Delhaize start test met Deliveroo en Takeaway.com
Consumenten in Brussel en Antwerpen kunnen voortaan gezonde maaltijden van Delhaize Fresh Atelier laten bezorgen door koeriers van Deliveroo en Takeaway.com.
Consumenten in Brussel en Antwerpen kunnen voortaan gezonde maaltijden van Delhaize Fresh Atelier laten bezorgen door koeriers van Deliveroo en Takeaway.com.
H&M Nederland zet voortaan fietskoeriers in om online bestellingen te bezorgen. Nederland is het allereerste land waar het modehuis deze leveringsoptie aan klanten aanbiedt.
BD MyShopi neemt per 1 januari de activiteiten rond CityDepot van bpost over. Dat zijn lokale hubs die al enkele jaren bestaan.
Het beursgenoteerde Prosus verhoogt zijn bod op de Britse maaltijdbezorger Just Eat luttele dagen voor de eerder vastgestelde deadline van komende woensdag. Aandeelhouders krijgen nu langer de tijd na te denken over het bod van het Nederlandse Takeaway of dat van Prosus.
De gegevens van vermoedelijk 10.000 Belgische en Nederlandse klanten die een paar jaar geleden bij onder meer bol.com speelgoed kochten, liggen op staat. Dat blijkt uit onderzoek van VRT NWS.
Black Friday 2019 was het strijdtoneel om marktaandeel bij webwinkels en elektronicafabrikanten. Amazon is ook dit jaar een top drie-speler, waarbij bol.com met het nodige marketinggeweld tijdelijk de nummer één-positie overnam in Tweakers’ Pricewatch.
Swapfiets biedt zijn diensten sinds kort aan op bol.com. Vooralsnog zijn er betrekkelijk weinig, vrijwel geen, bedrijven die niet productenm, maar diensten aanbieden op het platform. Met de fietsverhuurder als uitzondering.
Schoenenretailer Omoda lanceert de ecobox: een nieuwe herbruikbare verpakking die het verzenden en retourneren van pakketjes weer een stukje duurzamer moet maken.
Amazon heeft momenteel niet minder dan 20.000 trucks op de weg rijden, dubbel zoveel als een jaar geleden. Reden is […]
Het lijkt een contradictie: zoveel mogelijk cijfers om een klant zo persoonlijk mogelijk te bedienen. Maar, met de juiste Big Data krijg je inzichten die helpen bij de uitvoering van online micro-personalisatie.
Parfumketen ICI Paris XL start met een eigen click & collect-dienst in haar Belgische winkels. Klanten kunnen online bestellingen al na een uur ophalen in een winkel naar keuze, zo meldt Retail Detail.
E-commerce verandert meer en meer van het zoeken naar een product tot het afronden van de betaling. Consumenten verwachten een gepersonaliseerde ervaring en willen een speciale band met merken. Maar hoe bereik je gebruiksvriendelijke interactie? Wat zijn de beste methoden om de betaalervaring van veeleisende consumenten te verbeteren?
Het tweedehands modeplatform United Wardrobe start een nieuwe sectie speciaal voor baby- en kinderkleding.
Online houthandel Gadero uit Groningen verbreedt zijn activiteiten naar de Franstalige markt. Hiermee gaat het ook hout bezorgen in Wallonië, Luxemburg en noordelijke bestemmingen van Frankrijk.
Hoewel geoblocking al een jaar is verboden in de EU, krijgt het Europees Consumenten Centrum (ECC) in Utrecht nog steeds klachten van consumenten over deze vorm van online discriminatie. De regels zijn voor zowel ondernemers als consumenten nog altijd onduidelijk.