Verdubbel je e-commerce-omzet met behulp van data-driven marketing
Hoe het Vodafone/Ziggo is gelukt om de omzet uit e-commerce te verdubbelen in 2 jaar tijd? Data-driven marketing.
Hoe het Vodafone/Ziggo is gelukt om de omzet uit e-commerce te verdubbelen in 2 jaar tijd? Data-driven marketing.
Digitalisering komt te vaak neer op een overload aan nieuwe applicaties die op oude legacy systemen worden geplugd: lipstick on a pig. Hoe kan het beter?
Regels met nadelige gevolgen voor zichtbaarheid en conversie op marketplaces komen eraan. Beperk nu de schade en zorg juist voor concurrentievoordeel.
TRAVIS Road Services heeft 5 miljoen euro opgehaald bij Versteijnen, Brabantse Ontwikkelings Maatschappij (BOM) en Shell Ventures. Via het boekingsplatform kunnen transportbedrijven essentiele diensten regelen, zoals een wasbeurt, tanken en betaald parkeren. Met de investering kan TRAVIS haar Europese groei verder versnellen.
Personeel vinden is lastig. Zorg dus dat sollicitanten een positieve indruk van je organisatie hebben. Dat lukt alleen met daden, niet met mooie woorden.
Dataverzameling en tracking worden steeds lastiger. Een deel van de oplossing is server-side tracking. Lees verder en beoordeel of je er klaar voor bent.
Marketing gaat over mensen: ze begrijpen en je in ze inleven. Daarin zijn vrouwen vaak beter. Meer AI betekent: empathie bij mensen wordt belangrijker.
Contextual Advertising als alternatief voor cookies: op de gebruiker afgestemde content in een relevante context. Je volgt niemand en slaat niets op.
Start-up Rentiv werkt aan een digitale butler om de keuze voor bijvoorbeeld een energieleverancier te vergemakkelijken. Zes vragen aan Martijn Gerrits, CEO van Rentiv.
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer met Jan Driessen, ervaren communicatieman.
Alleen met de juiste UX-onderzoeksstrategie komt het perspectief van de klant op tafel en worden aannames van interne stakeholders uitgedaagd.
Werken vanuit huis was noodzaak maar lijkt inmiddels een blijvertje. Welke consequenties heeft dat voor werving, sollicitatieprocedures en onboarding?
Bij het gebruik van clouddiensten zijn encryptie en versleuteling essentieel. Denk daarbij ook aan een goed beheer van de verschillende encryptiesleutels.
Je B2B-doelgroep is meestal beperkt. Het is eenvoudig om bereik te realiseren, maar hoe bereik je de doelgroep die echt relevant voor je is?
Digitale audio: Spotify, radio, podcasts, etc. Het is ook een nieuwe en groeiende manier om je doelgroep te bereiken met content en advertenties.