Media2030: verschuivingen in mediaconsumptie in de afgelopen twintig jaar
Wat is er de afgelopen 20 jaar veranderd in mediaconsumptie en advertentiekeuzes? De belangrijkste inzichten en ontwikkelingen uit het Media2030-rapport.
Wat is er de afgelopen 20 jaar veranderd in mediaconsumptie en advertentiekeuzes? De belangrijkste inzichten en ontwikkelingen uit het Media2030-rapport.
2021 zit erop: wederom een bewogen jaar voor de reisindustrie. De belangrijkste punten die tijdens het laatste kwartaal van 2021 voorbij kwamen op een rij.
Voor velen is de digitale samenleving vanzelfsprekend. Maar niet voor iedereen. Een deel van Nederland haakt af. Ook voor bedrijven ligt daar een taak.
Hybride werken is inmiddels bijna de norm geworden. Dat vraagt om andere leiderschaps-skills. Lees waarom hybride teams anders werken en hoe je ze leidt.
Instagram wordt ingezet voor promotie en engagement, maar antwoorden bedrijven? Voor het vijfde jaar op rij is dit onderzocht met 320 mystery posts.
Hybride werken is niet gelijkwaardig aan fysiek bij elkaar komen. Online tools die visuele informatie centraal stellen vangen een deel van dat gemis op.
Bedrijven willen engagement op sociale media, maar als je ze een vraag stelt op Facebook? Vragen in de chat en bij de ‘comments’ blijven vaak onbeantwoord.
Bij een omnichannel-aanpak is gebruik van push-berichten en een app een goedkoop en slim middel om loyaliteit te vergroten. Lees hoe je een app promoot en inzet.
Leiderschapsfilosoof Kayvan Kian is o.a. adviseur bij McKinsey en hij schreef twee boeken over wat leiders kunnen leren van de wijsheid van filosofen.
Wat staat er in je LinkedIn feed? Clickbaits en (fake) polls zijn al 22% van de content. Verandert LinkedIn in een Facebook? Een onderzoek in twee delen.
Ondanks krapte op de arbeidsmarkt is er voor werven in het buitenland vaak nog een drempel. Hoe doe je dat? Met deze stappen vergroot je de kans op succes.
Is het echt zo moeilijk om Gen Z te bereiken? Vijf concrete tips voor Gen Z-storytelling op basis van mijn ervaringen bij Snapchat.
Personeel vinden is lastig. Zorg dus dat sollicitanten een positieve indruk van je organisatie hebben. Dat lukt alleen met daden, niet met mooie woorden.
Marketing gaat over mensen: ze begrijpen en je in ze inleven. Daarin zijn vrouwen vaak beter. Meer AI betekent: empathie bij mensen wordt belangrijker.
Contextual Advertising als alternatief voor cookies: op de gebruiker afgestemde content in een relevante context. Je volgt niemand en slaat niets op.