Case: Een native app voor de echte HEMA-fan
Een native shop bouwen en het bestaande loyalty-programma ondersteunen. Dat was de uitdaging bij het ontwerpen en bouwen van de nieuwe app voor HEMA.
Een native shop bouwen en het bestaande loyalty-programma ondersteunen. Dat was de uitdaging bij het ontwerpen en bouwen van de nieuwe app voor HEMA.
Een scrumteam stampte voor de RAI een geheel nieuwe, intuïtief te begrijpen klantenportal uit de grond, terwijl de business gewoon doorging.
Eén digitale architectuur voor het Quote-to-Cashproces waarin offline en online verkoop zo snel mogelijk worden samengebracht bespaart tot 30% aan kosten.
Content is king. Breng dat maar eens in de praktijk. Dirkzwager kreeg zijn advocaten en fiscalisten daadwerkelijk aan het schrijven.
Hoe zet je een merk neer? Hoe onderscheid je je van de concurrentie? In deze video gaan Maxim Romain en Jasper Tempel van Dott in op deze vragen.
B2B-klanten hebben meer controle over het kooptraject dan ooit. Fabrikanten zullen dus de klant centraal moeten zetten in alle bedrijfsprocessen: customer centricity.
De voorkeuren van consumenten veranderen razendsnel. Marketingdeskundige Mårten Bokedal laat zien hoe succesvolle retailers daar online op inspelen.
De lockdowns maakten het voor kinderwagenfabrikant Joolz lastig om hun merkfilosofie over te brengen. Marketing automation en personalisatie brachten uitkomst.
Less is more, maar de consument wil wél iets te kiezen hebben. Een inkijkje in het web-design bij Coolblue en de theoretische onderbouwing bij de gemaakt design-keuzes.
B2B-marketeers over de impact van de coronacrisis op hun marketingactiviteiten én hun verwachtingen voor dit jaar.
Het Gentse Customer Data Platform journy.io heeft 450.000 euro ontvangen van de Vlaamse investeringsmaatschappij PMV, de Amsterdamse venture capital firma Peak Capital en seriële tech-ondernemer Willem Delbare. Het geld wordt gebruikt om de huidige AI-ontwikkeling te versnellen.
Voorbeelden uit de praktijk. Coolblue, Marley Spoon en Philips laten zien hoe goed design mobile conversie ondersteunt.
Het bieden van teveel informatie op je website kan leiden tot Fear of Missing Information (FOMI). Een regelrechte conversie-killer. Energiedirect.nl laat zien hoe zij met FOMI omgaan
Klanten op Amazon.nl kunnen voortaan ook in het Engels shoppen. Zij kunnen Engels als keuzetaal aanvinken.
De online decemberdrukte zette enorme druk op de logistiek. Slimmere keuzes met behulp van data, analytics en personalisatie zijn hard nodig.