Van retailer naar omnichannel-speler
Een snelgroeiende omnichannel-retailer binnen de woonbranche worden? Dat kan niet zonder krachtige transitie.
Een snelgroeiende omnichannel-retailer binnen de woonbranche worden? Dat kan niet zonder krachtige transitie.
Tijdens deze presentatie bundelen Beslist.nl en Channable hun krachten om inzichten te delen over het Nederlandse e-commerce landschap.
Klanten zijn veeleisend en je klantenservice is één van de punten waarmee je je merk kunt onderscheiden. Een checklist voor de optimale inrichting ervan.
De bevoorradingslijnen over zee tussen Azië en Noord-Amerika staan zo erg onder druk, dat retailers als Home Depot, Costco en Walmart hun eigen containerschepen charteren voor leveringszekerheid.
Alternatief voor cookies: automatisch plaatsen van advertenties in een relevante context. De case van Innocent laat zien hoe je dit aan kunt pakken.
Dankzij gedetailleerde informatie over al haar winkels en slimme automatisering kon Etos veel papier besparen en maatwerk bieden voor iedere winkel.
De ontwikkelingen door de coronapandemie vragen om een aanpassing van de cross-border-strategie van webwinkeliers. Er is dus ‘no going back’.
Duitsland blijft bij uitstek een land waar de consument primair via marktplaatsen koopt. De grootste stijgers zijn echter multichannel retail en fabrikanten die direct aan de consument verkopen.
Black Friday komt er weer aan. Welke lessen kunnen we trekken uit vorig jaar? En welke trends mogen we niet missen in 2021?
De Britse online supermarkt Ocado neemt een belang in landgenoot Wayve. De twee laten binnenkort enkele bezorgbussen autonoom door de straten van Londen rijden, met menselijk toezicht.
Amazon versterkt zijn aanwezigheid in de Britse winkelstraat met de opening van zijn eerste non-food winkel. Het aanbod omvat boeken, elektronica, speelgoed, games en huishoudelijke artikelen.
Online aankopen gaan voornamelijk via de smartphone. De belangrijkste bevindingen uit het Nationaal E-mail Onderzoek 2021 op een rij.
Albert Heijn is de eerste Nederlandse supermarkt die reclameruimte gaat verkopen in de zoekresultaten van zijn mobiele app.
In dit rapport bekijken we de seizoensverkoopgegevens van 5.000 retailpartners, plus gegevens van de eerste helft van dit jaar, om te voorspellen hoe het consumentengedrag er in de tweede helft van 2021 uit zal zien.
ALDI opent begin 2022 een nieuwe winkel op de hoek van de Oudegracht en de Lange Viestraat in Utrecht. Het wordt de eerste kassaloze winkel voor de keten. Binnen de Europese groep van bedrijven van ALDI Nord is het nieuwe filiaal in Utrecht als testlocatie aangewezen.