COVID & Cookies: digitale transformatie bij Roche
Wat is de toekomst van Digital Marketing in een cookieless tijdperk? En hoe kan je hier als organisatie optimaal op voorbereiden?
Wat is de toekomst van Digital Marketing in een cookieless tijdperk? En hoe kan je hier als organisatie optimaal op voorbereiden?
Hoe zit het met de UX van je website? Maak je webshop klaar voor het shoppingseizoen. Ook als die onder druk staat door veel verkeer en transacties.
Moeten we nog steeds spreken over digital marketing of zou iedere marketeer een digital marketeer moeten zijn?
BCC opent donderdag haar allereerste shop-in-shop bij Blokker aan de Gedempte Gracht 36 in Zaandam. Beide winkelformules behoren tot de Mirage Retail Group (MRG).
Okay opent vandaag een ‘automatische winkel’ in het hart van Gent die 24/7 open is. Via een QR-code krijgen consumenten toegang tot alle producten in de kleine stadswinkel.
Datagestuurde attributie in digitale marketing staat onder druk vanwege wettelijke en technische beperkingen. Wat brengt de toekomst?
Echt goede chatbots kunnen organisaties helpen om gecontroleerd te groeien. Maar hoe werkt dat precies? En waar moet je op letten?
Mediamarkt is getroffen door een grote ransomware aanval. Alle winkelvestigingen, waaronder die Nederland, België en Duitsland, kunnen geen bestellingen meer aannemen of retouren in ontvangst nemen.
Picnic opent in de Duitse stad Essen een tweede distributiecentrum om aan de gestegen vraag te voldoen. Vanuit de nieuwe locatie kunnen 85.000 huishoudens worden bediend.
De belangrijkste laatste innovaties op het gebied van social media: hoe bouw je een sterk merk met behulp van content?
Verzamelen, opschonen en verrijken: zo haal je meer rendement uit je marketingactiviteiten met de juiste first-party data.
In dit whitepaper lees je wat je kunt verwachten van de piekperiode van 2021 en hoe je je goed voorbereid op de hogere ordervolumes.
Toen de coronacrisis uitbrak kon retailer Dille & Kamille daar snel treffend op reageren. Omnichannel strategiemanager Lucien Schut vertelt op EDAY waarom welke puzzelstukjes toen precies goed vielen.
Als je iets zelf maakt hecht je er meer waarde aan: dat psychologische mechanisme werkt al jaren voor IKEA. Dat kan ook online met customization tools.
Winkelstad Rotterdam krijgt door veranderend consumentengedrag en digitalisering met steeds meer leegstand te maken. In sommige winkelstraten liggen criminele praktijken op de loer. Met een leegstandsfonds minimaal 9 miljoen euro zit, kan de gemeente op cruciale plekken in de stad vastgoed aankopen en doorverkopen aan (markt)partijen die willen bijdragen aan de verbetering van de winkelstraat.