Waarom de revolutie die retailmedia heet juist nu plaatsvindt en waarom meedoen loont
Retailmedia biedt voordelen voor zowel adverteerders (extra omzet) als adverteerders (via matchen van ‘first-party’ data gerichte doelgroepen bereiken).
Retailmedia biedt voordelen voor zowel adverteerders (extra omzet) als adverteerders (via matchen van ‘first-party’ data gerichte doelgroepen bereiken).
De kosten voor gegevens vanuit de lucht zijn aanzienlijk gedaald. Dit biedt de mogelijkheid het potentieel van locatie-intelligentie in praktijk te brengen.
Iedereen wil met AI en ‘first-party’ data aan de slag, maar de effectiviteit heeft vaak te lijden onder een gebrekkige aanpak: de meest gemaakte fouten.
Het tegengaan van ‘bias’ en het actief bevorderen van inclusiviteit in algoritmes zijn nodig voor een verantwoord gebruik van deze technologie: een gesprek.
Naar aanleiding van de Re:publica-conferentie in Berlijn een blik op de rol van AI op in arbeidswereld, zowel nu als in de nabije toekomst.
Omniwind onwikkelt verticale-as-windturbines om duurzame windenergie naar stedelijke en landelijke gebieden te brengen waar staande molens lastig zijn.
Van pandemie tot AI: de IT-systemen van online ondernemers hebben wat te verduren. Besteed daarom wat niet je core business is uit aan een specialist.
Conversion API biedt aanzienlijke voordelen ten opzichten van pixels, waaronder dat Conversion API de mogelijkheid biedt om privacyvriendelijker te werken.
Graduate Entrepeneur werd opgericht door studenten en alumni uit Delft en Rotterdam. Het begon klein (‘pre-seed’) maar is inmiddels flink gegroeid.
Een sterke bedrijfscultuur helpt je om de tevredenheid, betrokkenheid en motivatie van je medewerkers naar een hoger niveau te tillen. Dat doe je zo.
Generatieve AI en Large Language Models: onmisbare marketingtool of experiment met toekomstpotentieel? In gesprek met Lee Boonstra en Saskia Nijs.
Bereid je voor op de autonome toekomst van B2B e-Commerce en download nu dit gratis Digital Trends Report.
Google’s Search Generative Experience: wat is de impact op SEO en hoe blijf je aan de top? (Antwoord: maak gebruik van je unieke menselijke kwaliteiten).
‘Headless’ had al flinke impact had op de contentoperatie. Met generatieve AI komt daar nog een schepje bovenop. Wat is de toekomst van contentmanagement?
Marketing was altijd al datagestuurd en vol repetitieve processen. Juist daarom staan we aan de start van een door technologie aangedreven revolutie.