Voorbij de hype: een kijkje in de toekomst van ChatGPT
We maken de eerste balans op. Is ChatGPT een blijvertje? Hoe zullen Google en Microsoft erop anticiperen en hoe groot is de invloed van ChatGPT nu écht?
We maken de eerste balans op. Is ChatGPT een blijvertje? Hoe zullen Google en Microsoft erop anticiperen en hoe groot is de invloed van ChatGPT nu écht?
Wat is de toekomst van content? Een duik in het huidige contentlandschap met voorbeelden en bronnen en een heldere blik op de toekomst.
Gaat Google Analytics verboden worden? Hoe en wanneer begin je aan een alternatief? Vier scenario’s voor data verzamelen bij een toekomstig verbod.
Overstappen op een MACH-architectuur kan prijzig lijken, maar de zaken bij het oude laten brengt ook kosten mee en kan innovatie en flexibiliteit remmen.
Composable in combinatie met headless is gewild maar niet altijd de juiste keuze. Het is daarom belangrijk om eerst een positieve business case te maken.
Waarom houdt een betaaltechnologiebedrijf zich bezig met duurzaamheid? Hoe pakten we dat aan en hoe maten we succes?
Sinds begin dit jaar moeten sommige platformexploitanten gegevens over de verkopers op hun platform rapporteren. Lees hier wat deze regels inhouden.
Google Optimize gaat verdwijnen en daarmee een veelgebruikte tool om te A/B-testen. Wat waren de voordelen en wat zijn de vervolgstappen?
Zicht houden op wat je aan SaaS-producten hebt is geen eenvoudige opgave. Centraliseren en het inschakelen van een externe partij kan dat eenvoudiger maken.
Eind 2022 kregen we nog een aantal Google-updates. Samen met andere verschuivingen bij Google een goed ijkpunt om te kijken naar de SEO-trends.
Iedereen heeft het over ChatGPT. In dit artikel gaan we voorbij de hype en proberen we te voorspellen hoe ChatGPT de wereld zal gaan veranderen.
Er zijn bij start-ups veel ideeën over de rol van de CTO: Veel daarvan is niet (helemaal) waar. Als je met start-ups te maken hebt: lees hier hoe het zit.
In het oerwoud van veranderingen zijn dit de drie grote trends voor dit jaar: resultaat wordt dé KPI, de relatie met creatieve partners, duurzaamheid.
Dit zijn volgens Mondu de zes belangrijkste trends die zakelijke e-commerce dit jaar (en de jaren daarna) vorm zullen geven.
Bedrijven gaan nu vaak voor de korte termijn, maar digitale transformatie vraagt om langetermijnvisie: juist nu kun je met innovatie het verschil maken.