Zes fouten bij het implementeren van nieuwe CRM & Sales software
Prachtige nieuwe tool: problemen opgelost! Helaas niet. Dit zijn de zes grootste valkuilen bij de implementatie van nieuwe CRM & Sales software.
Prachtige nieuwe tool: problemen opgelost! Helaas niet. Dit zijn de zes grootste valkuilen bij de implementatie van nieuwe CRM & Sales software.
Cybercriminaliteit is internationaal en dus lastig te bestrijden. Samenwerking is essentieel. Het goede nieuws: daarin zijn er positieve ontwikkelingen.
Data zijn dé basis van marketing vandaag de dag. Haal er het maximale uit: minder fragmentatie, duidelijke metrics, samenwerking met IT, en meer.
De veiligheid van bedrijfsgegevens is afhankelijk van medewerkers. Vooral vanwege massaal thuiswerken. Wat zijn de slechte gewoontes en de oplossingen?
Conversieoptimalisatie: voor statistiek, psychologie, server-side testen, etc. is ruim aandacht. Voor prioritering niet. Hoog tijd om dat te veranderen.
Inloggen of jezelf identificeren via biometrische gegevens: 49% doet het. Maar er zijn verschillen in gebruik en (deels terechte) zorgen over de veiligheid.
Wat gaat 3rd-party cookies vervangen? In de Google Privacy Sandbox experimenteert het bedrijf. We kijken of de huidige plannen toekomst hebben.
Overheden zetten steeds meer in op digitale dienstverlening. Een brede blik op de wereldwijde huidige trends, voorbeelden en cijfers, en de toekomst.
Meer online aankopen én vatbaarder voor marketing-e-mails blijkt uit de Shopping Index van Voyado. Vooral jongeren gaan in op gepersonaliseerde e-mails.
Profijt van data-analyse: ook de horeca analyseert recensies, koopt efficiënter in en optimaliseert prijzen dankzij data. De principes en wat praktijkvoorbeelden.
Ook aan de slag met D2C? Leer je klanten kennen, denk cross-channel en meet klantgericht. O ja, en technologie staat niet op de eerste plaats.
Het einde van het cookie hebben we aan onszelf te wijten: teveel eigenbelang en te weinig vanuit de consument gedacht. Maken de oplossingen dezelfde fout?
Deloitte brengt 9 transformatieve trends bij de overheid in kaart. Meer dan pilots en wereldwijd te zien: dit zijn de ontwikkelingen die echt zijn ingezet.
Er is behoefte aan gedetailleerde informatie over kunstwerken, maar meestal is die erg versnipperd. Voor Van Gogh is er nu één platform over alle werken.
Niet verzuipen in bergen data is een uitdaging. Hoe vind je de juiste combinatie van data die je verder helpt?