Complexe B2B-producten en het organiseren van de juiste Customer Experience
Hoe organiseer je de B2B klantreis van een complex product? En welke rol kan een Experience Management Platform hierbij spelen?
Hoe organiseer je de B2B klantreis van een complex product? En welke rol kan een Experience Management Platform hierbij spelen?
Hoe verschuif je van traditionele groothandel naar een databedrijf? En welke rol speelt personalisatie hierbij in combinatie met een headless platform?
Hoe duurzaam zijn (sport)evenementen? Er is nu een om de duurzaamheidseffecten te meten. De marathons van Chicago en Amsterdam gebruiken hem al.
De zakelijke (in)koper wil hetzelfde als de consument: personalisatie en eenduidige informatie. Daarom wordt ook in B2B omnichannel onvermijdelijk.
Simpel idee: in Europa is er een tekort aan tech-talent, terwijl er in Afrika juist een overschot is. Scale-up Propel brengt vraag en aanbod bij elkaar.
Binnen de e-commercebranche gebruiken aanbieders van softwareoplossingen regelmatig (nieuwe) termen die eigenlijk niets zeggen of context missen.
Raft.ai stroomlijnt operationele en administratieve processen gedurende de hele transportcyclus voor hogere efficiëntie verbeterde klantinteractie.
Het vak van ‘branded content’-maker is steeds professioneler aan het worden: op een rij wat ‘branded content’-campagnes in positieve zin beïnvloedt.
Naast het bekende Google Grants is er sinds kort ook een programma voor goede doelen van Microsoft. Hier een korte introductie en de eerste ‘learnings’.
Oatly had heel wat eisen voor een nieuw CMS: afzonderlijk aan componenten werken, makkelijk nieuwe ‘tools’ integreren, eenvoudige interface, etc.
B2B-inkopers zijn gewend aan een hoge standaard in B2C. In B2B willen ze dat ook. Zet als leverancier daarom volop in op AI-gestuurde personalisatie.
De voordelen van een composable architectuur zijn groot. Maar hoe bepaal je wat bij jou bedrijf past? En hoe vind je wat echt composable is?
Marketingattributie wordt vaak niet expliciet benoemd maar wel impliciet toegepast. Hoe stel je objectief vast of je marketingcampagne echt een succes is?
Van Gelder groente & fruit is een oer-Hollands familiebedrijf, maar ook hypermodern en een voorloper in de sector met een bijna volledig gemechaniseerd megamagazijn. In koelverse producten een primeur in Nederland.
De belangrijkste vraag die groothandels zich moeten stellen bij hun digitalisering is die naar hun identiteit. Wie ben je en wie wil je als organisatie zijn?