Zo ontwerp je de optimale gebruikservaring voor voice (4): Hoe bouw je een voice-conversatie op?
Hoe ontwerp je nu het daadwerkelijke gesprek dat gebruikers met je voice-assistent – of eigenlijk met je merk – voeren?
Hoe ontwerp je nu het daadwerkelijke gesprek dat gebruikers met je voice-assistent – of eigenlijk met je merk – voeren?
Digital marketeers zijn prestatiegericht opgegroeid. Tijd is geld is ons levensmotto. We richten mediacampagnes zeer efficiënt in.
Afgelopen maand becijferde McKinsey dat AI-technologieën het wereldwijde bankwezen elk jaar tot één biljoen dollar aan extra waarde kunnen opleveren.
Met het recente uitbrengen van Drupal 9 zet de Drupal community een belangrijke stap in de richting van extra gebruikersgemak.
Google kondigde begin dit jaar aan dat third party cookies binnen nu en twee jaar zullen verdwijnen. Apples browser Safari blokkeert al standaard cookies van derden.
In COVID-tijden is thuiswerken meer of minder het nieuwe normaal geworden. Om teams op afstand aan te sturen, speelt inspiratie een essentiële rol.
Hoe je op de juiste manier je merk via een sociaal netwerk promoot en een merkpromotiestrategie implementeert.
Het aantal digitale communicatiekanalen van overheid, zorg en onderwijs groeit met de dag. Via steeds meer wegen vindt interactie plaats met burgers, cliënten en studenten en worden digitale proefballonnetjes gelanceerd.
De juiste combinatie van mens en technologie kan leiden tot waardevolle efficiëntieslagen en een betere klantervaring.
Bij een redesign van een website krijgen we vaak de vraag of het handig is om in een nieuwe Google Analytics property te beginnen.
Hoewel we leven in een sterk verbonden digitale wereld, zijn (Enterprise) organisaties onvoldoende in staat om hun (digitale) assets met elkaar te verbinden. Bedrijven worstelen met het samenvoegen, verbinden en presenteren van holistische en gecoördineerde content naar stakeholder binnen en buiten de eigen organisatie. De belangrijkste oorzaak hiervoor is dat de contentdatabases aan in de back-end niet met elkaar verbonden zijn, waardoor het voor front-endtechnologieën onmogelijk is om deze content op een zinvolle en effectieve manier te gebruiken. In deze whitepaper deelt DAM industry expert Theresa Regli haar visie op geïntegreerd contentmanagement.
Charlotte ’t Sas heeft meer dan vijftien jaar ervaring in (digital) marketing en werkt nu zeven jaar voor Heineken. Wat heeft zij met marketing automation?
Streven naar de allerbeste digitale klantervaring kan je op veel verschillende manieren aanpakken. De klantervaring meetbaar maken, is alvast een […]
Hoe realiseer je nieuwe klanten die ook loyaal zijn? Niet eenvoudig als je producten letterlijk overal op het internet te vinden zijn.
Beperkte zoekmogelijkheden, lage adoptie precentages en incomplete of verouderde informatie. Dit zijn enkele signalen dat je e-commerce platform aan vervanging toe is. Deze gids is gemaakt voor degenen die er genoeg van hebben. Degenen die klaar zijn om de volgende stap in digitale transformatie te zetten en een beter, geavanceerder platform te vinden. Replatforming is niet altijd gemakkelijk of goedkoop. Hoe pak je een replatforming-traject aan? Deze whitepaper biedt je handvatten en praktische tips om dit traject goed uit te voeren.