Robotic Process Automation: wat is het, wat kan het en hoe begin je?
Met behulp van Robot Process Automation kunnen repetitieve taken effectief geautomatiseerd worden. Wat is het en hoe begin je ermee?
Met behulp van Robot Process Automation kunnen repetitieve taken effectief geautomatiseerd worden. Wat is het en hoe begin je ermee?
‘Composable’ betekent flexibiliteit en schaalbaarheid. Veel organisaties zitten echter vast aan langlopende contracten. Hoe maak je de overstap mogelijk?
Hoe biedt je de beste online experience in het B2B-segment? Van Gelder vertelt hoe het transformeerde van traditionele groothandel naar toonaangevend e-commerce-speler.
Waarom is het zo’n struggle voor groothandels om te denken vanuit de klant in plaats van alleen maar vanuit het product?
De Wernsing Food Family bestaat uit drie partijen die samen verschillende landen in Europa van hoogwaardige voedingsproducten voorzien. Hoe werken […]
Marktplaatsen: hoe bescherm je als B2B- of D2C-bedrijf jouw merk en hoe zet je dit kanaal in om te kunnen groeien en bloeien?
De app van Wildkamp heeft onlangs de prijs gewonnen voor de beste app in b2b e-commerce. In deze video hoor je waarom.
Waarom het gebruik van data een sleutelrol in de transitie naar een omnichannel verdienmodel in het B2B-segment speelt.
Hoe maken moderne e-commerce-technologieën het mogelijk voor groothandels om een beter schaalbare en meer “sustainable” business te realiseren?
Ook online advertenties zorgen voor CO2-uitstoot. Tijd om meer te letten op de ecologische voetafdruk van advertenties en op meten en compenseren.
Bij e-procurement zijn er vele mogelijkheden. Welke opties zijn er en wat is de beste match voor efficiënte, goede prijzen en inkoop zonder rompslomp.
Hoe organiseer je de B2B klantreis van een complex product? En welke rol kan een Experience Management Platform hierbij spelen?
Hoe verschuif je van traditionele groothandel naar een databedrijf? En welke rol speelt personalisatie hierbij in combinatie met een headless platform?
Hoe duurzaam zijn (sport)evenementen? Er is nu een om de duurzaamheidseffecten te meten. De marathons van Chicago en Amsterdam gebruiken hem al.
De zakelijke (in)koper wil hetzelfde als de consument: personalisatie en eenduidige informatie. Daarom wordt ook in B2B omnichannel onvermijdelijk.