More stories

Premium

Gebruik je AI? Doe het dan wel eerlijk!

Mensen kunnen dan misschien bevooroordeeld zijn, maar dat hoeft niet automatisch ook voor artificial intelligence te gelden.

Artificial Intelligence

Tijdens corona snijden in je marketingbudget: alles behalve slim

Juist in coronatijd liggen de kansen voor het oprapen. Door de effectiviteit van je marketingbudget te achterhalen, voorkom je dat je bespaart op marketingactiviteiten die juist omzet genereren. 

Marketing

Twaalf handige Chrome extensies voor content marketeers

Grote kans dat jij als content marketeer met Google Chrome werkt. In de Chrome webstore zijn enorm veel extensies te vinden.

Contentmarketing

Waarom TikTok essentieel is voor je digital marketing strategie

Naar mijn mening is nu hét moment aangebroken om TikTok serieus te nemen als marketingplatform.

Online advertising

Robin van Dalen (Inuka): ‘Met onze startup kunnen we mensen die door een moeilijke periode in het leven gaan op schaalbare wijze coachen’

De ambitie van Robin van Dalen, CEO van Inuka, een digitale coachingoplossing voor mentale gezondheid? Die is niet laf.

Start-ups

Het mkb kan langdurig profijt halen uit digitalisering

Het Nederlandse mkb heeft de afgelopen maanden een ware inhaalslag gemaakt op het gebied van digitalisering.

Digital Transformation

Blended services zijn de toekomst van digitale dienstverlening

We brengen meer tijd achter schermen door dan ooit tevoren, vooral in een wereld waarin sociale afstand een prioriteit is en diensten digitaal worden.

Customer Service

Verandermanagement: zes stappen voor succesvolle organisatieverandering

Bij bijna elke organisatie lopen er momenteel wel één of meerdere verandertrajecten. Vooral in deze tijd, waarin wij allemaal geconfronteerd […]

Innovatie

Optimaliseer je segmentatie- en targeting strategieën met deze practices

Waar je vroeger moest gissen wie je doelgroep was en hoe je hen op de juiste manier kon bereiken met de juiste boodschap, kun je als marketeer tegenwoordig beschikken over een database vol met waardevolle klantinzichten. Deze data kun je gebruiken voor gepersonaliseerde berichten en vrijwel direct zien of deze hebben gewerkt. Toch kan de enorme hoeveelheid aan data overweldigend werken. Het is belangrijk om de  basisprincipes van segmentatie en targeting aan te pakken om de juiste info uit je data te trekken.  Er zijn immers meer data punten die je kan gebruiken dan nodig. Welke zijn wel en niet waardevol?

B2B Digital

Complexe Google Ads accounts beheren

Sinds de start van Google Ads (destijds AdWords) in 2004 is er veel veranderd in zowel de interface als de Google Ads editor.

Online advertising

Beste van het web: vijf keer de verhalende kracht van het internet

Het web is hét medium voor verhalen bij uitstek, biedt. Dit keer vijf sites die aansluiten bij mijn state of mind. Enjoy.

Web-design

Een toegankelijke website voor iedereen: zo ontwerp én bouw je digitale oplossingen volgens de WCAG

De overheid zegt: “Ieder mens heeft het recht om te leven als ieder ander en mee te doen in de maatschappij.

Web performance

Influencer marketing wel of niet? De drie belangrijkste overwegingen

Als digital marketeer, marketing manager of eigenaar wil je resultaten zien van je media inzet. Brand, traffic en sales resultaten.

Contentmarketing

Seamless? Ga voor onderscheidend!

Creatieve communicatie heeft tot voor kort het grootste gedeelte van de verantwoordelijkheid van brand building op zich genomen

Customer Experience

Wat is de volgende nieuwe stap in digitale transformatie? Connected Brands!

Digital transformatie. Hét thema dat niet weg te denken is geweest van de management agenda’s en de gesprekken in de boardroom.

Digital Transformation