Hoe maak je fashion retail klaar voor de toekomst?
Het verduurzamen van de fashion industrie gaat niet zonder slag of stoot. De transitie naar duurzame fashion in de retail […]
Het verduurzamen van de fashion industrie gaat niet zonder slag of stoot. De transitie naar duurzame fashion in de retail […]
Je bent een ambitieuze startup met grote doelen, maar je hebt beperkte middelen. Het lukte Mammaly met het CX-platform van Dixa.
In een wereld waar de klant steeds ongrijpbaarder wordt en technologische ontwikkelingen marketeers uitdagen, brengt Robert Leefmans licht in de […]
Nu investeringen in boodschappen-startups dalen is het tijd voor bestaande marktspelers om zich te richten on op hun eigen kanalen en zaken te versnellen.
Klussen in de metaverse? Anouk Beeren van Intergamma sluit het niet volledig uit, zo vertelt ze bij Emerce TV. “Wij waren in september op studiereis in New York bij Meta zelf, waar we echt werden meegenomen in alle mogelijkheden die deze technologie biedt. Ik dacht: wat is er nou mooier dan dat je in de virtuele wereld ook kunt klussen?”
TOMO, het duurzame warenhuis met een circulaire missie. wil uitbreiden, onder meer met shop-in-shop formules. Dat vertelt oprichter Marjan Haselhoff bij Emerce TV.
“We hebben nog te veel silo’s, maar willen meer vanuit de klantreis vertrekken”. Dat zegt Karianne van Rongen van ANWB Retail in de videocollectie Innovation in Retail.
Retailers dachten pre-corona nog dat ze wilden investeren in locatiegebaseerde marketing. Het nieuwe winkelgedrag vertelt hen dat ze beter kunnen werken aan directe klantrelaties en actieve engagement.
Om je aanwezigheid op sociale media echt effectief te maken moet je je bewust zijn van de specifieke (sub)cultuur waarin je je begeeft.
Blokker wil zijn winkels meer gaan gebruiken voor leveringen, ook met partners. Dat zegt Martin van Velzen van Blokker in gesprek met Renske de Bruine in de videocollectie Innovation in Retail, die vandaag live gaat. “Door gestegen kosten voor personeel en energie en hogere rente zijn winkels duurder geworden, we moeten een andere weg inslaan.”
De missie van ANWB is: iedereen zorgeloos en met plezier onderweg in een duurzame samenleving. De ANWB heeft meer dan […]
Blokker is een heritage brand voor Nederland. In iedere winkelstraat vind je een vestiging van de Blokker. Anno 2023 is […]
Intergamma, de moederorganisatie van Gamma en Karwei, is hard aan het veranderen om van een productgedreven retailer naar een klus-gedreven organisatie te transformeren.
De online omzet van PLUS is de afgelopen jaren fors gestegen. PLUS profiteerde gedurende Covid van haar unieke storepick model […]
Het is steeds lastiger om data uit verschillende silo’s heen en weer te laten stromen. Met de composable-e-commerce-benadering herstel je de samenhang.