More stories

Zo ontwerp je de optimale gebruikservaring voor voice (5): Zo test jij je voice-applicatie uit

In dit laatste artikel leggen we uit hoe je test of je voice-applicatie echt werkt en welke fasen je voor dit testproces moet doorlopen.

Voice

Best practices voor een optimale e-mail deliverability

Campaign managers en online marketeers besteden veel tijd en aandacht aan het ontwikkelen van hun e-mailcampagne(s). Er wordt goed nagedacht over de body tekst, onderwerpsregel en creatieve elementen om na verzending de leads, replies en resultaten binnen te zien stromen. Klinkt ideaal toch? Helaas is dit niet altijd de werkelijkheid, soms komt je e-mail niet in de inbox van de ontvanger – met alle gevolgen van dien. Deze whitepaper beschrijft best practices voor het verbeteren van de deliverability van je e-mails.

B2B Digital

Louise Fuglsang (Futurice): ‘Met het juiste framewerk heb je innovatie verder vooruit’

Tijdens Emerce Lean Innovation Summit gaat Hans Voorn in gesprek met Louise Fuglsang van Futurice over je met het juiste framewerk innovatie verder vooruit kunt helpen.

Innovatie
Premium

Een kijkje in de verre toekomst van technologie

Moderator Anouk Vleugels (redacteur bij TNW) neemt met Genevieve Bell (professor aan de Australian National University) gedurende TNW2020 een kijkje richting de toekomst

Artificial Intelligence

Wie lange termijn winst wil, focust op acquisitie en retentie

De algehele e-commerce strategie van online retailers wordt bepaald door het business model. Je kunt twee typen businessmodellen onderscheiden: het model dat hoofdzakelijk gericht is op eenmalige aankopen en het model waarbij de nadruk ligt op het genereren van herhaalaankopen. De verschillen komt vaak heel duidelijk naar voren in de productlevenscyclus. Wie lange termijn winst wil, richt zich op acquisitie én retentie. Om dit succesvol uit te rollen zul je inzicht moeten creëren in klantgedrag en dat begint met een deepdive in de data. Deze whitepaper biedt handvatten voor het ontwikkelen van een succesvolle online marketing strategie op basis van acquisitie en retentie.

B2B Digital

Hoe een Black Friday (affiliate) strategie het jaar kan maken of breken

De vrijdag na het Amerikaanse Thanksgiving staat nagenoeg bij alle grote retailers en merken op de agenda.

Affiliate marketing

Disruptie in de markt van recruitment

Een gamechanger in recruitment en kennisbemiddeling in de databranche. Zo zien oprichters Jaap de Roos en Franklin Loman hun platform DataConnected.

Disruptie

CRO met een Customer Data Platform (CDP), hoe doe je dat?

De meeste Customer Data Platforms (CDP) schermen met kant-en-klare oplossingen. Dat klinkt makkelijk, maar in de praktijk loop je al snel tegen beperkingen aan. Het is belangrijk dat een CDP selecteert die je de volledige controle over je eigen data geeft. Hierdoor wordt het toepassen van personalisatie makkelijker en efficiënter. In deze whitepaper wordt het CDP van Squeezely als uitgangspunt genomen.

B2B Digital

In drie stappen naar een up-to-date UBO administratie

Het is op dit moment één van de grote uitdagingen voor veel financiële dienstverleners: het up-to-date maken en houden van de UBO administratie

Legal

Zo bouw je een effectief omnichannel content team

Wie zegt dat content in 2020 niet langer king is, heeft het bij het verkeerde eind. Integendeel, duurzame content is juist nu een essentieel onderdeel van je online marketingstrategie.

Contentmarketing

Hoe B2E-apps ervoor zorgen dat je efficiënter werkt en sneller opschaalt

Bedrijven en organisaties focussen als ’t goed is op hun klanten: of dat nu consumenten (B2C) of andere bedrijven (B2B) zijn.

Strategy

Robert Verwaayen (Keen Venture Partners) – ‘Als investeerder kijken we met een hogere resolutie naar bedrijven’

Keen Venture Partners investeert in snelgroeiende Europese tech startups. Met een eerste fonds van 120 miljoen is het geen kleine partij

Start-ups

Maak de kwaliteit van content inzichtelijk met deze drie metrics

Ieder bedrijf ontwikkelt content. Of het nu gaat om het vullen van een blog, het bijhouden van een nieuwsrubriek of het geven van de juiste productinformatie.

Contentmarketing

Dé negen belangrijkste stappen voor het lanceren van een robuuste B2B webshop

Als ze willen slagen, moeten fabrikanten en distributeurs begrijpen dat B2B en B2C Commerce belangrijke verschillen hebben. B2B Commerce moet een intuïtieve ervaring voor elke klant creëren – het moet ook de verkoop maximaliseren en de interne efficiëntie verhogen. Hoe kun je een B2B e-commercestrategie lanceren die voldoet aan de behoeften van iedereen die betrokken is bij de complexe B2B-koopcyclus? Overweeg deze negen stappen voordat je opnieuw platformen of een nieuwe B2B Commerce website voor je organisatie lanceert.

B2B Digital

Vergroot medewerkersbetrokkenheid met webinars

Nieuwe technologieën hebben het communicatielandschap de afgelopen jaren bijna onherkenbaar getransformeerd.

Strategy