Orders verzenden alsof landsgrenzen niet bestaan
Wat verwachten Europese online shoppers van de verzending door webshops? Dat verschilt: zoveel landen, zoveel gewoonten.
Wat verwachten Europese online shoppers van de verzending door webshops? Dat verschilt: zoveel landen, zoveel gewoonten.
De Franse keten Hubside.Store, gespecialiseerd in refurbished multimedia, wil eind januari nog eens zes vestigingen in Belgie geopend hebben. Een nieuwe winkel werd enkele dagen geleden in Brussel geopend.
Een goede contentmarketingstrategie draait niet alleen om de content zelf, maar ook om de totale customer journey en het verbinden van contentkanalen.
Wat zijn slimme manieren om de intentie van gebruikers te begrijpen en shoppers kennis te laten maken met grote assortimenten?
De feestdagen staan voor de deur. Vertraagde leveringen zijn er echter nu al overal. Wat staat de supply chain nog te wachten en hoe kun je je erop voorbereiden?
Coolblue laat zien hoe je YouTube slim inzet. Het bedrijf weet waarvoor gebruikers naar het platform komen en speelt daar op in met zijn productrecensies.
Binnen twee dagen van idee tot proof of concept. Het kan, met een Agile discipline. Paula’s Choice vertelt.
Hoe Vitaminstore hun klantenbestand verdubbelde in 12 maanden tijd en de conversies met 38% wist te verhogen – tijdens de coronapandemie.
Plannen om over de grens te gaan met je bedrijf? Wel eens aan Polen gedacht? Voor merkartikelen biedt dit land onverwachte voordelen.
Binnen de intralogistiek zijn drie trends te zien die de toekomst gaan bepalen: ‘dark stores’, micro-‘fulfilment’ en automatisering in abonnementsvorm.
Hoe maak je van je klanten ook loyale klanten? Leer het aankoopgedrag te begrijpen en voorspellen en time je boodschap goed.
Omnichannel is belangrijker dan ooit. Maar wat zijn precies de belangrijkste kenmerken van een goede omnichannel-organisatie?
Supermarktketen Tesco heeft in Londen aan de High Holborn-straat onder de naam GetGo zijn eerste kassaloze winkel geopend. Shoppers hoeven enkel hun telefoon te scannen om de winkel te verlaten en krijgen daarna het bonnetje opgestuurd.
Corona toont: luisteren naar je individuele klanten is essentieel. Met realtime decisioning-technologie kan dat, maar implementatie is vaak een hindernis.
HEMA zet een punt achter de samenwerking met Wehkamp. De keten heeft besloten zich te concentreren op Nederland, België, Luxemburg en Frankrijk met eigen online kanalen en winkels.