Meer reclame bovenaan zoekresultaten Amazon
De zoekresultaten op Amazon zijn steeds vaker vol met reclameberichten. Organische, niet-betaalde resultaten vallen buiten het openingsscherm.
De zoekresultaten op Amazon zijn steeds vaker vol met reclameberichten. Organische, niet-betaalde resultaten vallen buiten het openingsscherm.
Webwinkels die op Shopify draaien, hebben samen een groter bereik dan Amazon, zo laten nieuwe cijfers van Similarweb zien.
Amazon heeft zeshonderd merken verwijderd van Chinese verkopers omdat zij met neprecensies de online handel manipuleerden.
Klanten van bezorgdienst Deliveroo krijgen hun maaltijden gratis thuisbezorgd als ze abonnee zijn van Amazon Prime.
Vaak wordt bij SEO meteen aan Google gedacht. Maar in feite zijn marketplaces ook zoekmachines. Ook daarvoor moet je dus […]
Marketplaces zijn snel belangrijk geworden. Sommige merken willen daar juist níét verkopen. Maar ook dan moet je zorgen dat je daar als merk aanwezig bent.
Kijkers van de Duitse voetbalcompetitie Bundesliga krijgen van Amazon AWS weer twee nieuwe statistieken voorgeschoteld tijdnes het kijken van wedstrijden.
Amazon ontwikkelt hardware die de rol van kassa kan invullen voor fysieke retailers. Het apparaat kan ook koppelen met digitale diensten van Amazon, zoals Prime.
Amazon Studios stelt twee Nederlanders aan om meer lokale producties in de videotheek te krijgen. Uniek aanbod moet leiden tot meer klanten die langer kijken.
Marketplaces als Bol.com en Amazon bieden interessante mogelijkheden voor Marketplaces Marketing. Lees alles over advertentiemogelijkheden op marketplaces.
Na Corona: terug naar school en kantoor biedt verkooppartners bij bol.com en Amazon een uniek retailmoment. Hoe kijk je of het ook interessant is voor jou?
Amazon neemt een zogeheten ‘Advertising Partner Network’ in gebruik, een stap in de professionalisering van de reclameactiviteiten die derden op het handelsplatform kunnen ontvouwen.
Voor zijn bezorgrobot Scout opent Amazon een R&D-kantoor in de Finse hoofdstad Helsinki, de derde in zijn soort in Europa.
De Britse toezichthouder Markt & Mededinging, de CMA, is een formeel onderzoek begonnen naar Amazon en Google. De waakhond vermoedt dat de techbedrijven niet voldoende stappen ondernemen om neprecensies, die consumenten misleiden, tegen te gaan.
Amazon gaat in Amerika duizend vrachtwagens uitrusten met technologie die taken overneemt van de chauffeur. De e-commercegigant mag bovendien een belang van twintig procent nemen in Plus.