opening zal waarschijnlijk flink zijn. Start-up Nocto staat te trappelen langs de zijlijn.
Een data-APK kan je helpen om de omslag naar data driven werken te maken. Een checklist in 6 onderdelen.
De NS draaide in het kader van unbiased recruitment een pilot met een anonieme voorselectie. Een reportage over hun ervaringen.
Orderchamp, een online marktplaats voor merken en retailers, breidt uit naar Duitsland. De Nederlandse startup voegt ‘officieel’ een vijfde markt toe na de Benelux en Frankrijk.
De Customer Lifetime Value -formule is een mooi meetinstrument, maar staar je er niet blind op. Een sterke waardepropositie blijft uitgangspunt nummer 1.
Tips & tricks voor growth hacking: groeibedrijven zien het belang van experimenteren, snel testen en feedback uit data.
Hoe een ijzersterk consumentenmerk zijn focus verlegt naar de zakelijke markt: lead generation met een verhaal over de toekomst.
Tools als Microsoft Clarity of Hotjar zijn gratis of bijna gratis. En ze geven een beter beeld van hoe bezoekers zich over je site bewegen. Zo zet je ze in.
Door de vooruitgang in machine learning levert marketing analytics elk jaar meer impact op de nettowinst. Zeven ontwikkelingen om rekening mee te houden.