More stories

Zo ontwerp je de optimale gebruikservaring voor voice (4): Hoe bouw je een voice-conversatie op?

Hoe ontwerp je nu het daadwerkelijke gesprek dat gebruikers met je voice-assistent – of eigenlijk met je merk – voeren?

Voice

Effectief scoren met online video – zo doe je dat

Digital marketeers zijn prestatiegericht opgegroeid. Tijd is geld is ons levensmotto. We richten mediacampagnes zeer efficiënt in.

Video
Premium

Kunstmatige intelligentie en machine learning: hype of toekomstbestendig bedrijfsmodel

Afgelopen maand becijferde McKinsey dat AI-technologieën het wereldwijde bankwezen elk jaar tot één biljoen dollar aan extra waarde kunnen opleveren.

Artificial Intelligence

Drupal 9: een nieuwe stap van CMS naar digital experience platform

Met het recente uitbrengen van Drupal 9 zet de Drupal community een belangrijke stap in de richting van extra gebruikersgemak.

CMS

Het einde van third party cookies in een breder perspectief

Google kondigde begin dit jaar aan dat third party cookies binnen nu en twee jaar zullen verdwijnen. Apples browser Safari blokkeert al standaard cookies van derden.

Online advertising

Een stappenplan om teams op afstand te inspireren #TNW2020

In COVID-tijden is thuiswerken meer of minder het nieuwe normaal geworden. Om teams op afstand aan te sturen, speelt inspiratie een essentiële rol.

Coronacrisis

Strategieën voor corporate branding via de sociale netwerken: hoe je meer kunt verkopen

Hoe je op de juiste manier je merk via een sociaal netwerk promoot en een merkpromotiestrategie implementeert.

Social

Digitale strategie: de gebruiker leidend of zelf aan het stuur?

Het aantal digitale communicatiekanalen van overheid, zorg en onderwijs groeit met de dag. Via steeds meer wegen vindt interactie plaats met burgers, cliënten en studenten en worden digitale proefballonnetjes gelanceerd.

Strategy

Hoe de juiste balans tussen technologie en mens de klantervaring verbetert

De juiste combinatie van mens en technologie kan leiden tot waardevolle efficiëntieslagen en een betere klantervaring.

Customer Experience

Google analytics set-up bij een redesign

Bij een redesign van een website krijgen we vaak de vraag of het handig is om in een nieuwe Google Analytics property te beginnen.

Analytics

De voordelen van geïntegreerd contentmanagement

Hoewel we leven in een sterk verbonden digitale wereld, zijn (Enterprise) organisaties onvoldoende in staat om hun (digitale) assets met elkaar te verbinden. Bedrijven worstelen met het samenvoegen, verbinden en presenteren van holistische en gecoördineerde content naar stakeholder binnen en buiten de eigen organisatie. De belangrijkste oorzaak hiervoor is dat de contentdatabases aan in de back-end niet met elkaar verbonden zijn, waardoor het voor front-endtechnologieën onmogelijk is om deze content op een zinvolle en effectieve manier te gebruiken. In deze whitepaper deelt DAM industry expert Theresa Regli haar visie op geïntegreerd contentmanagement.

B2B Digital

Charlotte t’Sas (Heineken): ‘We besparen op cashback acties met marketing automation’

Charlotte ’t Sas heeft meer dan vijftien jaar ervaring in (digital) marketing en werkt nu zeven jaar voor Heineken. Wat heeft zij met marketing automation?

Marketing automation

Customer experience benchmarking in de praktijk: Een kijkje onder de motorkap van de Digital Excellence Monitor 2020

Streven naar de allerbeste digitale klantervaring kan je op veel verschillende manieren aanpakken. De klantervaring meetbaar maken, is alvast een […]

Customer Experience

Wat is het belangrijkste ingrediënt van het succesvolle retentiemodel van Sightful?

Hoe realiseer je nieuwe klanten die ook loyaal zijn? Niet eenvoudig als je producten letterlijk overal op het internet te vinden zijn.

Customer Engagement

De ultieme gids voor replatforming in de maakindustrie

Beperkte zoekmogelijkheden, lage adoptie precentages en incomplete of verouderde informatie. Dit zijn enkele signalen dat je e-commerce platform aan vervanging toe is. Deze gids is gemaakt voor degenen die er genoeg van hebben. Degenen die klaar zijn om de volgende stap in digitale transformatie te zetten en een beter, geavanceerder platform te vinden. Replatforming is niet altijd gemakkelijk of goedkoop. Hoe pak je een replatforming-traject aan? Deze whitepaper biedt je handvatten en praktische tips om dit traject goed uit te voeren.

B2B Digital