More stories

CRO met een Customer Data Platform (CDP), hoe doe je dat?

De meeste Customer Data Platforms (CDP) schermen met kant-en-klare oplossingen. Dat klinkt makkelijk, maar in de praktijk loop je al snel tegen beperkingen aan. Het is belangrijk dat een CDP selecteert die je de volledige controle over je eigen data geeft. Hierdoor wordt het toepassen van personalisatie makkelijker en efficiënter. In deze whitepaper wordt het CDP van Squeezely als uitgangspunt genomen.

B2B Digital

Hoe de juiste balans tussen technologie en mens de klantervaring verbetert

De juiste combinatie van mens en technologie kan leiden tot waardevolle efficiëntieslagen en een betere klantervaring.

Customer Experience

Customer experience benchmarking in de praktijk: Een kijkje onder de motorkap van de Digital Excellence Monitor 2020

Streven naar de allerbeste digitale klantervaring kan je op veel verschillende manieren aanpakken. De klantervaring meetbaar maken, is alvast een […]

Customer Experience

Dit is dé B2B Succes-case op het gebied van Customer Experience

Customer Experience (CX) is een nogal breed begrip, dat her en der wordt gebruikt en misbruikt. Binnen de B2C staat CX in ieder geval bijna overal centraal.

Customer Experience

Hoe Gordijnen.nl de ‘Tinder’ swipe-techniek toepast om gepersonaliseerde aanbevelingen te doen

Hoe zorg je ervoor dat de juiste content op het juiste moment in de customer journey aankomt om zo betere resultaten te behalen? Door inzet van de ‘Tinder’ swipe-techniek! Krijn Schuurman gaat hierover in gesprek met Alex Baar (Gordijnen.nl) en Martijn Bannink (Datatrics).

Customer Experience

De kracht en implementatie van een Digital Experience Platform: aandacht geven is aandacht trekken

Alsof de twee voor elkaar gemaakt zijn, zo naadloos lopen Digital Experience Platforms (DXP) en digitale transformaties in elkaar over. […]

Customer Experience

Seamless? Ga voor onderscheidend!

Creatieve communicatie heeft tot voor kort het grootste gedeelte van de verantwoordelijkheid van brand building op zich genomen

Customer Experience
Premium

Emerce B2B Digital: Manutan opent eigen CX-afdeling

Leverancier van kantoor- en magazijnartikelen Manutan opent een eigen afdeling customer experience. Dat is onderdeel van een grotere, internationale omslag van het bedrijf. Marketing- en e-commerce krijgen daarin een centrale rol.

Customer Experience

MACH: hoe weet ik of het bij mijn bedrijf past?

Microservices, API-first, Cloud-native SaaS en Headless – kortweg MACH. Dit begrip staat ineens volop in de belangstelling. Hoewel de losse concepten al geruime tijd bestaan en bekend zijn, wordt er – door de in juni 2020 opgerichte MACH Alliance – nu een paraplubegrip op deze technische visie geplakt. Is ‘MACH’ het nieuwe ‘Cloud’? Net zo invloedrijk als ‘SaaS’? Of is dat toch nog te veel eer?

Customer Experience

Een omnichannel customer experience in B2B Commerce

Moderne technologie achter e-commerce heeft de manier waarop bedrijven en consumenten zaken doen drastisch veranderd. Met name voor B2B-bedrijven is het juist nú belangrijk om e-commerce te omarmen, net zoals hun B2C-tegenhangers eerder hebben gedaan. De belangrijkste reden hiervoor is dat zakelijke kopers hun zakelijke koopervaringen vergelijken met hun consumentenervaringen, gesterkt door digitale technologieën. Ze verwachten een consistente en persoonlijke ervaring bij elke stap van hun aankooptraject.

B2B Digital

Hoe The North Face in drie stappen vertrouwen wekt door merkmissie te koppelen aan wensen bezoekers

Wanneer bezoekers op een website komen waar producten of diensten worden verkocht, zijn er twee thema’s die de meeste invloed hebben op de keuze van de bezoeker om te blijven: de affiniteit met het merk en vertrouwen in het merk achter de website.

Customer Experience
Premium

Infographic: de kracht van mobiele communicatie

69 procent van de consumenten gebruikt liever zijn mobiel om met een winkelbediende te communiceren. Mobiele communicatie lijkt daarmee steeds belangrijker te worden voor klantinteractie. En er is meer: 81 procent gebruikt zijn smartphone voor bankzaken, 79 procent doet aankopen via zijn GSM en 32 procent communiceert mobiel met de overheid.

Customer Engagement

Group messaging: geoliede communicatie tussen alle partijen op een platform

Voor bedrijven in complexe ecosystemen is het vaak niet gemakkelijk om op een eenvoudige manier een goede klantervaring te leveren.

Customer Experience

Transformatie met identiteitsbehoud | Customer experience bij groothandel Plieger

Hoe overleeft een 100 jaar oud merk als Plieger de komende 10 jaar? In dit webinar neemt Jeroen Heyendael ons mee in de dagelijkse realiteit van een van oorsprong traditioneel familiebedrijf dat transformeert naar een moderne organisatie met de juiste balans tussen clicks & bricks.

Customer Experience

MACH is misschien hip, maar is het ook waardevol?

MACH: Microservices, API-first, Cloud-native SaaS en Headless; een begrip dat opeens volop in de belangstelling staat.

Customer Experience