Case: meer inzicht in duurzaamheid met een eigen milieuscore
Er is meer aandacht voor duurzaamheid. Een eigen milieuscore kan zowel je klanten als je toeleveranciers helpen verantwoorde keuzes te maken.
Er is meer aandacht voor duurzaamheid. Een eigen milieuscore kan zowel je klanten als je toeleveranciers helpen verantwoorde keuzes te maken.
Clonable wil een drempel bij internationale uitbreiding wegnemen: het vertalen, aanpassen en bijhouden van websites en CMS voor andere landen.
Pera analyseert met behulp van Machine Learning goed presterende teams. Die gegevens kunnen vervolgens worden ingezet om onaangeboord talent te vinden.
In deze whitepaper van Shopware wordt onderzocht hoe B2B merken oplossingen kunnen vinden om er altijd voor iedereen te zijn.
Contentmarketing is hot. Merken buitelen over elkaar heen om de meest pakkende campagnes te produceren. Het moet snappy, sexy en […]
Al 53 jaar is Wasco succesvol als technische groothandel, maar hoe ben – en blijf – je onderscheidend? Met het […]
De houthandel is van oudsher een ‘ons-kent-ons’-wereld waarin deals onderling beklonken worden. Zowel de producenten (zagerijen) als kopers hebben meestal […]
‘Ga met je klant fantaseren over de toekomst!’ Dat is het advies van Dirk-Elias Scheele, managing director van digital agency […]
Wat de boer niet kent, dat eet hij niet. Het boerenbedrijf lijkt op het eerste gezicht niet de makkelijkste markt […]
Startup BASH is een platform voor alles rond evenementen: ontdekken, delen, uitnodigen, en sociale ‘features’ zoals chats en aanbevelingen.
Amazon Business is al actief in vijf Europese landen en breidt haar diensten uit. Het gerucht gaat dat Nederland op […]
In deze video bespreken we hoe je vanuit een centrale workflow zelfs de meest precaire zaken kunt stroomlijnen.
Wat de boer niet kent, dat eet hij niet. Het boerenbedrijf lijkt op het eerste gezicht niet de makkelijkste markt om een digitale transitie door te voeren. Toch is het The Schippers Group gelukt. Door niet verkoop op de eerste plaats te zetten, maar advies, vertelt e-commerce manager Ruud Schippers in de videocollectie B2B Digital.
Contentmarketing is hot. Merken buitelen over elkaar heen om de meest pakkende campagnes te produceren. Het moet snappy, sexy en snel. Er zijn al B2B organisaties die contentmarketing hebben omarmd, maar voor velen blijft het ingewikkeld. Want werkt die snackable content wel voor B2B? Is het de investering waard?
De houthandel is van oudsher een ‘ons-kent-ons’-wereld waarin deals onderling beklonken worden. Zowel de producenten (zagerijen) als kopers hadden meestal weinig in te brengen. Deze inefficiënte markt houdt zichzelf tegen door niet te innoveren. Vond David de Jong/ Hij begon marktplaats VonWood. VonWood schudt de markt op door kopers en verkopers direct met elkaar in contact te brengen.