AI in de praktijk: Spectrum Intelligence zet mensen op het autismespectrum in voor AI
De arbeidsparticipatie van mensen op het autismespectrum is laag. Spectrum Intelligence biedt deze mensen werk op het gebied van data-annotatie voor AI.
De arbeidsparticipatie van mensen op het autismespectrum is laag. Spectrum Intelligence biedt deze mensen werk op het gebied van data-annotatie voor AI.
‘Engagement’ is nodig voor efficiënt adverteren. Uitgevers kunnen relaties met lezers bouwen en ook contentdiversificatie en snel werkende websites helpen.
Ben jij als B2B organisatie op zoek naar een toekomstbestendige aanpak? In deze paper geeft Incentro de perfecte fundering hiervoor.
ChatGPT zet SEO-specialisten op scherp. De verleiding om ChatGPT in te zetten is groot, maar de angst voor represailles van Google ook. Wat kan wel?
Recent lekte de broncode van Yandex uit. Die geeft een blik op hoe websites daar worden gerangschikt. Waarschijnlijk werkt Google deels op dezelfde manier.
De traditionele rolverdeling tussen sales en marketing gaat veranderen. Sommige zaken worden geautomatiseerd. Andere vragen om de persoonlijke touch.
Dagelijks verschijnen er miljoenen artikelen. Voor een merk bieden die mogelijkheden om relevant te zijn in de belevingswereld van je potentiële klant.
Ontwikkelcapaciteit niet zelf in huis? Met Team-as-a-Service worden projecten uitgevoerd door externe ontwikkelaars die op afroep vaker ingeschakeld worden.
We maken de eerste balans op. Is ChatGPT een blijvertje? Hoe zullen Google en Microsoft erop anticiperen en hoe groot is de invloed van ChatGPT nu écht?
Wat is de toekomst van content? Een duik in het huidige contentlandschap met voorbeelden en bronnen en een heldere blik op de toekomst.
Gaat Google Analytics verboden worden? Hoe en wanneer begin je aan een alternatief? Vier scenario’s voor data verzamelen bij een toekomstig verbod.
Overstappen op een MACH-architectuur kan prijzig lijken, maar de zaken bij het oude laten brengt ook kosten mee en kan innovatie en flexibiliteit remmen.
Composable in combinatie met headless is gewild maar niet altijd de juiste keuze. Het is daarom belangrijk om eerst een positieve business case te maken.
Waarom houdt een betaaltechnologiebedrijf zich bezig met duurzaamheid? Hoe pakten we dat aan en hoe maten we succes?
Sinds begin dit jaar moeten sommige platformexploitanten gegevens over de verkopers op hun platform rapporteren. Lees hier wat deze regels inhouden.