More stories

Waarom er te weinig met feedback van klanten gebeurt en hoe het beter kan

Door feedback van klanten gestructureerd en uit meerdere kanalen te verzamelen en er vervolgens ook echt op te handelen kun je flinke veel voordeel halen.

Customer Experience

Vertraging biedt kansen: plannen voor zowel groeivermindering als toekomstige groei

De groei is minder dan verwacht. Maar dit is ook een goed moment om je voor te bereiden op zowel groeivermindering als de groei die uiteindelijk wél komt.

Strategy
Premium

Emerce TV: ‘Omzetaandeel PLUS online moet substantieel groeien’

Supermarktketen PLUS verwacht dat het omzetaandeel van het online kanaal nog zeker kan en moet verdubbelen voor 2030.

E-commerce

AI in het productieproces: simulaties, efficiëntie, reactiesnelheid en veiligheid

De productiesector zit al even in de vierde industriële revolutie. Hoe kunnen AI en Machine Learning de beschikbare technologie voor fabrikanten verbeteren?

Digital Transformation

A/B-testen: de voor- en nadelen van ‘client-side’ versus ‘server-side’

A/B-testen kan op twee manieren: client-side en server-side. Wat de beste keus is hangt af van de vereisten en het gebruik binnen je organisatie.

Web performance
Premium

ChannelEngine koopt concurrent Vendiro

Technologiebedrijf ChannelEngine uit Leiden neemt concurrent en stadsgenoot Vendiro over.

Venture

Transformeer je supply chain: presteren in tijden van onzekerheid

De supply chain is te complex om constante verstoringen op te vangen. Weinig bedrijven hebben hun hoofd gebogen over de revisie die nodig is.

Logistics

Klanttevredenheid centraal: hoe je je voorbereidt op de transitie van CRO naar CXO

CRO is een optimalisatiemethode die zich richt op de verkoopstrategie. CXO, daarentegen, draait om het optimaliseren van de customer experience.

Customer Experience

Managen zonder macht: niet de makkelijkste weg, wel de meest effectieve en duurzame

Steeds meer managers en organisaties worstelen met leiderschap. Leiderschap zonder macht gaat om het opgeven van macht voor een open organisatie.

Strategy

Hoe zat het ook alweer? Retailmedia (letterlijk) van A tot Z uitgelegd

Retailmedia is in korte tijd een belangrijke nieuwe vorm van adverteren geworden. Een ABC met de belangrijke (en obscuurdere) begrippen uit die wereld.

Retailmedia
Premium

Drie miljoen groeigeld voor start-up TAPP

De start-up voor de horecabranche TAPP ontvangt drie miljoen euro venturecapital en geleend geld van CNBB, ROM InWest en Rabobank.

Venture
Premium

Camera.nu opent Flagshipstore in Amsterdam

Met een nieuwe flagshipstore aan de Amstelveenseweg 288-292 in Amsterdam introduceert Cameranu vrijdag een naar eigen zeggen ‘uniek retailconcept’.

E-commerce

Hoe je klantdata inzet voor drie veelgenoemde strategische doelen

Veel organisaties worstelen met de concrete connectie tussen de klantdata die ze hebben en het nastreven van strategische doelen. Hoe zet je klantdata in?

Customer Engagement
Premium

Forse reorganisatie voor BCC

BCC heeft een kwart van de banen op het hoofdkantoor geschrapt. Ook wordt er gesneden in het assortiment en worden de winkels kleiner. Dat laatste was al eerder bekend gemaakt.

Retail

Houd grip op je marketing-ROI met Marketing Mix Modelling

Veranderingen in consumentengedrag en de media maken het lastiger te weten of een marketingplan effect heeft. Marketing Mix Modelling kan uitkomst bieden.

Attributie