Trends, voorspellingen en belangrijkste drijfveren voor B2B-commerce in 2023
In deze whitepaper van Shopware wordt onderzocht hoe B2B merken oplossingen kunnen vinden om er altijd voor iedereen te zijn.
In deze whitepaper van Shopware wordt onderzocht hoe B2B merken oplossingen kunnen vinden om er altijd voor iedereen te zijn.
Contentmarketing is hot. Merken buitelen over elkaar heen om de meest pakkende campagnes te produceren. Het moet snappy, sexy en […]
Al 53 jaar is Wasco succesvol als technische groothandel, maar hoe ben – en blijf – je onderscheidend? Met het […]
De houthandel is van oudsher een ‘ons-kent-ons’-wereld waarin deals onderling beklonken worden. Zowel de producenten (zagerijen) als kopers hebben meestal […]
‘Ga met je klant fantaseren over de toekomst!’ Dat is het advies van Dirk-Elias Scheele, managing director van digital agency […]
Wat de boer niet kent, dat eet hij niet. Het boerenbedrijf lijkt op het eerste gezicht niet de makkelijkste markt […]
Startup BASH is een platform voor alles rond evenementen: ontdekken, delen, uitnodigen, en sociale ‘features’ zoals chats en aanbevelingen.
Amazon Business is al actief in vijf Europese landen en breidt haar diensten uit. Het gerucht gaat dat Nederland op […]
In deze video bespreken we hoe je vanuit een centrale workflow zelfs de meest precaire zaken kunt stroomlijnen.
Wat de boer niet kent, dat eet hij niet. Het boerenbedrijf lijkt op het eerste gezicht niet de makkelijkste markt om een digitale transitie door te voeren. Toch is het The Schippers Group gelukt. Door niet verkoop op de eerste plaats te zetten, maar advies, vertelt e-commerce manager Ruud Schippers in de videocollectie B2B Digital.
Contentmarketing is hot. Merken buitelen over elkaar heen om de meest pakkende campagnes te produceren. Het moet snappy, sexy en snel. Er zijn al B2B organisaties die contentmarketing hebben omarmd, maar voor velen blijft het ingewikkeld. Want werkt die snackable content wel voor B2B? Is het de investering waard?
De houthandel is van oudsher een ‘ons-kent-ons’-wereld waarin deals onderling beklonken worden. Zowel de producenten (zagerijen) als kopers hadden meestal weinig in te brengen. Deze inefficiënte markt houdt zichzelf tegen door niet te innoveren. Vond David de Jong/ Hij begon marktplaats VonWood. VonWood schudt de markt op door kopers en verkopers direct met elkaar in contact te brengen.
Het aantal zoekopdrachten naar 5.000 B2B gerelateerde termen binnen Google is met gemiddeld 47 procent is toegenomen in de afgelopen vijf jaar. Zegt linkbuildingaanbieder Equote. B2B Online is actueler dan ooit. Zo dadelijk gaan zeker acht Emerce TV video’s online met B2B Digital als onderwerp.
Ontdek de nieuwste inzichten en trends in technologie, marketing en commerce speciaal voor B2B-ondernemingen. Vind strategieën om je digitale bedrijf […]
De investeerder in B2B-software Dawn Capital opent een nieuw fonds met daarin 620 miljoen dollar voor startende softwarebedrijven.