More stories

Complexe B2B-producten en het organiseren van de juiste Customer Experience

Hoe organiseer je de B2B klantreis van een complex product? En welke rol kan een Experience Management Platform hierbij spelen?

B2B Digital

Personalisatie bij Sligro: van traditionele groothandel naar voortrekker in de keten

Hoe verschuif je van traditionele groothandel naar een databedrijf? En welke rol speelt personalisatie hierbij in combinatie met een headless platform?

B2B Digital
Premium

Case: app certificeert duurzaamheid sport-evenementen

Hoe duurzaam zijn (sport)evenementen? Er is nu een om de duurzaamheidseffecten te meten. De marathons van Chicago en Amsterdam gebruiken hem al.

Sustainability

Voor een goede UX is ook in B2B omnichannel onvermijdelijk

De zakelijke (in)koper wil hetzelfde als de consument: personalisatie en eenduidige informatie. Daarom wordt ook in B2B omnichannel onvermijdelijk.

Customer Experience

Scale-up Propel: ‘makkelijker toegang tot Afrikaans tech-talent’

Simpel idee: in Europa is er een tekort aan tech-talent, terwijl er in Afrika juist een overschot is. Scale-up Propel brengt vraag en aanbod bij elkaar.

Recruitment

Het gevaar van e-commerce-‘buzzwords’ voor je organisatie

Binnen de e-commercebranche gebruiken aanbieders van softwareoplossingen regelmatig (nieuwe) termen die eigenlijk niets zeggen of context missen.

Research and development
Premium

AI in de praktijk: Raft.ai automatiseert administratie in de logistieke leveringsketen

Raft.ai stroomlijnt operationele en administratieve processen gedurende de hele transportcyclus voor hogere efficiëntie verbeterde klantinteractie.

Artificial Intelligence

Hoe zorg je voor de beste branded content?

Het vak van ‘branded content’-maker is steeds professioneler aan het worden: op een rij wat ‘branded content’-campagnes in positieve zin beïnvloedt.

Contentmarketing

Nieuw: Microsoft Ads voor goede doelen

Naast het bekende Google Grants is er sinds kort ook een programma voor goede doelen van Microsoft. Hier een korte introductie en de eerste ‘learnings’.

Online advertising

Case: beter creatief en technisch samenwerken bij Oatly met headless CMS

Oatly had heel wat eisen voor een nieuw CMS: afzonderlijk aan componenten werken, makkelijk nieuwe ‘tools’ integreren, eenvoudige interface, etc.

CMS

Voorop lopen in B2B e-commerce? Leer eerst je klanten kennen

B2B-inkopers zijn gewend aan een hoge standaard in B2C. In B2B willen ze dat ook. Zet als leverancier daarom volop in op AI-gestuurde personalisatie.

Customer Engagement

Composable commerce loont, mits je de juiste aanpak en oplossingen kiest

De voordelen van een composable architectuur zijn groot. Maar hoe bepaal je wat bij jou bedrijf past? En hoe vind je wat echt composable is?

Composable Commerce

Gesjoemel met KPI’s en het belang van marketingattributie

Marketingattributie wordt vaak niet expliciet benoemd maar wel impliciet toegepast. Hoe stel je objectief vast of je marketingcampagne echt een succes is?

Attributie
Premium

Emerce Digital Wholesale: E-commerce platform geen feestje van marketing

Van Gelder groente & fruit is een oer-Hollands familiebedrijf, maar ook hypermodern en een voorloper in de sector met een bijna volledig gemechaniseerd megamagazijn. In koelverse producten een primeur in Nederland.

B2B Digital
Premium

Emerce Digital Wholesale: Groeistrategieën voor online groothandel

De belangrijkste vraag die groothandels zich moeten stellen bij hun digitalisering is die naar hun identiteit. Wie ben je en wie wil je als organisatie zijn?

E-commerce