Boost je klantervaring door content en commerce te koppelen
Verbeter de online klantervaring door content en commerce beter te verbinden. Twee routes: je e-commercesysteem óf je webcontent management-systeem.
Verbeter de online klantervaring door content en commerce beter te verbinden. Twee routes: je e-commercesysteem óf je webcontent management-systeem.
Amazon stopt in de VS met zijn snelle bezorgdienst Prime Now. De bezorgtijden worden steeds korter, waardoor het onderscheid met reguliere bezorgingen lijkt te gaan verdwijnen.
In de betaalfase haken veel online klanten toch nog af. Dat is zonde. Verhoog je conversie met deze laagdrempelige aanpassingen.
Ook bij fysieke bedrijven groeit de online verkoop. Maar de verwachtingen van online klanten veranderen ook. Vier trends om in de gaten te houden.
Google gaat eindelijk een winkel openen voor de verkoop zijn hardware in Chelsea, direct onder een van de kantoren van het bedrijf in New York City.
Veel B2B-bedrijven vinden het lastig om middels personalisatie de online omzet te verhogen. Vier vaste stappen die houvast geven bij B2B-personalisatie.
Tuincentra, bouwmarkten en woonwinkels worden sinds de versoepelingen weer volop bezocht. De online ervaring van de retailers kan toch moeilijk tippen aan de fysieke ervaring. Betaalbedrijf Klarna, partner van 16.000 webshops, heeft de effecten onderzocht van de heropening van de winkels en constateert dat veel consumenten in het digitale domein zijn blijven hangen.
In samenwerking met Vakcentrum en Inretail gaat MKB-Nederland ondernemers in de non-food retail doelgericht ondersteunen bij de ontwikkeling en groei van hun online verkoop. Dat doet de ondernemersorganisatie als antwoord op het toenemend aantal vragen van ondernemers en de behoefte aan advies op dit terrein.
Eén op de vier consumenten heeft slechte ervaringen met externe verkopers op online marktplaatsen. In de meeste gevallen gaat het om te lange verwerk- en bezorgtijden. Dit blijkt uit de Marketplace Monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope en Hogeschool van Amsterdam onder bijna 7000 Nederlanders.
In een onderzoek naar online oplichting heeft de politie woensdag een 33-jarige vrouw en een 39-jarige man uit Breda aangehouden. Tientallen gedupeerden uit Nederland bestelden online een product, betaalden hiervoor, maar ontvingen het bestelde product nooit.
JD.com, de belangrijkste rivaal van Alibaba, sluit wederom een sterk kwartaal af. De omzet steeg 39 procent naar omgerekend 31 miljard dollar. De operationele winst bedroeg (niet-GAAP) een half miljard.
Thuisbezorgd.nl begint deze week een nieuwe verkeersopleiding voor haar bezorgers. Deze online training, die in samenwerking met stichting TeamAlert is ontwikkeld, leert de bezorgers om gevaarlijke verkeerssituaties beter te herkennen.
Tom Omnichannel Management (TOM) uit Bladel lanceert vandaag een Poolse variant van zijn webshops.
Online supermarkt Picnic breidt uit naar Frankrijk. Enkele weken geleden startte het Nederlandse bedrijf een besloten pilot in de noordelijke regio Valenciennes, dicht bij de grens met België. Net als in Nederland en Duitsland breidt de websuper vervolgens stad voor stad uit.
De Antwerpse investeringsmaatschappij CIM Capital is de nieuwe eigenaar van de Belgische tak van reisorganisator Neckermann. CIM Capital neemt 41 Neckermann-winkels over en gaat met 110 personeelsleden opnieuw reizen verkopen vanaf 7 juni.