Data stewardship: één team, één taak
Wie zijn er onderdeel van dat team van data stewards? Wat doet zo’n team dan precies? En wat levert dit financiële instellingen in de praktijk op?
Wie zijn er onderdeel van dat team van data stewards? Wat doet zo’n team dan precies? En wat levert dit financiële instellingen in de praktijk op?
In dit webinar vertelt Merel Roest van ISM eCompany je waarom e-commerce essentieel is in B2B. Je krijgt antwoord op de belangrijkste vragen. Waar moet beginnen om te starten met een B2B-webshop? Welke voordelen heeft e-commerce voor B2B? En welke mogelijkheden biedt een B2B Commerce platform? Ook voor bedrijven die al een B2B-webshop hebben biedt dit webinar voldoende handvatten en praktische tips om je B2B Commerce strategie te optimaliseren.
Ik hoor het nog bijna elke dag bij ons op kantoor; “Toen we nog Flash mochten gebruiken in websites waren veel dingen veel makkelijker te maken.
Plein.nl, de webshop voor al dagelijkse verzorgingsproducten, richt zich voortaan meer op de zakelijke markt.
Nu bedrijven in hun kern steeds digitaler zijn, is het belangrijk de monitoring hierop aan te passen. Maar ja, hoe doe je dat eigenlijk?
Webshops zijn bezig aan een opmars binnen B2B. Toch zijn er nog veel organisaties die zich afvragen of een webshop daadwerkelijk nodig is in een B2B-markt. Het antwoord hierop is: ja. Steeds meer B2B-bedrijven zien kansen in het verkopen van hun producten en diensten via een B2B-webshop. Merel Roest (ISM Company) is van mening dat e-commerce een vast onderdeel moet zijn van je B2B-bedrijfsstrategie.
Bedrijven uit de technologiesector spelen voor academies een belangrijke rol. Er wordt veel samengewerkt met de bedrijven.
Bij het fenomeen chunking zetten bepaalde neuronen in de hersenen een bepaalde gewoonte tussen een soort boekensteunen.
Ondernemen zonder externe financiering is voor veel ondernemers zo goed als onmogelijk. Een zakelijke lening is voor beginnende ondernemers meestal dé manier om te starten.
Peter Verlegh, hoogleraar marketing aan de VU, omschreef de essentie van marketing en sales eens als ‘het vinden van markt en het creëren van vraag’.
Hoe zorg je dat de organisatie écht data-driven gaat werken? Het antwoord is simpel: met behulp van data stewardship.
Hoe ontwerp je nu het daadwerkelijke gesprek dat gebruikers met je voice-assistent – of eigenlijk met je merk – voeren?
Digital marketeers zijn prestatiegericht opgegroeid. Tijd is geld is ons levensmotto. We richten mediacampagnes zeer efficiënt in.
Afgelopen maand becijferde McKinsey dat AI-technologieën het wereldwijde bankwezen elk jaar tot één biljoen dollar aan extra waarde kunnen opleveren.
Met het recente uitbrengen van Drupal 9 zet de Drupal community een belangrijke stap in de richting van extra gebruikersgemak.