Welke uitdagingen biedt internationale groei voor payment & check out?
Wat zijn de uitdagingen waar je tegenaan loopt als je de ambitie hebt om online internationaal te groeien voor je betalingen en check out?
Wat zijn de uitdagingen waar je tegenaan loopt als je de ambitie hebt om online internationaal te groeien voor je betalingen en check out?
Internet of Things (IoT) biedt meer mogelijkheden dan het optimaliseren van fabrieksprestaties. Het boort ook nieuwe inkomstenbronnen aan.
Hoe verdubbel je in 2021 de online resultaten met een slim stappenplan voor conversie optimalisatie en online marketing programma.
Wetenschap. De kunst van het te weten komen. Ik zie wetenschappers als ware kunstenaars die de lege plekken van onze kennis inkleuren of overschilderen met de frisse kleuren van nieuwe inzichten.
Overheden zetten steeds meer in op digitale dienstverlening. Een brede blik op de wereldwijde huidige trends, voorbeelden en cijfers, en de toekomst.
Ook B2B-bedrijven maken meer werk van online sales en van het binnenhalen van leads. Zeven stappen om via je website meer en betere leads te genereren. Belangrijk: trek je salesteam er vooral al bij in de ontwerpfase.
Hoe communiceer je relevant met bijna 5 miljoen leden? De aanpak van de ANWB leverde de Customer Data Award van DDMA op.
Personaliseren in digitale kanalen kan heel waardevol zijn voor organisaties. Maar het komt met de nodige ongemakken. Dat is te voorkomen.
Reflow zet plastic afval om in 3D-printmateriaal. Het bedrijf is sinds 2019 op de markt en wil de vervuiling door plastic-afval terugdringen.
Binnen een grote corporate omgeving een start-up beginnen en succesvol maken is bepaald geen sinecure. Welke uitdagingen kom je tegen?
Breinprikkels als input voor webshopmarketing: de afgelopen jaren is er veel gebeurd. Wat zijn het nut, de mogelijkheden en beperkingen? We praten je bij.
Uitgangspunt van een succesvolle websitemigratie dient dan ook altijd het behoud van organische posities en daardoor organisch verkeer te zijn. Maar hoe pak je dat nu eigenlijk goed aan?
Een inhaalslag bij de TU Delft: online niet langer het technische (CMS-)raamwerk, maar de inhoud als vertrekpunt. En dus: betere digitale toegankelijkheid.
Campagnes zijn in Nederland niet vrij van stereotypen en dat kan tegen de adverteerder werken. Leer hoe je stereotypering kunt voorkomen.
De digitale consument moet weer keuze en controle krijgen over zijn eigen data. Alleen zo kan er weer vertrouwen komen in de AdTech-industrie.