Subscription services: van transactiegedreven naar relatiegedreven business
In dit whitepaper bespreken we hoe je van een transactiegedreven naar een relatiegedreven business gaat.
In dit whitepaper bespreken we hoe je van een transactiegedreven naar een relatiegedreven business gaat.
Bpost heeft de vooruitzichten voor 2021 naar boven bijgesteld. In het licht van de sterke resultaten van het eerste kwartaal en de verwachte normalisering van de COVID-19 volumes voor de rest van het jaar verwacht bpost dat de aangepaste EBIT meer dan 310 miljoen euro zal bedragen.
Merkvoorkeur creëer je anno 2021 vooral door de inzet van de nieuwste technologieën. Prikkel de zintuigen van de consument met AR en VR.
Apple Premium Reseller Lab9 Stores heeft zijn nieuwste winkel in Oostende in gebruik genomen. Het is de achtste in de rij.
Deutsche Post DHL Groep rapporteert een aanzienlijk hogere winst van 1,2 miljard euro over het eerste kwartaal. De omzet steeg 26 procent naar 18,9 miljard euro. De oorzaak laat zich raden: door de pandemie wordt er meer online gekocht en bezorgd.
Met meer dan 1,7 miljoen verkochte producten heeft de online woonwinkel fonQ afgelopen jaar meer dan 103 miljoen aan omzet gegenereerd.
Interactie met klanten blijft veranderen. Vaak doet een DXP-systeem intrede. Hoe stel je een DXP samen zonder dat bestaande IT overbodig wordt?
Hoe zorg je ervoor dat creatie zowel impactvol als schaalbaar is en welke tooling kun je hiervoor gebruiken?
PSD2 is een nieuwe de wet die het betalingsverkeer tussen consumenten en bedrijven regelt. Wat voegt het toe en hoe stimuleert het innovatie?
Om te zorgen dat klanten bij jou shoppen én terugkeren, zal je een goede klantervaring voorop moeten zetten.
Het Belgische warenhuisketen INNO laat het voorvoegsel Galeria vallen en opent 6 mei het digitale shoppingplatform inno.be. Nog dit jaar worden de winkels in Luik, Leuven en Waasland Shopping verbouwd.
Wehkamp profiteert van de toegenomen online kooplust van de Nederlander en zag de omzet over 2020 met negentien procent toenemen.
Jumbo heeft een nieuwe bezorghub ingericht aan De Hallen 8 in Groningen, een pand met zo’n 1900 m2 vloeroppervlakte. Na de zomer worden de online bestelde boodschappen door middel van bijna 40 bestelbussen direct thuisbezorgd bij klanten in de provincie Groningen en een deel van de provincie Drenthe.
Uit onderzoek van betaalverwerker Klarna blijkt dat meer dan de helft van de Nederlandse shoppers (58 procent) hun kleding de afgelopen maand online heeft gekocht. Minder dan een vijfde (15%) deed dit, ondanks de mogelijkheid om op afspraak te shoppen, in fysieke winkels.
In de eerste drie maanden van dit jaar zijn er 1050 webwinkels bij gekomen in Nederland. Dat zijn er ruim tachtig per week en bijna twaalf per dag, zo blijkt uit cijfers die het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) heeft gepubliceerd.