More stories

Drie succesfactoren voor de marketing van de toekomst

Hoe ziet de toekomst van marketingcampagnes eruit? Klantdata, een gedegen analyse en customer engagement spelen in ieder geval een grote rol.  

Online marketing

Munib Ali (Seanode): ‘Onze missie: de supply chain end-to-end transparant maken’

Marketplaces voor B2B: gek genoeg zijn die er niet echt, terwijl dat juist in de internationale handel nodig is. Start-up Seanode is in dat gat gesprongen.

Logistics

De kracht van silo’s voor digitale transformatie

De grootste misvatting bij digitale transformatie is dat alle silo’s weg moeten; soms werken die gewoon beter dan alles maar samen te voegen.

Digital Transformation

Online advertenties preventief screenen op merkinbreuk: Nee, tenzij de screener tindert

Online advertenties voor namaakproducten liggen juridisch gevoelig: wie is er aansprakelijk? Wat platforms móéten en wat benadeelde merken kúnnen doen.

Legal

Is Growth Marketing geschikt voor elk bedrijf?

Growth Marketing is populair. Maar wat betekent dit nu eigenlijk echt? En is deze werkwijze geschikt voor elk bedrijf? De randvoorwaarden en werkwijzen.

Strategy

De volgende stappen in B2B marketing automation

Binnen B2B is leadgeneratie heel belangrijk. Marketing automation wordt een steeds groter onderdeel van deze strategie.

B2B Digital

Waarom real-time transportation visability (RTTV) zo belangrijk is

Een wereld zonder Real-Time Transportation Visibility is bijna ondenkbaar. Dit werd tijdens de COVID-19 crisis extra duidelijk.

B2B Digital

Conversational marketing: converteren door converseren

Vodafone, Ziggo, Pon en Thomas Cook zetten conversational marketingcampagnes in. Met slimme AI en interactief design zorgen ze voor een betere klantrelatie.

Dialogue Marketing

Hoe versterk je de SEO-autoriteit van je website?

Zoekmachines willen betrouwbaarheid. In de SEO-wereld wordt de betrouwbaarheid van een website ‘autoriteit’ genoemd. Wat is het en hoe verbeter je het?

SEO

Hoe anticipeer je op de veranderende verwachtingen van kopers?

Wat zijn de belangrijkste uitdagingen voor B2B-leveranciers door veranderde klantverwachtingen? Forrester deed onderzoek en vertelt erover. 

B2B Digital

Biedt Google’s Privacy Sandbox de oplossing voor het cookieprobleem?

Wat gaat 3rd-party cookies vervangen? In de Google Privacy Sandbox experimenteert het bedrijf. We kijken of de huidige plannen toekomst hebben.

Online advertising

HR-tech scale-up TestGorilla wil het CV overbodig maken

Het CV: vind je er de beste kandidaten mee? Testgorilla zegt van niet en biedt testen om kandidaten te selecteren. Een interview met de twee oprichters.

Recruitment

E-mailmarketing in 2020 geanalyseerd: Impact corona en andere trends

In de Nederlandse E-mail Marketing Benchmark 2021 van Spotler en Tripolis zijn 845.000 campagnes opgenomen. Er komen interessante zaken uit naar voren.

E-mailmarketing

De hordes bij internationale expansie

Wat zijn de belangrijkste valkuilen voor bedrijven die succesvol willen worden in andere markten? En hoe zorg je dat jij daar niet intrapt?

B2B Digital

De toekomst van security: Alle wegen leiden naar de cloud

Steeds meer gebeurt in de cloud, op steeds meer apparaten, door steeds meer medewerkers. Hoog tijd om ook de beveiliging écht vanuit de cloud te benaderen.

Cloud