Scale-up Propel: ‘makkelijker toegang tot Afrikaans tech-talent’
Simpel idee: in Europa is er een tekort aan tech-talent, terwijl er in Afrika juist een overschot is. Scale-up Propel brengt vraag en aanbod bij elkaar.
Simpel idee: in Europa is er een tekort aan tech-talent, terwijl er in Afrika juist een overschot is. Scale-up Propel brengt vraag en aanbod bij elkaar.
Binnen de e-commercebranche gebruiken aanbieders van softwareoplossingen regelmatig (nieuwe) termen die eigenlijk niets zeggen of context missen.
Raft.ai stroomlijnt operationele en administratieve processen gedurende de hele transportcyclus voor hogere efficiëntie verbeterde klantinteractie.
Het vak van ‘branded content’-maker is steeds professioneler aan het worden: op een rij wat ‘branded content’-campagnes in positieve zin beïnvloedt.
Naast het bekende Google Grants is er sinds kort ook een programma voor goede doelen van Microsoft. Hier een korte introductie en de eerste ‘learnings’.
Oatly had heel wat eisen voor een nieuw CMS: afzonderlijk aan componenten werken, makkelijk nieuwe ‘tools’ integreren, eenvoudige interface, etc.
B2B-inkopers zijn gewend aan een hoge standaard in B2C. In B2B willen ze dat ook. Zet als leverancier daarom volop in op AI-gestuurde personalisatie.
De voordelen van een composable architectuur zijn groot. Maar hoe bepaal je wat bij jou bedrijf past? En hoe vind je wat echt composable is?
Marketingattributie wordt vaak niet expliciet benoemd maar wel impliciet toegepast. Hoe stel je objectief vast of je marketingcampagne echt een succes is?
Van Gelder groente & fruit is een oer-Hollands familiebedrijf, maar ook hypermodern en een voorloper in de sector met een bijna volledig gemechaniseerd megamagazijn. In koelverse producten een primeur in Nederland.
De belangrijkste vraag die groothandels zich moeten stellen bij hun digitalisering is die naar hun identiteit. Wie ben je en wie wil je als organisatie zijn?
Sligro Food Group, met als belangrijkste klanten de horeca, verschuift van traditionele groothandel naar datapartij. Met vernuftige rekenmodellen krijgen zowel klanten als leveranciers waardevolle inzichten, vertellen Met Koos Schepens, Manager Marketing Automation bij Sligro en Erwin van Oosten, Head of Client bij Building Blocks, bij Emerce Digital Wholesale.
Technisch groothandel Wildkamp werkt aan een nieuwe app, eentje die beter aansluit op de dagelijkse praktijk van zijn klanten. In de toekomst zouden zij zelfs 24×7 in de winkels terecht kunnen.
Tijdens de coronapandemie zijn de online verkopen in een stroomversnelling geraakt. Niet alleen in de B2C-markt, maar zeker ook in de B2B-markt. De verwachting is dat de transitie naar een omnichannel verdienmodel in de groothandel de komende jaren zal doorzetten. Zegt Dirk Mulder, Sector specialist Trade & Retail van ING, in de videocollectie Emerce Digital Wholesale.
Flitsbezorgers zijn inmiddels de grootste klanten van online versplatform QSTA. Dat vertelt Rian Faaij, marketingdirecteur van (moederbedrijf) Wernsing Food Family in de videocollectie Emerce Digital Wholesale, die komende donderdag live gaat.