Data-driven optimalisatie binnen SEA: vier experimenten met Google Ads
Wat is de beste SEA-strategie? Een data-driven-aanpak en testen wijzen de weg naar de beste resultaten. Vier experimenten binnen Google Ads.
Wat is de beste SEA-strategie? Een data-driven-aanpak en testen wijzen de weg naar de beste resultaten. Vier experimenten binnen Google Ads.
De nieuwe alcoholwet maakt webwinkels en online bezorgdiensten verantwoordelijk voor de leeftijdscontrole. Hoe krijg je dat geregeld?
Een interview met Madelon Fortuin, directeur van NRC Media, over de naderende cookieless world en de gevolgen van het verdwijnen van de third-party cookie.
Reynder Bruyns, Strategy Director bij dentsu over het verdwijnen van third-party cookies en de manieren om dit op te vangen. Deel 2 uit een interview-reeks over dit onderwerp.
Als je via verschillende kanalen met klanten communiceert dan is de inzet van Customer Journey Analytics belangrijk. Drie stappen om te beginnen met CJA.
Vodafone sluit een zesjarige overeenkomst met Google Cloud om zijn kennis en ervaring met data-analytics met Google Cloud uit te diepen. De partijen ontwikkelen ook consultancydiensten om aan andere datavaardige multinationals te verkopen.
Via Google komen gebruikers op verschillende manieren uit bij een website. Met UTM-codes in de productfeed breng je deze ‘instappunten’ in kaart.
Om een beter beeld te krijgen waar de beste leads precies vandaan komen, kan het goed zijn je CRM of backend te koppelen met Google Analytics.
Door de de ongeldigverklaring van het EU-VS privacyshield moeten bedrijven volgens IT-jurist Arnoud Engelfriet op zoek naar Europese software-alternatieven.
Bernard de Vreede, datastrateeg bij Marktplaats over het verdwijnen van third-party cookies en de manieren om dit op te vangen.
Een goed dashboard zorgt voor tijdsbesparing en beter onderbouwde beslissingen. Tips voor goede dashboard-tools en een stappenplan om je eigen dashboard in te richten.
Soms moet je op het diepste moment van de crisis juist vol gas geven. Bloom Makery vertelt hoe het online direct aan de klant ging leveren.
In dit webinar vertelt Lex van den Schoor hoe Interfood accounts tijdig voorziet van kwalitatieve en betrouwbare informatie.
De potentie van data wordt vaak nog niet optimaal benut. Om als bedrijf echt data driven te worden, heb je geen dashboards nodig maar verhalen.
Hoe zet je data op een efficiënte manier in voor marketingdoeleinden? Bij het inrichten van je cloudplatform zijn de mogelijkheden legio. Welke tools zijn er en tegen welke beperkingen lopen organisaties aan?