Apple Siri en Google Assistent even populair
De spraakassistenten van Apple en Google zijn qua gebruik even populair. In de aankoopintenties scoort vooral de Google Home erg hoog, zo blijkt uit onderzoek van Microsoft.
De spraakassistenten van Apple en Google zijn qua gebruik even populair. In de aankoopintenties scoort vooral de Google Home erg hoog, zo blijkt uit onderzoek van Microsoft.
Op zijn geboortedag, 24 april, komt Willem de Zwijger virtueel tot leven dankzij een educatieve chatbot. Makers Helpr en ThiemeMeulenhoff […]
Ieder mens is anders. Dus waarom zou je ze online dan hetzelfde laten zien? REXai bouwt artificial intelligence technologie die aan e-commerce websites gekoppeld kan worden, waardoor de websites zelflerend worden. ‘Wij proberen de dingen die niet relevant voor jou zijn als klant, niet te laten zien. We leren van wat je online doet en daarmee willen we een plezieriger web- en winkel ervaring creëren. We doen waar Amazon ook heel goed in is: luisteren, leren en daarop inspelen door relevantere dingen aan je te tonen”, aldus oprichter Saeed Younesi bij Top Names.
Meer dan vier op de tien hotels hebben een chatbot waar AI-technologie achter zit. Dit blijkt uit onderzoek van hi Inc Marketing.
Om te zorgen dat robots en op AI gebaseerde producten op een verantwoorde manier worden ontwikkeld en ingezet, werken de Foundation for Responsible Robotics (FRR) en Deloitte aan het FRR Quality Mark for Robotics & Artificial Intelligence.
De Universiteit van Amsterdam benoemt Ivana Išgum per 1 september 2019 tot nieuwe universiteitshoogleraar op de leerstoel AI and Medical Imaging. Išgum is, na de recent benoemde universiteitshoogleraar Maarten de Rijke, de tweede van vier nieuw te benoemen universiteitshoogleraren die zich gaan richten op de interdisciplinaire benadering van kunstmatige intelligentie en haar impact.
Conversie is in feite het menselijk brein ervan overtuigen een reis bij je te boeken. Dat klinkt rechttoe, rechtaan, maar de mens neemt koopbeslissingen onbewust. Hoe kun je daar als reisbedrijf je voordeel mee doen?
Tesla werkt voert twee vernieuwingen door waardoor het in de toekomst kan gaan concurreren met Uber-taxi’s.
Hoe onderscheid je je nog als de marketing, verkoop en afhandeling slim en geoptimaliseerd door een advertisingplatform wordt gedaan? Marketplaces, voice en AI zijn de drie grootste e-commerce advertisingtrends van 2019. Ze hebben niet alleen grote invloed op het adverteren, maar ook op de rol van de marketeer en op het verdienmodel erachter.
Wat is AI nou eigenlijk? Wat kunnen we met AI, maar wat zouden we er ook vooral niet mee moeten […]
Accenture wordt grootgebruiker van Google Cloud Platform en richt zich met zijn dienstverlening daarmee op bedrijven uit Fortune 2000. Enterpriseklanten kunnen strategisch advies en bouwwerk gaan inhuren bij het bedrijf. Automatisch schakelen ze daar AI en Googles data management bij in.
De Europese Commissie heeft volgende stappen gezet voor het scheppen van vertrouwen in kunstmatige intelligentie. Een deskundigengroep ‘op hoog niveau’ heeft naar eigen zeggen essentiële vereisten opgezet. Geen wetgeving, maar vrijblijvende richtlijnen.
Het nieuws blijft nep, app installs zijn nep, zelfs webstatistieken zijn harstikke nep. En die video van Jennifer Lawrence met […]
Wat als je als hotelgroep maandelijks tienduizend e-mails moet beantwoorden? Snel, foutloos en liefst inspelend op alle commerciële kansen die daar in zitten? Daar waar zeventien medewerkers zich hier op stuk beten, is de gehele afhandeling nu in handen van één man. En hij doet dat vlekkeloos. Maak kennis met Michiel, de AI-reserveringsmedewerker van Postillion hotels.
AI-modellen kunnen zo complex worden dat we de uitkomsten niet meer begrijpen. Dit ondermijnt het vertrouwen van zowel bedrijven als klanten. Daarom introduceert Deloitte GlassBox: een toolkit waarmee je kunt kijken in de spreekwoordelijke ‘black box’ van op AI gebaseerde algoritmen.