Automatiseer jij je online marketing KPI’s al?
Online marketing wordt steeds meer geautomatiseerd. Nergens anders merk je dat zó goed als in Google Ads.
Online marketing wordt steeds meer geautomatiseerd. Nergens anders merk je dat zó goed als in Google Ads.
Bij potentiële klanten krijgen we het natuurlijk regelmatig over SEO. Vaak horen we dan dat SEO te lang zou duren en ze direct effect willen zien.
Het begon allemaal met een eigen ervaring: een verhuizing binnen Nederland. “De hele customer journey bij het vinden van een verhuisbedrijf verraste me. Ik ontving drie offertes waarvan één voor 1800 euro en één voor 700 euro. Het was totaal onduidelijk waarom dat verschil zo groot was. Uiteindelijk besloot ik toch maar liever zelf een busje te huren, met alle gevolgen van dien: ik had geen vergunning en het was een lastige dag. Dat leidde ertoe dat wij dachten: dit moet beter kunnen”, aldus Boyan Nijpels, oprichter en managing director van ScanMovers. Meer bij Top Names.
In dit laatste artikel leggen we uit hoe je test of je voice-applicatie echt werkt en welke fasen je voor dit testproces moet doorlopen.
Campaign managers en online marketeers besteden veel tijd en aandacht aan het ontwikkelen van hun e-mailcampagne(s). Er wordt goed nagedacht over de body tekst, onderwerpsregel en creatieve elementen om na verzending de leads, replies en resultaten binnen te zien stromen. Klinkt ideaal toch? Helaas is dit niet altijd de werkelijkheid, soms komt je e-mail niet in de inbox van de ontvanger – met alle gevolgen van dien. Deze whitepaper beschrijft best practices voor het verbeteren van de deliverability van je e-mails.
Tijdens Emerce Lean Innovation Summit gaat Hans Voorn in gesprek met Louise Fuglsang van Futurice over je met het juiste framewerk innovatie verder vooruit kunt helpen.
Moderator Anouk Vleugels (redacteur bij TNW) neemt met Genevieve Bell (professor aan de Australian National University) gedurende TNW2020 een kijkje richting de toekomst
De algehele e-commerce strategie van online retailers wordt bepaald door het business model. Je kunt twee typen businessmodellen onderscheiden: het model dat hoofdzakelijk gericht is op eenmalige aankopen en het model waarbij de nadruk ligt op het genereren van herhaalaankopen. De verschillen komt vaak heel duidelijk naar voren in de productlevenscyclus. Wie lange termijn winst wil, richt zich op acquisitie én retentie. Om dit succesvol uit te rollen zul je inzicht moeten creëren in klantgedrag en dat begint met een deepdive in de data. Deze whitepaper biedt handvatten voor het ontwikkelen van een succesvolle online marketing strategie op basis van acquisitie en retentie.
De vrijdag na het Amerikaanse Thanksgiving staat nagenoeg bij alle grote retailers en merken op de agenda.
Een gamechanger in recruitment en kennisbemiddeling in de databranche. Zo zien oprichters Jaap de Roos en Franklin Loman hun platform DataConnected.
De meeste Customer Data Platforms (CDP) schermen met kant-en-klare oplossingen. Dat klinkt makkelijk, maar in de praktijk loop je al snel tegen beperkingen aan. Het is belangrijk dat een CDP selecteert die je de volledige controle over je eigen data geeft. Hierdoor wordt het toepassen van personalisatie makkelijker en efficiënter. In deze whitepaper wordt het CDP van Squeezely als uitgangspunt genomen.
Het is op dit moment één van de grote uitdagingen voor veel financiële dienstverleners: het up-to-date maken en houden van de UBO administratie
Wie zegt dat content in 2020 niet langer king is, heeft het bij het verkeerde eind. Integendeel, duurzame content is juist nu een essentieel onderdeel van je online marketingstrategie.
Bedrijven en organisaties focussen als ’t goed is op hun klanten: of dat nu consumenten (B2C) of andere bedrijven (B2B) zijn.
Keen Venture Partners investeert in snelgroeiende Europese tech startups. Met een eerste fonds van 120 miljoen is het geen kleine partij