Strategische keuzes in de digitale transformatie van een groothandel
Hoe maken moderne e-commerce-technologieën het mogelijk voor groothandels om een beter schaalbare en meer “sustainable” business te realiseren?
Hoe maken moderne e-commerce-technologieën het mogelijk voor groothandels om een beter schaalbare en meer “sustainable” business te realiseren?
Ook online advertenties zorgen voor CO2-uitstoot. Tijd om meer te letten op de ecologische voetafdruk van advertenties en op meten en compenseren.
Bij e-procurement zijn er vele mogelijkheden. Welke opties zijn er en wat is de beste match voor efficiënte, goede prijzen en inkoop zonder rompslomp.
Hoe organiseer je de B2B klantreis van een complex product? En welke rol kan een Experience Management Platform hierbij spelen?
Hoe verschuif je van traditionele groothandel naar een databedrijf? En welke rol speelt personalisatie hierbij in combinatie met een headless platform?
Hoe duurzaam zijn (sport)evenementen? Er is nu een om de duurzaamheidseffecten te meten. De marathons van Chicago en Amsterdam gebruiken hem al.
De zakelijke (in)koper wil hetzelfde als de consument: personalisatie en eenduidige informatie. Daarom wordt ook in B2B omnichannel onvermijdelijk.
Simpel idee: in Europa is er een tekort aan tech-talent, terwijl er in Afrika juist een overschot is. Scale-up Propel brengt vraag en aanbod bij elkaar.
Binnen de e-commercebranche gebruiken aanbieders van softwareoplossingen regelmatig (nieuwe) termen die eigenlijk niets zeggen of context missen.
Raft.ai stroomlijnt operationele en administratieve processen gedurende de hele transportcyclus voor hogere efficiëntie verbeterde klantinteractie.
Het vak van ‘branded content’-maker is steeds professioneler aan het worden: op een rij wat ‘branded content’-campagnes in positieve zin beïnvloedt.
Naast het bekende Google Grants is er sinds kort ook een programma voor goede doelen van Microsoft. Hier een korte introductie en de eerste ‘learnings’.
Oatly had heel wat eisen voor een nieuw CMS: afzonderlijk aan componenten werken, makkelijk nieuwe ‘tools’ integreren, eenvoudige interface, etc.
B2B-inkopers zijn gewend aan een hoge standaard in B2C. In B2B willen ze dat ook. Zet als leverancier daarom volop in op AI-gestuurde personalisatie.
De voordelen van een composable architectuur zijn groot. Maar hoe bepaal je wat bij jou bedrijf past? En hoe vind je wat echt composable is?