De steeds veranderende customer lifecycle, hoe ga je daarmee om?
Hoe zorg je voor een perfecte gepersonaliseerde winkelervaring bij online klanten? En hoe houd je verschuivingen in hun patronen bij?
Hoe zorg je voor een perfecte gepersonaliseerde winkelervaring bij online klanten? En hoe houd je verschuivingen in hun patronen bij?
November en december zijn de maanden van de grote omzetklappers. En dat merk je ook bij de klantenservice. Hoe bereid je je voor op die drukte?
Gevestigde opvattingen over winkelen gelden op internet en zeker op mobiele apparaten niet meer. De funnel van bewustzijn, via behoefte naar klantentrouw is veranderd in een, op het oog, chaotisch aankoopproces.
Tijdens dit webinar laat Terrence Hotting zien dat de snelle ontwikkelingen binnen AI en Machine Learning voor Customer Service interessante mogelijkheden bieden om zowel de customer- als agent experience te verbeteren. Hij gaat in op mogelijkheden als predictive routing, predictive engagement, automated forecasting and agent assist.
Met slimme, duurzame en gepersonaliseerde verpakkingen kun je je onderscheiden van de concurrent. Welke verpakkingen springen eruit in 2021?
Online business vraagt om uitstekende interactie met je klanten. Met de Customer Service Experience Piramide kun je de service die je wilt bieden, inregelen op elk niveau.
Catawiki is een nieuwe fase ingegaan met een verbeterd platform en merk om beter aan te sluiten op de wensen van de doelgroep en de gebruiker door het inzetten van ad-tech oplossingen. De nieuwe merkbeleving is doorvertaald naar data-gedreven advertentiecampagnes met een aangepaste ‘look-and-feel’. Hans Voorn gaat met Marjolein Tepper van Catawiki en Tijmen Willems van Criteo op zoek naar het verhaal achter Catawiki’s rebranding strategie.
Investeringen in CXM betalen zich vaak daadwerkelijk terug. Hoe maak je van je klanten ambassadeurs voor je bedrijf? Zes tips.
Bedrijven kunnen via sms multimediale, interactieve berichten gaan sturen naar hun klanten via het netwerk van Vodafone in Nederland. Daartoe rolt de operator samen met techbedrijf CM.com de nieuwe techniek RCS (Rich Communication Services) uit.
Het valt niet te ontkennen dat de retailbranche één van de meest concurrerende branches is. Het is nu belangrijker dan ooit om naar je klant te luisteren. Het koopgedrag is tijdens COVID-19 drastisch veranderd en bovendien zijn consumenten meer digital-savvy geworden. Meer dan 90 procent van de consumenten geeft aan een voorkeur te hebben voor een gepersonaliseerde winkelervaring, geeft 80 procent aan alles geïnteresseerd zijn in een dergelijke ervaring en is 75 procent actief gefrustreerd als personalisatie ontbreekt. Kortom, het valt niet te ontkennen dat personalisatie in retail een kritische succesfactor voor succes en winstgevendheid is.
Tijdens dit webinar gaan we in op hoe de webshop van Betersport is gegroeid. Het leren kennen van de klant en op basis van data de juiste persoonlijke aanbevelingen doen was een grote wens van BeterSport. En met zo’n breed assortiment wil je je klant ook graag online assisteren in de zoektocht naar het juiste product. In dit webinar leggen Martijn Bannink van Datatrics en Thomas Evers van Betersport je uit hoe ze dit hebben aangepakt.
Het jaarlijkse eCommerce trendrapport ‘Hitting The Mark’ van dotdigital heeft honderd merken waaronder HEMA, bol.com en G-Star RAW gescoord op basis van best practices voor e-mail, omnichannel-acceptatie en gebruikerservaring. Benieuwd welke tips & tricks je hieruit kunt toepassen? En hoe een optimale customer experience eruit ziet? Krijn Schuurman gaat hierover in gesprek met Niels Kolijn (dotdigital) en Michael Straathof (100%EMAIL).
Met het toenemend aantal digitale touchpoints is het complexer om een zo uniform mogelijke klantervaring te bieden.
Zalando koopt het Zwitserse bedrijf Fision dat de bodyscanner Meepl ontwikkelde. Met twee foto’s met de mobiele telefoon weet de app exact welke kledingmaat iemand heeft en welke kleding daar bij past.
Online retailers moeten wendbaarder en digital-savvy worden. Hierbij staat het creëren van boeiende productbelevingen centraal. Bestaande processen moeten geoptimaliseerd voor operationele efficiëntie. Om bij te blijven moeten retailers flexibele en dynamische werkmethodieken ontwikkelen rondom producten, content en commercie. Dit webinar geeft je een kijkje in de keuken en geven Darren Hitchcock (Magnolia) en Jim Herbert (Bigcommerce) je best practices voor het creëren van superieure content experiences.