Het belang van data voor je online onderneming
In de wereld van (online) ondernemen is niets zo waardevol als data. Het vertelt je in één oogopslag waar het goed gaat in je onderneming, en waar het nog veel beter kan.
In de wereld van (online) ondernemen is niets zo waardevol als data. Het vertelt je in één oogopslag waar het goed gaat in je onderneming, en waar het nog veel beter kan.
Maak je je zorgen dat je content nóg minder mensen zal bereiken dan in 2019? Je bent niet de enige. Tips hoe je dit in 2020 op orde houdt.
De bron van third-party data droogt op. Webbrowsers beschermen de privacy van hun gebruikers en maken het gebruik van zulke cookies onmogelijk.
Voor bedrijven in complexe ecosystemen is het vaak niet gemakkelijk om op een eenvoudige manier een goede klantervaring te leveren.
Misschien ben jij of is je team de uitzondering. Maar het verloopt nog steeds moeizaam als we een team van brand, digitale en CRM marketeers willen laten samenwerken.
Veel organisaties willen PR inzetten, omdat ze willen uitgroeien tot een autoriteit in hun markt. Vaak lopen ze tegen het volgende probleem aan: er zou niet genoeg nieuwswaardige content in huis zijn. Geen probleen: deze zes vormen van content vinden journalisten relevant – en zorgen ervoor dat jouw organisatie bekender wordt via PR.
Het is alle hens aan dek vanwege corona. Alleen wat is nu de juiste koers? Hoe realiseer je commercieel succes, digitale transformatie, optimaliseer je online en blijf je toekomstbestendig? Zorgvuldig geselecteerde beslissers en experts presenteren vanaf 24 september de belangrijkste trends en strategieën bij Emerce B2B Digital. En ja, dat congres is dit jaar ook al digitaal.
Procesoptimalisatie is een bekend begrip voor bedrijven die volop bezig zijn met groei en/of kostenbesparingen, maar wordt lang niet altijd op de juiste manier ingezet.
De corona-uitbraak heeft samenlevingen, regeringen, bedrijven en individuen gedwongen om praktijken en processen abrupt te heroverwegen.
Een veel geciteerd onderzoek van Gartner wijst erop dat 90% van marketeers in één of andere vorm personalisering in het marketingbudget heeft opgenomen.
MACH: Microservices, API-first, Cloud-native SaaS en Headless; een begrip dat opeens volop in de belangstelling staat.
Copywriters en bloggers moeten er voor zorgen dat hun geschreven werk prettig leest en grammaticaal correct is. Daarnaast moet de content ook voldoen aan zoekmachine-optimalisatie (SEO) richtlijnen.
Er zijn verschillende redenen om een nieuwe website te lanceren. Bijvoorbeeld dat de naam van je bedrijf en de domeinnaam veranderd.
Orchest ontwikkelt open-source tools waarmee ze het werk van data scientists een stuk aangenamer willen maken. En daar is de […]
Veel B2B-marketeers proberen via gratis content hun kennisniveau hoog te houden, maar dat leidt er niet toe dat de noodzakelijke digitale vaardigheden goed zijn ontwikkeld. Verder vraagt de huidige tijd dat B2B-marketeers ook analytisch sterk zijn, veel kennis hebben van hun eigen organisatie en dat ze vaak het oliemannetje tussen de afdelingen zijn. Maar volgens het vandaag verschenen B2B Marketing Trendrapport 2020 maakt de coronacrisis het alleen maar lastiger om alle benodigde skills te ontwikkelen.