Joost van der Burght (Wij zijn MEO): “Sociale transitie gaat meer impact hebben dan technologie”
Maatschappelijk ondernemen hand in gaan met groei en een goed product. Mediabureau Wij zijn MEO won de FD Gazelle award voor snelgroeiende bedrijven.
Maatschappelijk ondernemen hand in gaan met groei en een goed product. Mediabureau Wij zijn MEO won de FD Gazelle award voor snelgroeiende bedrijven.
In gesprek met David de Jong, mede-oprichter en CEO van digitaal platform voor de houthandel VonWood. Hij stapte recent over naar dit vakgebied.
Groothandelmarktplaats Amazon Business voert een nieuwe betaalvorm in voor zijn zakelijke klanten: achteraf betalen per factuur.
De huidige marketing vraagt steeds weer nieuwe vaardigheden en kennis. Hoe vind je de balans tussen de data en het idee? En hoe werken die het beste samen?
Nieuwe technologie gaat het aanzien van de B2B-sector veranderen. Wie voorop wil blijven lopen, moet de pijnpunten kennen maar ook op kunnen lossen.
Een fantastische wereld vol gemak en kennisdeling, waar je als klant nooit meer weg wilt. Zo zag Olaf Gockel, sinds vier jaar sales directeur, de e-commerce droom voor Lekkerland Nederland voor zich.
Wat is het plafond? Tips om als bureau te groeien: beter meten van uren en experimenteren met nieuwe verdienmodellen om te achterhalen wat bij je past.
Per vandaag kunnen retailers die aangesloten zijn bij Orderchamp producten van merken rechtstreeks naar de consument laten verzenden. Zonder dat zij dus zelf voorraad hoeven aan te houden.
De markt voor marketing automation, gebruikt voor klantcontact, wordt overspoeld door duizenden nieuwe kleine en grote AI-tools. Dit brengt grote verandering met zich mee, maar niet iedereen kan nog aansluiten.
Er is meer aandacht voor duurzaamheid. Een eigen milieuscore kan zowel je klanten als je toeleveranciers helpen verantwoorde keuzes te maken.
Clonable wil een drempel bij internationale uitbreiding wegnemen: het vertalen, aanpassen en bijhouden van websites en CMS voor andere landen.
Pera analyseert met behulp van Machine Learning goed presterende teams. Die gegevens kunnen vervolgens worden ingezet om onaangeboord talent te vinden.
In deze whitepaper van Shopware wordt onderzocht hoe B2B merken oplossingen kunnen vinden om er altijd voor iedereen te zijn.
Contentmarketing is hot. Merken buitelen over elkaar heen om de meest pakkende campagnes te produceren. Het moet snappy, sexy en […]
Al 53 jaar is Wasco succesvol als technische groothandel, maar hoe ben – en blijf – je onderscheidend? Met het […]