Zo creëer je een slimme merchandising-strategie
De toekomst van e-commerce begint bij de essentie: het creëren van een slimme merchandising-strategie. Hoe pak je dat aan?
De toekomst van e-commerce begint bij de essentie: het creëren van een slimme merchandising-strategie. Hoe pak je dat aan?
Overal klinken hosanna-geluiden: hoera, de metaverse komt eraan! Maar realiseren we ons de risico’s op een virtuele gevangenis wel voldoende? Ik denk van niet.
Negen belangrijke lessen van snelgroeiende bedrijven over growth, design, data en techteams.
De indruk die sollicitanten hebben van je bedrijf – de ‘candicate experience’ – is belangrijk. Wat zijn hun voorkeuren? Resultaten van een LinkedIn-poll.
Ontwikkelingen in AI gaan razendsnel. De potentiële toepassingen van het nieuwe GPT-3 zijn eindeloos (ook voor marketing). Toch zijn er ook nog minputen.
Mede door de coronacrisis is het gedrag van consumenten veranderd. Het draait nu vooral om ‘Self Care Enthusiasts’ en ‘Empowered Activists’.
Service design stelt de mens centraal bij innovatie en kan snel behoeften van medewerkers, doelgroep en organisatiedoelen bij elkaar brengen.
Wat is er de afgelopen 20 jaar veranderd in mediaconsumptie en advertentiekeuzes? De belangrijkste inzichten en ontwikkelingen uit het Media2030-rapport.
Facebook-advertenties: niet alles wat Facebook als verbetering preresenteert pakt altijd positief uit. De les: altijd testen en ‘data-driven’ optimaliseren.
Voor het tiende jaar selecteerde Emerce 10 veelbelovende Europese startups. In deze aflevering staan Olio en The Fabricant centraal.
Kleinere bedrijven: meestal alles-in-één. Middelgrote tot grote projecten: een ‘best-of-breed’-aanpak met keuzevrijheid voor elke ‘tool’ vaak meer geschikt.
Start-up Purple Gaze ontwikkelde een systeem voor het vastleggen van oogbewegingen (‘eye-trakcing’). Een gesprek met mede-oprichter Kirill Korotaev.
We testten Google’s Hagakure-structuur voor advertenties met drie case studies. Algehele conclusie: positief, maar houd de kosten in de gaten.
Creatie als brandstof om je bedrijf op een verstandige manier te laten groeien. Hoe pak je dat het beste aan?
Digitalisering zorgt voor een exponentiële kloof tussen de kracht van nieuwe technologie en het vermogen om bij te blijven. Wat te doen?