Snackable video cursusplatform
In de groeimarkt van online educatie ziet On Track kansen om leren toegankelijker te maken. Snackable videos van bekende experts moeten mensen prikkelen.
In de groeimarkt van online educatie ziet On Track kansen om leren toegankelijker te maken. Snackable videos van bekende experts moeten mensen prikkelen.
Voor het succesvol opleveren van een project zijn er vier elementen nodig: mandaat, visie, budget en tijd. Lees hoe je dit model toepast bij je projecten.
Een experiment: paginering aanbieden aan Google op een SEO-vriendelijke manier, zonder dekkingsfouten of onlogische SERP’s op diepergelegen pagina’s.
Overstappen naar een open-source platform doe je niet zomaar. Yarrik van Breukelen van Intersport Twinsport en Michel Doens van Sition delen hun ervaringen.
Verpakkingen worden steeds innovatiever: in dit artikel lees je een aantal voorbeelden van innovatie en verduurzaming omtrent verpakkingen.
Bij softwareontwikkeling moet veiligheid voorop staan. Door de snelle technologische ontwikkelingen moeten de security tools daarom realtime mee veranderen.
De campus van de Universiteit Twente heeft voortaan een Sport Data Valley lab. Het lab biedt studenten en wetenschappers van de UT en samenwerkingspartners een ‘unieke kans’ om met datawetenschap de sportwereld te verbeteren. De officiële opening werd een dezer dagen verricht door EEMCS-decaan prof. Joost Kok en Auke Damstra van Sport Data Valley (SDV).
Cultuurverandering doorvoeren is lastig, ook rond datamanagement. Alleen een plan is niet genoeg: van de top tot de werkvloer, iedereen moet meedoen.
Kunstmatige intelligentie: de data die je in een model stopt bepalen wat eruit komt. En dat is soms racistisch of bevooroordeeld. Een groot probleem.
Bij Dev(Sec)Ops staat het doorbreken van silo’s centraal. Uiteindelijk gaat het om een brede cultuurverandering. Dit zijn de centrale aandachtsgebieden.
Software-ontwikkelaars zijn onvindbaar. Of ze vragen een vorstelijk salaris. Dat kan anders. Denk eens na over de enorme pool aan talent net buiten de EU.
Modellen over de ontwikkeling van technologie denken in tijdspaden en horizonnen. Te vaak over het hoofd gezien: veranderend consumentengedrag.
De digitale wereld vreet energie. Websites, zoekopdrachten: alles kost energie. Zo zorgen we ook online voor milieuvervuiling. Tijd om daar wat aan te doen.
De eerste tweet voor miljoenen verkocht: non-fungible tokens zijn hot. Een eerste blik op de kansen voor samenwerkingen tussen merken en influencers.
Innovaties in de verpakkingsbranche: robotica, AR en meer milieuvriendelijke verpakkingen. Al ooit gehoord van papieren wijnflessen? Lees hier meer.