Amazon opent cosmeticawinkel
Amazon.com opent zijn volgende speciaalzaak, dit keer een cosmeticawinkel.
Amazon.com opent zijn volgende speciaalzaak, dit keer een cosmeticawinkel.
Een op de twintig berichten op de Facebook timelines is een commerciële uiting, zegt Will Ashton van bureau Nanigangs, dat jaarlijks voor 250 miljoen dollar een reclamecampagnes op de profielensite verzorgt.
Spotjes, wandlampen en hanglampen zijn internationaal het snelst groeiende segment in e-commerce. Deze trend is een slecht voorteken voor lampenwinkels in de fysieke winkelstraten.
Verzamelaarscommunity annex veilinghuis Catawiki start lokale salestaems in België, Duitsland en Frankrijk. Serieuze handelaren en steeds meer particulieren weten de weg naar het platform steeds makkelijker te vinden.
Veel webwinkels kunnen sinds vanochtend amper nog geld innen bij klanten die willen betalen. iDEAL ligt er voor de meeste banken uit.
Sinds deze week ligt hij in de winkel: de LG G2 Android-smartphone. Het nieuwe paradepaardje van de Zuid-Koreanen moet vooral iPhone-adepten overtuigen. Maar gaat dat lukken?
Hoe winkelt de consument in 2020? Met die vraag vertrokken we vanuit onderzoeksprogramma Shopping2020 begin september naar San Francisco. We gingen onder meer op bezoek bij Google, Facebook, eBay, Apple en Westfield. Een mooie ervaring, want de ontwikkelingen en innovaties cross channel retailing gaan daar heel erg snel. In dit artikel deel ik de belangrijkste inzichten.
Coolblue opent eind deze maand een winkel in Amsterdam op de Zuidas, zijn vijfde. Het bedrijf is bezig zijn aanwezigheid in de fysieke winkelstraat op te poetsen.
Winkeliers zien deze ontwikkelaar liever niet in hun zaak verschijnen. Lance Nanek bouwde namelijk een app voor Google Glass die barcodes scant en vervolgens goedkopere items op Amazon.com opzoekt.
bol.com en Coolblue gaan vanaf volgende maand ook op maandagen bestellingen bezorgen. Hiervoor gaan de sorteercentra van PostNL zondagsdiensten draaien. In de loop van de maanden kunnen meer webwinkels hiervan gebruikmaken.
Na een klein jaar van voorbereiding lanceert Laurens Groenendijk vandaag zijn nieuwe bedrijf Treatwell.nl. De site fungeert als marktplaats voor spa’s, salons, kappers en andere dienstverleners in de beauty- en verzorgingswereld.
Het fenomeen staat nog in de kinderschoenen, maar het is technisch al wel mogelijk: shoppen met hashtags op Twitter. Diverse startups en Twitter zelf hebben zich op deze ontluikende markt gestort.
Marktplaats.nl opent over twee weken een online outlet waar Neckermann, Philips en Telfort een eigen ‘kraampje’ krijgen om overtollige voorraad of restpartijen te verkopen.
De abonneedienst HelloFresh trekt met Phenomen Ventures uit Rusland een nieuwe investeerder aan. De verswinkel hoopt in 2015 zestigduizend huishoudens in Nederland te bedienen met thuisbezorgde ingrediënten.
De opmars van speelgoedfabrikant LEGO lijkt onstuitbaar. Zowel off- als online bouwt het merk aan zijn imperium, waarbij tv-series, online communities, videogames en gerobottiseerde speelgoedcreaties een steeds grotere rol spelen. “De echte revolutie zit in de integratie van de digitale en de fysieke wereld”, aldus Mads Nipper (47), Executive Vice President, Chief Marketing Officer van de LEGO Group.