Drie miljoen groeigeld voor start-up TAPP
De start-up voor de horecabranche TAPP ontvangt drie miljoen euro venturecapital en geleend geld van CNBB, ROM InWest en Rabobank.
De start-up voor de horecabranche TAPP ontvangt drie miljoen euro venturecapital en geleend geld van CNBB, ROM InWest en Rabobank.
Met een nieuwe flagshipstore aan de Amstelveenseweg 288-292 in Amsterdam introduceert Cameranu vrijdag een naar eigen zeggen ‘uniek retailconcept’.
Veel organisaties worstelen met de concrete connectie tussen de klantdata die ze hebben en het nastreven van strategische doelen. Hoe zet je klantdata in?
BCC heeft een kwart van de banen op het hoofdkantoor geschrapt. Ook wordt er gesneden in het assortiment en worden de winkels kleiner. Dat laatste was al eerder bekend gemaakt.
Veranderingen in consumentengedrag en de media maken het lastiger te weten of een marketingplan effect heeft. Marketing Mix Modelling kan uitkomst bieden.
WhatsApp als volwaardig verkoopkanaal staat hier nog in de kinderschoenen. Insider helpt bedrijven die WhatsApp-commerce in hun kanalenmix willen inbouwen.
Digitale billboards in de buitenruimte zijn uitstekend geschikt voor lokale retailers, maar weinigen kennen het bestaan van programmatic advertising daarop.
Colruyt Group opent dit jaar nog een derde vestiging van zijn automatische winkelconcept OKay Direct. Die komt er in Gent.
Met name mediabedrijven worstelen met de kwaliteit van hun klantgegevens. Met een datagedreven werkwijze verbeter je de betrouwbaarheid van de data.
Met AI nog beter personaliseren: niet alleen individuele productaanbevelingen, maar ook e-mails, afbeeldingen en andere content op basis van klantdata.
Wel of niet met Amazon in zee gaan? Dat is voor veel webshops een lastige kwestie. Michiel Kouwenhoven van YourSurprise deelt zijn ervaringen en tips.
Essentieel bij digitale transformatie is de werkwijze: van losse projecten naar een doorlopende ontwikkeling van digitale producten. Dat doe je in stappen.
Flitsbezorger Getir is in het buitenland bezig zijn darkstores over te hevelen naar franchisenemers. Het is niet duidelijk of en wanneer Nederland aan de beurt komt.
Een soepel lopende logistieke keten, met ‘real-time’ data-inzichten van checkout en warehouse tot deurbel: het lijkt soms fictie. Maar het kan wel degelijk.
In de aandachtseconomie lukt het de grote streamingdiensten publiek te trekken. Carlijn Postma neemt dat als model voor contentcreatie: binge-marketing.