Zeven trends in B2B e-commerce die de toekomst gaan bepalen
De grote veranderingen in B2B e-commerce gaan door: zoeken met AI, digitale zelfbediening, visualisatie, PWA’s, duurzaamheid in e-fulfilment en meer.
De grote veranderingen in B2B e-commerce gaan door: zoeken met AI, digitale zelfbediening, visualisatie, PWA’s, duurzaamheid in e-fulfilment en meer.
SEO-gegevens zijn ook voor het hogere management relevant, maar daarvoor moet je ze wel op een geschikte manier presenteren: tips voor hoe je dat aaanpakt.
Newion’s investeringsmodel is succesvol: vroeg instappen in B2B SaaS-bedrijven. Managing partner Mathijs de Wit legt uit de strategie van Newion precies is.
Het loont om zelf met scripts aan de gang te gaan. Zelfs eenvoudige scripts kunnen je inzicht geven in campagne-uitgaven of je helpen met zoektermen.
Managers in B2B zien weerstand rond investeringen in een e-commerceplatform. Dat is een gemiste kans, maar met goede argumenten is daar iets aan te doen.
Digitalisering leidt tot een herijking van de marketeer. De ‘digital enabler’ heeft grondige MarTech-kennis en maakt connecties tussen tech en business.
SaaS-gebruik blijft stijgen. Let op deze drie trends: effectief beheer; steeds meer ‘verticale’ SaaS; de opkomst van betalen voor daadwerkelijk gebruik.
De arbeidsparticipatie van mensen op het autismespectrum is laag. Spectrum Intelligence biedt deze mensen werk op het gebied van data-annotatie voor AI.
‘Engagement’ is nodig voor efficiënt adverteren. Uitgevers kunnen relaties met lezers bouwen en ook contentdiversificatie en snel werkende websites helpen.
Ben jij als B2B organisatie op zoek naar een toekomstbestendige aanpak? In deze paper geeft Incentro de perfecte fundering hiervoor.
ChatGPT zet SEO-specialisten op scherp. De verleiding om ChatGPT in te zetten is groot, maar de angst voor represailles van Google ook. Wat kan wel?
Recent lekte de broncode van Yandex uit. Die geeft een blik op hoe websites daar worden gerangschikt. Waarschijnlijk werkt Google deels op dezelfde manier.
De traditionele rolverdeling tussen sales en marketing gaat veranderen. Sommige zaken worden geautomatiseerd. Andere vragen om de persoonlijke touch.
Dagelijks verschijnen er miljoenen artikelen. Voor een merk bieden die mogelijkheden om relevant te zijn in de belevingswereld van je potentiële klant.
Ontwikkelcapaciteit niet zelf in huis? Met Team-as-a-Service worden projecten uitgevoerd door externe ontwikkelaars die op afroep vaker ingeschakeld worden.