More stories

Maak de kwaliteit van content inzichtelijk met deze drie metrics

Ieder bedrijf ontwikkelt content. Of het nu gaat om het vullen van een blog, het bijhouden van een nieuwsrubriek of het geven van de juiste productinformatie.

Contentmarketing

Dé negen belangrijkste stappen voor het lanceren van een robuuste B2B webshop

Als ze willen slagen, moeten fabrikanten en distributeurs begrijpen dat B2B en B2C Commerce belangrijke verschillen hebben. B2B Commerce moet een intuïtieve ervaring voor elke klant creëren – het moet ook de verkoop maximaliseren en de interne efficiëntie verhogen. Hoe kun je een B2B e-commercestrategie lanceren die voldoet aan de behoeften van iedereen die betrokken is bij de complexe B2B-koopcyclus? Overweeg deze negen stappen voordat je opnieuw platformen of een nieuwe B2B Commerce website voor je organisatie lanceert.

B2B Digital

Vergroot medewerkersbetrokkenheid met webinars

Nieuwe technologieën hebben het communicatielandschap de afgelopen jaren bijna onherkenbaar getransformeerd.

Strategy

Daan Akse (Growth Tribe): ‘Data is essentieel voor innovatie’

Tijdens Emerce Lean Innovation Summit gaat Hans Voorn in gesprek met Daan Akse van Growth Tribe over hoe je data kunt gebruiken bij innovatie.

Data

De belangrijkste DAM-leveranciers wereldwijd: van longlist naar shortlist

Andrea Müller-Beilschmidt (censhare) gaat in gesprek met Peter O’Neill (Research in Action) over zijn analyse van het wereldwijde Digital Asset Management (DAM) landschap. Ze gaan in op de uitdagingen die de DAM-markt voor potentiële kopers biedt en hoe je deze kunt overwinnen met het juiste vendor selectieproces. Peter vertelt welke tools je het beste kunt gebruiken voor het opstellen van een longlist en welke stappen je moet nemen om tot de juiste shortlist te komen.

B2B Digital

Social media automatiseren, ja of nee?

We vroegen 10 social media- en marketingexperts naar hun mening over het automatiseren van social media. Wanneer is het zinvol om te doen? Wat zijn de voordelen? En wat zijn de nadelen of risico’s waar je rekening mee moet houden wanneer je je socialmediamarketing automatiseert?

Social

De .com is nog steeds het vergeten kindje van marketingactiviteiten

Websites zijn nog steeds vaak visieloos en hebben geen heldere roadmap strategie. Dat kan en moet beter. Maar hoe?

Marketing

Data stewardship: één team, één taak

Wie zijn er onderdeel van dat team van data stewards? Wat doet zo’n team dan precies? En wat levert dit financiële instellingen in de praktijk op?

Data

Benut het potentieel van je B2B Commerce platform

In dit webinar vertelt Merel Roest van ISM eCompany je waarom e-commerce essentieel is in B2B. Je krijgt antwoord op de belangrijkste vragen. Waar moet beginnen om te starten met een B2B-webshop? Welke voordelen heeft e-commerce voor B2B? En welke mogelijkheden biedt een B2B Commerce platform? Ook voor bedrijven die al een B2B-webshop hebben biedt dit webinar voldoende handvatten en praktische tips om je B2B Commerce strategie te optimaliseren.

B2B Digital

Is de interactieve video terug?

Ik hoor het nog bijna elke dag bij ons op kantoor; “Toen we nog Flash mochten gebruiken in websites waren veel dingen veel makkelijker te maken.

Video

Plein.nl gaat de zakelijke markt op

Plein.nl, de webshop voor al dagelijkse verzorgingsproducten, richt zich voortaan meer op de zakelijke markt.

B2B Digital

Kijk bij de monitoring van digitale tools naar technologie én business value

Nu bedrijven in hun kern steeds digitaler zijn, is het belangrijk de monitoring hierop aan te passen. Maar ja, hoe doe je dat eigenlijk?

Tech

De acht redenen waarom e-commerce essentieel is binnen B2B

Webshops zijn bezig aan een opmars binnen B2B. Toch zijn er nog veel organisaties die zich afvragen of een webshop daadwerkelijk nodig is in een B2B-markt. Het antwoord hierop is: ja. Steeds meer B2B-bedrijven zien kansen in het verkopen van hun producten en diensten via een B2B-webshop. Merel Roest (ISM Company) is van mening dat e-commerce een vast onderdeel moet zijn van je B2B-bedrijfsstrategie.

B2B Digital

De toegevoegde waarde van academies voor de technologiesector 

Bedrijven uit de technologiesector spelen voor academies een belangrijke rol. Er wordt veel samengewerkt met de bedrijven.

Tech

Cybersecurity vereist nieuwe werkwijze met self-securing IT

Bij het fenomeen chunking zetten bepaalde neuronen in de hersenen een bepaalde gewoonte tussen een soort boekensteunen.

Security