Een stappenplan om teams op afstand te inspireren #TNW2020
In COVID-tijden is thuiswerken meer of minder het nieuwe normaal geworden. Om teams op afstand aan te sturen, speelt inspiratie een essentiële rol.
In COVID-tijden is thuiswerken meer of minder het nieuwe normaal geworden. Om teams op afstand aan te sturen, speelt inspiratie een essentiële rol.
Hoe je op de juiste manier je merk via een sociaal netwerk promoot en een merkpromotiestrategie implementeert.
Het aantal digitale communicatiekanalen van overheid, zorg en onderwijs groeit met de dag. Via steeds meer wegen vindt interactie plaats met burgers, cliënten en studenten en worden digitale proefballonnetjes gelanceerd.
De juiste combinatie van mens en technologie kan leiden tot waardevolle efficiëntieslagen en een betere klantervaring.
Bij een redesign van een website krijgen we vaak de vraag of het handig is om in een nieuwe Google Analytics property te beginnen.
Hoewel we leven in een sterk verbonden digitale wereld, zijn (Enterprise) organisaties onvoldoende in staat om hun (digitale) assets met elkaar te verbinden. Bedrijven worstelen met het samenvoegen, verbinden en presenteren van holistische en gecoördineerde content naar stakeholder binnen en buiten de eigen organisatie. De belangrijkste oorzaak hiervoor is dat de contentdatabases aan in de back-end niet met elkaar verbonden zijn, waardoor het voor front-endtechnologieën onmogelijk is om deze content op een zinvolle en effectieve manier te gebruiken. In deze whitepaper deelt DAM industry expert Theresa Regli haar visie op geïntegreerd contentmanagement.
Charlotte ’t Sas heeft meer dan vijftien jaar ervaring in (digital) marketing en werkt nu zeven jaar voor Heineken. Wat heeft zij met marketing automation?
Streven naar de allerbeste digitale klantervaring kan je op veel verschillende manieren aanpakken. De klantervaring meetbaar maken, is alvast een […]
Hoe realiseer je nieuwe klanten die ook loyaal zijn? Niet eenvoudig als je producten letterlijk overal op het internet te vinden zijn.
Beperkte zoekmogelijkheden, lage adoptie precentages en incomplete of verouderde informatie. Dit zijn enkele signalen dat je e-commerce platform aan vervanging toe is. Deze gids is gemaakt voor degenen die er genoeg van hebben. Degenen die klaar zijn om de volgende stap in digitale transformatie te zetten en een beter, geavanceerder platform te vinden. Replatforming is niet altijd gemakkelijk of goedkoop. Hoe pak je een replatforming-traject aan? Deze whitepaper biedt je handvatten en praktische tips om dit traject goed uit te voeren.
Onder andermans naam een internetmodem bestellen en een contract afsluiten, is dat computervredebreuk?
Google Analytics is dé tool om je (online) marketing inspanningen beter te begrijpen, beoordelen en te optimaliseren.
Het kopen van marketingtechnologie kan een verwarrend proces zijn waarbij je moet jongleren met marketing, technologie en menselijke zorgen. Ook moet je navigeren door een landschap technologieleveranciers en serviceproviders. In deze whitepaper deelt Deane Barker zijn vijfentwintig lessen over het selecteren van de juiste technologieën en services. Hij deelt zijn successen, mislukkingen en soms cynische perspectieven. Je krijgt antwoord op de belangrijkste vragen
Digitalisering nam een enorme vlucht tijdens de lockdown. E-commerce kreeg een blijvende boost en veel bedrijven deden in enkele maanden waar ze normaliter jaren over deden: hun hele handel online brengen. Wat betekent dat allemaal voor contentmarketing?
Customer Experience (CX) is een nogal breed begrip, dat her en der wordt gebruikt en misbruikt. Binnen de B2C staat CX in ieder geval bijna overal centraal.