What's new

Top stories

Vaker nieuwe technieken ingezet voor e-mailcampagnes

De goede doelenbranche is de grootste stijger van de DDMA Nationale E-mail Benchmark 2018 die vandaag is verschenen. De branche scoorde het hoogst met open- en klikgedrag. Branchevereniging DDMA baseert zich voor dit onderzoek op de analyse van 4,5 miljard verstuurde e-mails en 177.000 campagnes.


Nieuw in Channels

Banner-infomercial-jobs-optie2-V2

Reclame in VR en AR krijgt met programmatic platform vorm

Een Zweedse start-up is een programmatic platform gestart voor reclames in augmented en virtual reality. Bijzonder aan de advertenties die het bedrijf uitserveert is dat ze ‘native’ zijn. Ze gaan dus als het ware op in de omgeving. Daarmee zeggen de Zweden een primeur in handen te hebben. De manier waarop de virtuele wereld en advertentiemarkt samenkomen, krijgt dus beetje bij beetje vorm.


Adresseerbare reclame moet het grote scherm redden

Als kabelaars, mediabureaus en adverteerders gezamenlijk zouden werken aan adresseerbare reclame op lineaire televisie, kan een deel van het reclamebudget dat nu naar digitaal gaat weer worden teruggewonnen. Dat is de overtuiging van Laurence Miall – d’Août, directeur Advanced Advertising van Liberty Global. Zij sprak gisteren op Cross Media Café in Hilversum.


Meer Top Stories
 

Nieuwsbrief

Emerce Lidmaatschap

Op de hoogte blijven van de laatste trends in online business, media en marketing? Emerce is onmisbaar voor beslissers in online business, media en marketing. Zorg dat u vooroploopt.

Word lid

Recente reacties

Vacatures

Agenda

Emerce Opleidingen