TUI Nederland lanceert eigen Ticket Shop
TUI Nederland lanceert TUI Ticket Shop, een zogeheten ‘flight consolidator’. Dit B2B-platform biedt alle beschikbare vluchten voor alle reisagenten in Nederland. Het platform komt februari 2021 beschikbaar.
TUI Nederland lanceert TUI Ticket Shop, een zogeheten ‘flight consolidator’. Dit B2B-platform biedt alle beschikbare vluchten voor alle reisagenten in Nederland. Het platform komt februari 2021 beschikbaar.
Luik Airport heeft bepaald geen spijt van de vernieuwde focus op e-commerce. Afgelopen jaar werd de grens van 500 miljoen […]
In het afgelopen jaar hebben ruim 4500 nieuwe bedrijven zich bij GS1 Nederland aangemeld, omdat ze een unieke barcode op hun producten willen voor (online) verkopen. GS1 Nederland heeft nu ruim 26.000 bedrijven aangesloten, een groei van bijna 20 procent, zo meldt de organisatie.
Goed in de omzet op je SEA-campagnes duiken, levert verrassende inzichten op. Waarop je adverteert, is namelijk niet altijd wat je verkoopt.
Het coronajaar 2020 gaf een enorme boost aan de aankoop van producten online en dat niet enkel in periodes van lockdown. Dat schrijft de Belgische tegenhanger van Thuiswinkel.org, Becommerce.
Shopify heeft de webwinkels met campagnemateriaal van Trump, onder de noemer TrumpStore, gesloten.
Voor het eerst koopt Amazon een aantal vrachtvliegtuigen ter ondersteuning van zijn mondiale logistieke netwerk. De eerdere tachtig werden gehuurd. Op termijn kan Amazons luchtdienst uitgroeien tot een concurrent van FedEx en UPS, als het ook die dienstverlening openstelt voor derde partijen.
In de regio Arnhem is ruim veertig hectare grond beschikbaar in om grote logistieke bedrijven (XXL-logistiek) te kunnen huisvesten. Dat […]
Retourspecialist BuyBay verwacht komende weken een vloedgolf aan retouren van te verwerken voor webwinkels.
Consumenten kopen niet enkel product, ze kopen belevingen. Om concurrerend te blijven moeten organisaties hun producten- en dienstenaanbod aanpassen aan de (huidige) behoeften van consumenten. Het optimaliseren van de customer journey en experience is inherent aan verbonden. COVID-19 heeft de groei van e-commerce als nooit tevoren versneld. Gevangen door lockdowns en op hun hoede voor mogelijk besmettingsgevaar, hebben veel mensen hun winkelgewoonten online veranderd – sommige voor de eerste keer ooit. In tijden als deze is een flexibele architectuur essentieel om als organisatie wendbaar en flexibel te blijven om groei te stimuleren. Echter, hoe doet je dat?
Ook supermarkt PLUS, na Jumbo en Coop, meldt een forse stijging van e-commerce. Klanten die niet naar de supermarkt konden of wilden, bestelden massaal hun boodschappen online. Dit zorgde voor een e-commerce omzetstijging van ruim 130 procent.
Volgens Belangenvereniging voor Pakket Distributie (BVPD) geven koeriers voor PostNL routes terug wegens drukte. De grens is bereikt, schrijven ze in een brief aan PostNL, waaruit NRC citeert.
Verkoop via je LinkedIn-account bied je een mogelijkheid om managment-assistenten te omzeilen. Zicht op betere deals met LinkedIn Sales Navigator.
Retail media wordt een cruciaal onderdeel van advertentiestrategieën. Voor merken om zichtbaar te blijven en voor retailers vanwege de extra inkomsten.
Flinders valt in Deense handen en wordt onderdeel van een leidende e-commercegroep qua premium meubilair. In een vraaggesprek met Emerce spreekt directeur Oscar Diele over de toedracht van de deal en de weg vooruit.