Het einde van de cookies: Eigen schuld, dikke bult (en kunnen we dezelfde fout vermijden?)
Het einde van het cookie hebben we aan onszelf te wijten: teveel eigenbelang en te weinig vanuit de consument gedacht. Maken de oplossingen dezelfde fout?
Het einde van het cookie hebben we aan onszelf te wijten: teveel eigenbelang en te weinig vanuit de consument gedacht. Maken de oplossingen dezelfde fout?
Wie kiest er nu al voor PaaS? Wat zijn de motivaties of de twijfels? En wat is bekend over het daadwerkelijke gebruik? De (eerste) antwoorden.
Een nieuw merk lanceren in de statische markt van juridische dienstverlening aan particulieren, is al snel disruptief.
Aan een private leasecontract voor een auto, zit je al snel 36 maanden vast. Wesley De Kruijff van Anyways zoekt het in flexibele abonnementen.
Bij PaaS worden producten geen eigendom maar als dienst aangeboden: Product as a Service. Grote potentie, maar welke producten zijn het meest kansrijk?
GO Sharing gaat vandaag van start in Duitsland. Het bedrijf heeft de Saarbrückse deelscooterdienst TRIBe overgenomen en begint met 100 elektrische deelscooters in de Saarlandse hoofdstad, voordat het bedrijf uitbreidt naar andere Duitse steden.
Apple gaat tracking cookies in apps vanaf iOS 14.5 beperken. Wat zijn de gevolgen en hoe kun je gebruikers overtuigen met cookies in te stemmen?
Het parkeerplatform ParkBee bestond afgelopen maand vijf jaar en vierde dit jubileum met het openen van de 250ste Nederlandse parkeerlocatie.
Uber-rivaal Bolt is sinds vandaag actief in Den Haag. De dienst lanceerde afgelopen juli in Amsterdam en Haarlem en is sindsdien uitgebreid naar ‘t Gooi en Almere en sinds drie weken ook beschikbaar in Rotterdam. In Den Haag start Bolt met enkele honderden chauffeurs.
Tips & tricks voor growth hacking: groeibedrijven zien het belang van experimenteren, snel testen en feedback uit data.
Een nauwkeurig stappenplan voor een toekomstbestendige disruptieve strategie en tips om die te vertalen naar je eigen business.
Bijna honderd bedrijven hebben interesse getoond in het platform van Foxconn dat het ‘Android voor elektrische auto’s’ moet worden. De auto-industrie en branchevreemden investeren honderden miljarden euro’s.
De mogelijkheden van AI zijn zo fenomenaal dat een breed debat over de inzet van AI hard nodig is. Bij bij bedrijven, maar ook in de maatschappij.
Door verdergaande digitalisering kunnen twintigers en dertigers steeds vaker en makkelijker zelf verzekeringen online afsluiten. Het online platform wordt daardoor een veel geduchtere concurrent voor de traditionele verzekeringsagent dan nu het geval is. De assurantieadviseur moet zich daarom opnieuw uitvinden om ook in de toekomst bestaansrecht te houden, zo blijkt uit een nieuwe studie van het ING Economisch Bureau over assurantietussenpersonen.
Bij succesvolle innovaties moeten digital en technologie verweven zijn in het DNA van een organisatie, en niet alleen als losse […]