More stories

Dott: de UX van step naar app

Hoe zet je een merk neer? Hoe onderscheid je je van de concurrentie? In deze video gaan Maxim Romain en Jasper Tempel van Dott in op deze vragen.  

B2B Digital

Fabrikanten: word eens customer-centric!

B2B-klanten hebben meer controle over het kooptraject dan ooit. Fabrikanten zullen dus de klant centraal moeten zetten in alle bedrijfsprocessen: customer centricity.

Customer Experience

Zo blijf je door inzet van nieuwe technologie relevant voor klanten

De voorkeuren van consumenten veranderen razendsnel. Marketingdeskundige Mårten Bokedal laat zien hoe succesvolle retailers daar online op inspelen.

Customer Experience

Joolz: ‘We leggen de keuze online steeds meer bij de klant’

De lockdowns maakten het voor kinderwagenfabrikant Joolz lastig om hun merkfilosofie over te brengen. Marketing automation en personalisatie brachten uitkomst.

Marketing automation

De meerwaarde van keuzevrijheid: Hoe Coolblue beter converteert

Less is more, maar de consument wil wél iets te kiezen hebben. Een inkijkje in het web-design bij Coolblue en de theoretische onderbouwing bij de gemaakt design-keuzes. 

E-commerce

B2B-Marketing in 2021 – online blijft belangrijk, ook na de lockdowns

B2B-marketeers over de impact van de coronacrisis op hun marketingactiviteiten én hun verwachtingen voor dit jaar. 

Online marketing
Premium

Journy.io haalt investeringen op bij PMV, Peak Capital en Willem Delbare

Het Gentse Customer Data Platform journy.io heeft 450.000 euro ontvangen van de Vlaamse investeringsmaatschappij PMV, de Amsterdamse venture capital firma Peak Capital en seriële tech-ondernemer Willem Delbare. Het geld wordt gebruikt om de huidige AI-ontwikkeling te versnellen.

Customer Engagement

Klein scherm, hoge conversie

Voorbeelden uit de praktijk. Coolblue, Marley Spoon en Philips laten zien hoe goed design mobile conversie ondersteunt. 

Customer Experience

Zo voorkom je Fear of Missing Information (FOMI) bij klanten

Het bieden van teveel informatie op je website kan leiden tot Fear of Missing Information (FOMI). Een regelrechte conversie-killer. Energiedirect.nl laat zien hoe zij met FOMI omgaan

Customer Experience
Premium

Amazon.nl nu ook in het Engels

Klanten op Amazon.nl kunnen voortaan ook in het Engels shoppen. Zij kunnen Engels als keuzetaal aanvinken.

Customer Service

Personalisatie als oplossing voor topdrukte

De online decemberdrukte zette enorme druk op de logistiek. Slimmere keuzes met behulp van data, analytics en personalisatie zijn hard nodig.   

Customer Experience

Stop met de focus op conversie 

Te veel e-commerce sites bestaan uit louter een overload aan producten. Gevolg: klanten haken af. Storytelling kan ze toch over de streep te trekken. 

Customer Experience

Een les voor volgend jaar: Black Friday definitief uitgegroeid tot Black Week

De belangrijkste verkoopcijfers van de afgelopen Black Friday en de lessons learned voor 2021.

Customer Experience

Een langetermijnplan voor ondersteuning van je klantenservice

Met de groei van e-commerce, nemen ook de verwachtingen van consumenten toe. Tijd voor een langetermijnplan.

Customer Experience

Value driven design sprint: een nieuw businessmodel in vijf dagen

In nog geen week tijd leverde een value driven design sprint het bedrijf Spirit Hospitality Services een nieuw businessmodel op.

Customer Experience