HEINEKEN geeft horecaondernemers toegang tot marktdata
TAPP gaat samenwerken met Heineken om Nederlandse horecaondernemers te voorzien van waardevolle inzichten op basis van actuele verkoopdata.
TAPP gaat samenwerken met Heineken om Nederlandse horecaondernemers te voorzien van waardevolle inzichten op basis van actuele verkoopdata.
Privacyactivist Max Schrems heeft deze week niet minder dan 422 officiële klachten over illegale cookiebanners ingediend bij verschillende Europese privacyautoriteiten. De banners zouden in strijd zijn met de Europese privacywetgeving.
In de Nederlandse E-mail Marketing Benchmark 2021 van Spotler en Tripolis zijn 845.000 campagnes opgenomen. Er komen interessante zaken uit naar voren.
Om online sales echt goed aan te sturen, zou je moeten werken met twee essentiële KPI’s: de Digital Sales Score en de Digital Experience Score.
Meer gevaccineerden, hogere temperaturen, meer landen op groen. Hoe gaat het in de reisbranche? De opvallendste bevindingen uit de Social Travel 30.
Het Google Merchant Center geeft een overzicht van hoe je productcatalogus ervoor staat. Met deze 5 tips gebruik je het Google Merchant Center optimaal.
HEMA, Corendon en VodafoneZiggo zijn genomineerd voor de DDMA Customer Data Award 2021. Net als vorig jaar presenteren de drie genomineerden op donderdag 2 december hun case tijdens een speciale online editie.
De helft van klanten die herhaalaankopen doen haken op een gegeven moment af. Met kunstmatige intelligentie kun je die klanten als het ware bij de les houden. Door in te schatten wanneer een volgende bestelling moet volgen. Zegt Sebastiaan Dalmeijer van Crunch Analytics bij Emerce E-Commerce.
Customer Data Platforms staan in de belangstelling. Zijn ze de ultieme oplossing voor klantgegevens, zoals dit boek stelt? Een recensie.
Het grootste gedeelte van het Nederlandse bedrijfsleven is ermee bekend dat de third-party cookie in de nabije toekomst gaat verdwijnen. Dat blijkt uit de DDMA Barometer 2021, waarvoor 162 Nederlandse organisaties zijn ondervraagd.
Wat is de beste SEA-strategie? Een data-driven-aanpak en testen wijzen de weg naar de beste resultaten. Vier experimenten binnen Google Ads.
Data-analyse wordt naar verwachting binnen nu en vijf jaar het belangrijkste onderdeel van de uitzendorganisatie. Desondanks hebben data bij veel kleinere en middelgrote uitzendorganisaties nog geen prioriteit, signaleert het ING Economisch Bureau.
MeMo2 lanceert in Nederland en België het zogeheten THX Shopper Analytics platform. Dat monitort real-time en 24/7 het (cross)media, consumptie en verplaatsingsgedrag onder een representatieve groep van ruim 10.000 consumenten.
Wat is het belang van SEO voor online platformen en marketingtools? Een goed voorbeeld is SEO en Youtube! Hoe draagt […]
Hoe zet je data op een efficiënte manier in voor marketingdoeleinden? Bij het inrichten van je cloudplatform zijn de mogelijkheden legio. Welke tools zijn er en tegen welke beperkingen lopen organisaties aan?