Dott: de UX van step naar app
Hoe zet je een merk neer? Hoe onderscheid je je van de concurrentie? In deze video gaan Maxim Romain en Jasper Tempel van Dott in op deze vragen.
Hoe zet je een merk neer? Hoe onderscheid je je van de concurrentie? In deze video gaan Maxim Romain en Jasper Tempel van Dott in op deze vragen.
B2B-klanten hebben meer controle over het kooptraject dan ooit. Fabrikanten zullen dus de klant centraal moeten zetten in alle bedrijfsprocessen: customer centricity.
De voorkeuren van consumenten veranderen razendsnel. Marketingdeskundige Mårten Bokedal laat zien hoe succesvolle retailers daar online op inspelen.
De lockdowns maakten het voor kinderwagenfabrikant Joolz lastig om hun merkfilosofie over te brengen. Marketing automation en personalisatie brachten uitkomst.
Less is more, maar de consument wil wél iets te kiezen hebben. Een inkijkje in het web-design bij Coolblue en de theoretische onderbouwing bij de gemaakt design-keuzes.
B2B-marketeers over de impact van de coronacrisis op hun marketingactiviteiten én hun verwachtingen voor dit jaar.
Het Gentse Customer Data Platform journy.io heeft 450.000 euro ontvangen van de Vlaamse investeringsmaatschappij PMV, de Amsterdamse venture capital firma Peak Capital en seriële tech-ondernemer Willem Delbare. Het geld wordt gebruikt om de huidige AI-ontwikkeling te versnellen.
Voorbeelden uit de praktijk. Coolblue, Marley Spoon en Philips laten zien hoe goed design mobile conversie ondersteunt.
Het bieden van teveel informatie op je website kan leiden tot Fear of Missing Information (FOMI). Een regelrechte conversie-killer. Energiedirect.nl laat zien hoe zij met FOMI omgaan
Klanten op Amazon.nl kunnen voortaan ook in het Engels shoppen. Zij kunnen Engels als keuzetaal aanvinken.
De online decemberdrukte zette enorme druk op de logistiek. Slimmere keuzes met behulp van data, analytics en personalisatie zijn hard nodig.
Te veel e-commerce sites bestaan uit louter een overload aan producten. Gevolg: klanten haken af. Storytelling kan ze toch over de streep te trekken.
De belangrijkste verkoopcijfers van de afgelopen Black Friday en de lessons learned voor 2021.
Met de groei van e-commerce, nemen ook de verwachtingen van consumenten toe. Tijd voor een langetermijnplan.
In nog geen week tijd leverde een value driven design sprint het bedrijf Spirit Hospitality Services een nieuw businessmodel op.