Picnic start gerobotiseerd dc in Utrecht
Picnic gaat in Utrecht een volledig gerobotiseerd distributiecentrum bouwen, waarvoor het bedrijf 250 miljoen euro aan financiering heeft opgehaald.
Picnic gaat in Utrecht een volledig gerobotiseerd distributiecentrum bouwen, waarvoor het bedrijf 250 miljoen euro aan financiering heeft opgehaald.
Met een bevolking van 743 miljoen mensen en 23 miljoen bedrijven biedt Europa als continent volop groeikansen voor cross border sales.
In 2003 leek RFID het helemaal te gaan maken toen de grote Amerikaanse keten Wal-Mart aankondigde dat het de technologie zou gaan inzetten voor de registratie van de goederenstroom in het bedrijf. Met ingang van 2006 moesten alle bedrijven die aan de keten leverden hun pallets voorzien van RFID tags. Pas zestien jaar later lijkt RFID eindelijk van de grond te komen.
Webwinkels betalen te laat of te weinig terug als ze een order retour hebben ontvangen, stelt de Consumentenbond.
De detailhandel verandert. Marges staan onder druk, waardoor de druk om efficiënter te werken verder toeneemt. Tel daar de verschuiving […]
Bugaboo, het van origine Nederlandse kinderwagenmerk, lanceert een nieuw online platform gericht op de B2B markt: Bugaboo Business. Emakina is als digitale partner verantwoordelijk voor het ontwerp en het platform is gebaseerd op de Salesforce B2B Commerce Cloud.
eBay verkoopt zijn dochter StubHub voor 4,05 miljard dollar aan viagogo. Het ticketbedrijf stond al langer in de etalage.
Prijsvergelijker Kieskeurig.nl heeft het siteverkeer afgelopen weekend met 35 procent zien toenemen in de aanloop naar Black Friday. “We verwachten dat deze groei zich zal doorzetten deze week”, zegt commercieel manager Kevin van Oosteren.
Een groot aantal webwinkels adverteert nog steeds met verzonnen aanbiedingen. Dat blijkt uit onderzoek van de Consumentenbond. De veelal doorgestreepte ‘van-prijs’ werd door de winkels zelden gerekend.
Zijn je campagnes voor Sinterklaas, kerst en oud- en nieuw al klaar om van start te gaan? Bij Evoworks zet […]
Supermarktketen Carrefour wil het betalen met een simpele vingerafdruk mogelijk maken. Eerder dit jaar namen 800 klanten deel aan de eerste fase van het testproject, waarbij de vingerafdruk werd gekoppeld aan de loyaliteitskaart.
Wat maakt dat de ene organisatie kan innoveren tot het niveau van een disruptor, en een andere organisatie niet? Dit zijn dé drie succesfactoren.
Coolblue opent vandaag in Utrecht zijn eerste pop-up-winkel, speciaal voor het ophalen van bestellingen voor Black Friday.
De digitale winkel van Albert Heijn is voor een testperiode van twee maanden ‘geland’ op Schiphol en opent vandaag haar deuren. Alle bezoekers van Schiphol kunnen tot eind januari de snelheid en het gemak ervaren van winkelen zonder kassa: het is niet nodig producten te scannen en de betaling gaat automatisch.
Bijna zeventig procent van de Nederlanders denkt dat de kortingen op Black Friday nep zijn, toch is één op de vijf van plan sowieso iets aan te schaffen op deze dag. Dit blijkt uit onderzoek van strategie- en marketingadviesbureau Simon-Kucher & Partners onder 1000 Nederlanders.