SaaS-ontwikkelaars, let op: klanten willen dezelfde controle als ‘on-premises’
Na de trend om alles naar externe clouddiensten te verhuizen is nu de tegenbeweging gaande. Organisaties willen weer controle over waar applicaties draaien.
Na de trend om alles naar externe clouddiensten te verhuizen is nu de tegenbeweging gaande. Organisaties willen weer controle over waar applicaties draaien.
Iedere organisatie heeft een website, dus iedereen heeft te maken met hostingbedrijven. Hoe staat het met grote en kleine spelers, de diensten en de trends?
Europa’s grootste fysieke B2B inkoopcentrum Trademark neemt een digitaal handelsplatform in gebruik en kiest daarvoor de technologie van het Nederlandse bedrijf Orderchamp.
Sligro, Arla Foods en Stryfes zijn de eerste namen van bedrijven die zich presenteren op Emerce B2B Digital op 16 mei in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam.
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) roept ondernemers op die producten verkopen of diensten aanbieden via een online platform, om te controleren of dat platform handelt in lijn met de zogenoemde Platform-to-business Verordening (P2B Verordening). Uit onderzoek van de ACM blijkt dat twee derde van de online ondernemers niet bekend is met de rechten uit deze verordening.
Overheden, stichtingen en andere non-profits zetten steeds vaker apps in om maatschappelijke problemen te lijf te gaan. Hoe doe je dat succesvol?
Startup Twindo.ai is een nieuw projectmanagementsysteem voor de bouw en het onderhoud van windenergie. Een gesprek met CEO Jules Shertser over hoe het bedrijf tot stand kwam en wat het doet.
Met behulp van AI kan Tellet gedetailleerde en op maat gemaakte interviews afnemen en analyseren met beperkte menselijke input van de vragensteller.
Grote organisaties worstelen om hun personeel soepel van de juiste informatie te voorzien. Een intern AI-systeem kan een oplossing bieden om medewerkers snel van informatie te voorzien.
Steeds meer bedrijven willen graag ‘iets’ doen met AI. Maar zomaar wat bekende AI-tools, zoals ChatGPT, in gebruik nemen, is geen heel effectieve aanpak.
Voor een echt goede B2B customer journey moet je bereid zijn om elk facet van de klantreis precies te beheersen en deze continu te blijven verbeteren.
Naast de kansen komen ook de risico’s van AI meer in zicht. Die kunnen variëren van datalekken tot onbedoelde blootstelling van vertrouwelijke gegevens.
Met een logistiek platform dat verzenden makkelijker en helderder maakt en inzicht geeft in de CO2-uitstoot wordt internationaal transport transparanter.
Het medialandschap wordt complexer met de wildgroei van ‘walled gardens’. Gaan die het medialandschap overnemen of wil je toch liever transparantie?
Snel groeien geeft risico’s: slechtere klantenservice en minder overzicht. Een digitale transformatie gaf een verbeterde gebruikservaring en verdere groei.