Waar komen mijn kwalitatieve leads vandaan? Koppelen van CRM of backend met Google Analytics
Om een beter beeld te krijgen waar de beste leads precies vandaan komen, kan het goed zijn je CRM of backend te koppelen met Google Analytics.
Om een beter beeld te krijgen waar de beste leads precies vandaan komen, kan het goed zijn je CRM of backend te koppelen met Google Analytics.
Door de de ongeldigverklaring van het EU-VS privacyshield moeten bedrijven volgens IT-jurist Arnoud Engelfriet op zoek naar Europese software-alternatieven.
Bernard de Vreede, datastrateeg bij Marktplaats over het verdwijnen van third-party cookies en de manieren om dit op te vangen.
Een goed dashboard zorgt voor tijdsbesparing en beter onderbouwde beslissingen. Tips voor goede dashboard-tools en een stappenplan om je eigen dashboard in te richten.
Soms moet je op het diepste moment van de crisis juist vol gas geven. Bloom Makery vertelt hoe het online direct aan de klant ging leveren.
In dit webinar vertelt Lex van den Schoor hoe Interfood accounts tijdig voorziet van kwalitatieve en betrouwbare informatie.
De potentie van data wordt vaak nog niet optimaal benut. Om als bedrijf echt data driven te worden, heb je geen dashboards nodig maar verhalen.
Hoe zet je data op een efficiënte manier in voor marketingdoeleinden? Bij het inrichten van je cloudplatform zijn de mogelijkheden legio. Welke tools zijn er en tegen welke beperkingen lopen organisaties aan?
Wetgevers leggen privacy onder het vergrootglas en dat gaat zorgen voor een herverdeling tussen de drie grote media-pijlers: owned, paid en earned media.
Een open gesprek tussen Bol-partner Michiel Snoek van Hemdvoorhem.nl en Joris Scheepens van Bol.com over verkopen via het platform en de rol van data.
Een tech-startup in de parfumindustrie gebruikt zelflerende algoritmes om de klanten beter te begrijpen en hen de juiste parfums aan te bevelen.
Hoe dramatisch het verdwijnen van third-party cookies ook klinkt: we kunnen zonder. Zo bereid je je voor op een cookieless future.
Een data-APK kan je helpen om de omslag naar data driven werken te maken. Een checklist in 6 onderdelen.
Tools als Microsoft Clarity of Hotjar zijn gratis of bijna gratis. En ze geven een beter beeld van hoe bezoekers zich over je site bewegen. Zo zet je ze in.
Door de vooruitgang in machine learning levert marketing analytics elk jaar meer impact op de nettowinst. Zeven ontwikkelingen om rekening mee te houden.