More stories

Premium

KBC maakt digitale bankkaart onmiddellijk beschikbaar met Instant Card

Nieuwe of bestaande klanten van de Belgische bank KBC die een nieuwe debetkaart aanvragen, hoeven niet langer te wachten tot hun kaart thuis is aangekomen. Met Instant Card kunnen klanten nu direct gebruikmaken van hun nieuwe kaart in KBC Mobile.

Payment
Premium

Twee nieuwe magazijnen voor TOM uit Bladel

De TOM-Group uit Bladel opent twee nieuwe magazijnen aan Rootven 19b en Rootven 22 in Bladel.

E-commerce
Premium

Airbnb annuleert alle boekingen voor Washington DC

Airbnb annuleert uit voorzorg alle reserveringen voor kamers en appartementen in Washington DC van volgende week.

Travel
Premium

Techniek Nederland: Maak afhaalloket bij elektronicawinkels mogelijk

Techniek Nederland vraagt staatssecretaris Mona Keijzer van Economische Zaken en Klimaat een afhaalloket mogelijk te maken bij elektronicawinkels. Klanten kunnen daar op afspraak langskomen om bestelde producten op te halen.

Coronacrisis

Personalisatie als oplossing voor topdrukte

De online decemberdrukte zette enorme druk op de logistiek. Slimmere keuzes met behulp van data, analytics en personalisatie zijn hard nodig.   

Customer Experience
Premium

Websuper Picnic nu ook in Oberhausen

Websuper Picnic breidt uit in Duitsland en opent een magazijn van 1200 vierkante meter in Oberhausen. Vanaf eind januari kunnen klanten in Oberhausen gebruik kunnen maken van de bezorgdienst.

Food
Premium

Buckaroo opent kantoor in Brussel

Payment service provider Buckaroo opent vandaag een kantoor in Brussel. Het ziet België als een groeimarkt en zoekt daarom lokale aanwezigheid.

Payment
Premium

Nieuwe ingrijpende btw-regels voor grensoverschrijdende e-commerceleveringen op komst

Thuiswinkel.org wijst ondernemers alvast op nieuwe btw-regels voor grensoverschrijdende leveringen naar andere EU-landen die 1 juli ingaan. Webwinkeliers doen er verstandig aan om nu al actie te ondernemen, zegt de organisatie.

Cross Border
Premium

Bijna 180 miljoen bestellingen voor Just Eat Takeaway in vierde kwartaal

Just Eat Takeaway realiseerde in het vierde kwartaal een ordergroei van 57 procent, deels als gevolg van de coronacrisis waardoor meer mensen eten bestelden. Het handelsvolume van alle aangesloten restaurants bedroeg 68 procent. Dat heeft het gefuseerde bedrijf vanochtend bekend gemaakt.

Food

Stop met de focus op conversie 

Te veel e-commerce sites bestaan uit louter een overload aan producten. Gevolg: klanten haken af. Storytelling kan ze toch over de streep te trekken. 

Customer Experience
Premium

‘Maaltijdbezorging grote winnaar van coronacrisis’

Maaltijd- en boodschappenbezorging zijn de twee grote winnaars van de coronacrisis. In 2020 groeide de totale bezorgmarkt met 43,1 procent ten opzichte van 2019. Dat meldt het FoodService Instituut Nederland (FSIN).

Food
Premium

Sterke stijging QR betalingen

Volgens Juniper Research zal het aantal gebruikers dat betaalt via QR codes de komende jaren fors groeien naar 2,2 miljard in 2025 tegen 1,5 miljard in 2020.

Payment

Bol.com Sponsored Products vernieuwd: hoe profiteer je hier optimaal van?

Sinds 1 januari is Bol.com overgegaan op een nieuw platform voor Sponsored Products. Een compleet stappenplan om je campagnes in te richten. 

Marketplaces
Premium

INretail: alle winkels moeten webfront en afhaalloket

Online of telefonisch bestellen en afhalen bij de voordeur van het filiaal in de wijk. Dat is volgens belangenorganisatie INretail het enige werkbare scenario voor retailers om in business te blijven nu een lockdownverlenging dreigt.

Retail
Premium

Dubieuze online bemiddelaar moet stoppen met misleiden

Het bedrijf achter websites als mijnverklaring.nl en mijnkentekenbewijs.nl moet van toezichthouder ACM stoppen met het misleiden van consumenten.

E-commerce