Hoe succesvolle ICT-bedrijven leads genereren
In het Leadgeneratie Benchmarkonderzoek 2022 onderzochten we hoe marketeers in de ICT-sector leads genereren. Wat werkt en wat niet? En wat zijn de trends?
In het Leadgeneratie Benchmarkonderzoek 2022 onderzochten we hoe marketeers in de ICT-sector leads genereren. Wat werkt en wat niet? En wat zijn de trends?
Gepersonaliseerde advertenties kunnen vaak op de inhoud, of de boodschap, nog geoptimaliseerd worden. Dit whitepaper gaat dan ook over Dynamic creative optimisation (DCO).
Merken lijken in hun uitingen steeds meer op elkaar, maar echte emotie ontbreekt. Daarmee staat de merkrelevantie onder druk. Hoe breng je de emotie terug?
Een ‘thought leader’ worden is lastig. Je moet niet alleen een expert op je vakgebied zijn, maar ook content maken waar genoeg publiek voor is.
Wil je een goede producttekst schrijven? Daar zijn een paar handige trucs voor. Volg deze tips en vergroot de kans op verkoop.
Sinds het begin van de coronapandemie is het aantal public relations (PR) en communicatiebureaus zeer snel toegenomen, blijkt uit cijfers van het Handelsregister van KVK.
Al langere tijd wordt er rondom recruitment gesproken over ‘gamification’. Wat is het en hoe kun je het toepassen? En wat zijn de voor- en nadelen?
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer met Maurice Ajanaku, merkenbouwer bij CitizenM.
Een frustrerend chatbotgesprek bij een klantenservice. Frustrerend en je klant raakt geïrriteerd in plaats van geholpen. Dat hoeft niet langer.
Dankzij het GARM-framework kunnen merken de stap van brand safety naar brand suitability beter maken, waardoor gericht geadverteerd kan blijven worden.
Van verandermanagement krijgen veel mensen de kriebels. Vijf stappen om verandering in een organisatie op een pragmatische manier door te voeren.
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer met Hans Voorn, marketingmanager bij uitvaartondernemer DELA.
De check-out is belangrijk bij het verhogen van de conversie. Bezorgopties en duidelijke communicatie daarover spelen een sleutelrol: mijn vier tips.
Papieren folders blijven lastig, maar óók effectief. Als je het slim aanpakt en papier combineert met hyperlokale targeting en een online campagne.
B2B-klanten van techbedrijven worden moe van al de oppervlakkige contactpogingen. Ze zijn de marketingmails zat en willen inhoud. Waarom geven we die niet?