De Happi-app geeft patiënten grip op hun ziekte
Artsen hadden een plan voor een app die HIV-patiënten meer controle gaf. Samen met E-sites werd de Happi-app ontwikkeld. Ook bij andere ziektes een succes.
De impact van het coronavirus op het bedrijfsleven én de consument is ongekend groot. Niet eerder zijn we getroffen door iets dat zoveel impact maakt als COVID-19. Het noopt bedrijven massaal om in korte tijd de transitie te maken van offline en (deels) online naar grotendeels of volledig online. Praktijkcases en achtergrondverhalen vind je in dit topic. Ook bijdragen aan dit Topic? Mail dan naar experts@emerce.nl.
Artsen hadden een plan voor een app die HIV-patiënten meer controle gaf. Samen met E-sites werd de Happi-app ontwikkeld. Ook bij andere ziektes een succes.
Machine learning in je bedrijf: klinkt goed, maar als je niet oplet zorgt het juist voor problemen. Vier aandachtspunten en de vragen die je moet stellen.
Dit whitepaper legt uit wat de belangrijkste domeinen van digitale verandering zijn.
Headless backend introduceren? Je krijgt te maken met uitdagingen in je bedrijfscultuur en in het kiezen van het juiste platform. Maak de juist afwegingen.
RPA, AI, Machine learning, Chatbots, etc. Samengevat: hyperautomation. Wat betekent het en wat kun je ermee? Een introductie.
De OV-fiets is 10 jaar oud. Met meer dan 5 miljoen ritten in 2019 is de druk om te presteren hoog. De NS en INFO maakten de OV-fiets klaar voor de toekomst.
De nieuwe alcoholwet maakt webwinkels en online bezorgdiensten verantwoordelijk voor de leeftijdscontrole. Hoe krijg je dat geregeld?
De tijd voor AI voor bedrijven is nú! Ieder bedrijf kan voordeel putten uit AI-tools, en AI zorgt er voor dat werknemers meer ‘mensenwerk’ kunnen doen.
Een interview met Madelon Fortuin, directeur van NRC Media, over de naderende cookieless world en de gevolgen van het verdwijnen van de third-party cookie.
De wereld, groepen en menselijk gedrag verandert heel snel. Hoe beïnvloedt dit de maatschappij en hoe kan je hier als organisatie op inspelen?
Wat kunnen we leren van huidige shared mobility-initiatieven om de mobiliteit in de stad van de toekomst zo efficiënt mogelijk in te richten?
Veel bedrijven stappen alsnog af van de papieren reclamefolder. Hoe maak je de overstap van print naar online? En hoe behoud je je oude folder-publiek?
Tijdens de lockdown startte Meester Patissier Robèrt van Beckhoven zijn online platform ‘bij Robèrt’. Met succes: de omzet verdrievoudigde.
KPN NetwerkNL maakte met de inzet van een datagedreven klantreis en functionele tools een digitale ommezwaai.
Een online vrijdagmiddagborrel is doorgaans geen succes. Videochatapp Mibo gaat de concurrentie met Zoom en Teams aan door videobellen weer leuk te maken.