Digital wholesale volgens Wernsing Food Family
De Wernsing Food Family bestaat uit drie partijen die samen verschillende landen in Europa van hoogwaardige voedingsproducten voorzien. Hoe werken […]
De Wernsing Food Family bestaat uit drie partijen die samen verschillende landen in Europa van hoogwaardige voedingsproducten voorzien. Hoe werken […]
Marktplaatsen: hoe bescherm je als B2B- of D2C-bedrijf jouw merk en hoe zet je dit kanaal in om te kunnen groeien en bloeien?
De app van Wildkamp heeft onlangs de prijs gewonnen voor de beste app in b2b e-commerce. In deze video hoor je waarom.
Waarom het gebruik van data een sleutelrol in de transitie naar een omnichannel verdienmodel in het B2B-segment speelt.
Hoe maken moderne e-commerce-technologieën het mogelijk voor groothandels om een beter schaalbare en meer “sustainable” business te realiseren?
Ook online advertenties zorgen voor CO2-uitstoot. Tijd om meer te letten op de ecologische voetafdruk van advertenties en op meten en compenseren.
Bij e-procurement zijn er vele mogelijkheden. Welke opties zijn er en wat is de beste match voor efficiënte, goede prijzen en inkoop zonder rompslomp.
Hoe organiseer je de B2B klantreis van een complex product? En welke rol kan een Experience Management Platform hierbij spelen?
Hoe verschuif je van traditionele groothandel naar een databedrijf? En welke rol speelt personalisatie hierbij in combinatie met een headless platform?
Hoe duurzaam zijn (sport)evenementen? Er is nu een om de duurzaamheidseffecten te meten. De marathons van Chicago en Amsterdam gebruiken hem al.
De zakelijke (in)koper wil hetzelfde als de consument: personalisatie en eenduidige informatie. Daarom wordt ook in B2B omnichannel onvermijdelijk.
Simpel idee: in Europa is er een tekort aan tech-talent, terwijl er in Afrika juist een overschot is. Scale-up Propel brengt vraag en aanbod bij elkaar.
Binnen de e-commercebranche gebruiken aanbieders van softwareoplossingen regelmatig (nieuwe) termen die eigenlijk niets zeggen of context missen.
Raft.ai stroomlijnt operationele en administratieve processen gedurende de hele transportcyclus voor hogere efficiëntie verbeterde klantinteractie.
Het vak van ‘branded content’-maker is steeds professioneler aan het worden: op een rij wat ‘branded content’-campagnes in positieve zin beïnvloedt.