Zo zet Scotch&Soda data in voor personalisatie op schaal
Als je als retailbrand serieus werk wil maken van personalisatie op schaal en nog geen CRM-manager in huis hebt, moet je er nu één aannemen.
Als je als retailbrand serieus werk wil maken van personalisatie op schaal en nog geen CRM-manager in huis hebt, moet je er nu één aannemen.
Mirage Retail Group (MRG), het bedrijf achter BCC en Blokker, verkoopt zijn discount formule aan BB Retail. De fysieke discountformule sluit minder goed aan bij de omnichannel toekomstvisie.
In de e-commerce ligt de nadruk op performance marketing, terwijl brand marketing voor langetermijngroei onontbeerlijk is: de theorie én de praktijk.
Verpakkingen worden steeds innovatiever: in dit artikel lees je een aantal voorbeelden van innovatie en verduurzaming omtrent verpakkingen.
Wat is de katalysator die nodig is om echte personalisatie op schaal te bereiken? Marketing Automation. In dit webinar hoor je hoe.
Wat verwachten Europese online shoppers van de verzending door webshops? Dat verschilt: zoveel landen, zoveel gewoonten.
De Franse keten Hubside.Store, gespecialiseerd in refurbished multimedia, wil eind januari nog eens zes vestigingen in Belgie geopend hebben. Een nieuwe winkel werd enkele dagen geleden in Brussel geopend.
Een goede contentmarketingstrategie draait niet alleen om de content zelf, maar ook om de totale customer journey en het verbinden van contentkanalen.
Wat zijn slimme manieren om de intentie van gebruikers te begrijpen en shoppers kennis te laten maken met grote assortimenten?
De feestdagen staan voor de deur. Vertraagde leveringen zijn er echter nu al overal. Wat staat de supply chain nog te wachten en hoe kun je je erop voorbereiden?
Coolblue laat zien hoe je YouTube slim inzet. Het bedrijf weet waarvoor gebruikers naar het platform komen en speelt daar op in met zijn productrecensies.
Binnen twee dagen van idee tot proof of concept. Het kan, met een Agile discipline. Paula’s Choice vertelt.
Hoe Vitaminstore hun klantenbestand verdubbelde in 12 maanden tijd en de conversies met 38% wist te verhogen – tijdens de coronapandemie.
Plannen om over de grens te gaan met je bedrijf? Wel eens aan Polen gedacht? Voor merkartikelen biedt dit land onverwachte voordelen.
Binnen de intralogistiek zijn drie trends te zien die de toekomst gaan bepalen: ‘dark stores’, micro-‘fulfilment’ en automatisering in abonnementsvorm.