ANWB Retail: groeien binnen een vereniging
De missie van ANWB is: iedereen zorgeloos en met plezier onderweg in een duurzame samenleving. De ANWB heeft meer dan […]
De missie van ANWB is: iedereen zorgeloos en met plezier onderweg in een duurzame samenleving. De ANWB heeft meer dan […]
Blokker is een heritage brand voor Nederland. In iedere winkelstraat vind je een vestiging van de Blokker. Anno 2023 is […]
Intergamma, de moederorganisatie van Gamma en Karwei, is hard aan het veranderen om van een productgedreven retailer naar een klus-gedreven organisatie te transformeren.
De online omzet van PLUS is de afgelopen jaren fors gestegen. PLUS profiteerde gedurende Covid van haar unieke storepick model […]
Het is steeds lastiger om data uit verschillende silo’s heen en weer te laten stromen. Met de composable-e-commerce-benadering herstel je de samenhang.
Door feedback van klanten gestructureerd en uit meerdere kanalen te verzamelen en er vervolgens ook echt op te handelen kun je flinke veel voordeel halen.
De groei is minder dan verwacht. Maar dit is ook een goed moment om je voor te bereiden op zowel groeivermindering als de groei die uiteindelijk wél komt.
Supermarktketen PLUS verwacht dat het omzetaandeel van het online kanaal nog zeker kan en moet verdubbelen voor 2030.
De productiesector zit al even in de vierde industriële revolutie. Hoe kunnen AI en Machine Learning de beschikbare technologie voor fabrikanten verbeteren?
A/B-testen kan op twee manieren: client-side en server-side. Wat de beste keus is hangt af van de vereisten en het gebruik binnen je organisatie.
Technologiebedrijf ChannelEngine uit Leiden neemt concurrent en stadsgenoot Vendiro over.
De supply chain is te complex om constante verstoringen op te vangen. Weinig bedrijven hebben hun hoofd gebogen over de revisie die nodig is.
CRO is een optimalisatiemethode die zich richt op de verkoopstrategie. CXO, daarentegen, draait om het optimaliseren van de customer experience.
Steeds meer managers en organisaties worstelen met leiderschap. Leiderschap zonder macht gaat om het opgeven van macht voor een open organisatie.
Retailmedia is in korte tijd een belangrijke nieuwe vorm van adverteren geworden. Een ABC met de belangrijke (en obscuurdere) begrippen uit die wereld.