More stories

Premium

Asana wil naar de beurs

Asana, een bedrijf dat werken op afstand faciliteert, wil naar de beurs in de VS. De onderneming van een mede-oprichter van Facebook Dustin Moskovitz wordt op zeker vijf miljard dollar gewaardeerd.

Venture

Janneke Plaisier (LessonUp): ‘Lessen maken, delen en vinden’

De Nederlandse leraar geeft wekelijks aan meer klassen les dan docenten in de ons omringende landen. Naast voor de klas staan vormen ouders een steeds grotere druk. “Daarnaast moet je ook nog leerlingen motiveren en inspireren. Dat laatste valt vaak buiten de boot en juist daarom was je ooit leraar geworden”, aldus Janneke Plaisier, medeoprichter van LessonUp. Het platform probeert leraren de helpende hand te bieden bij het maken, delen en vinden van lessen.

Contentmarketing

People-based marketing en manieren om de juiste doelgroep te vinden 

People-based marketing start bij het leren kennen van je klanten, gebruikers of fans (in vervolg: klanten). Maar hoe start je zoiets op?

Online marketing
Premium

Wat is de relatie tussen ITP en Programmatic Advertising?

Er gebeurt momenteel veel in het landschap van ITP. Wat is de relatie tussen ITP en Programmatic Advertising? En welke ontwikkelingen zien we hier?

Native advertising

De voor- en nadelen van Facebook shops

We laten je graag de voor- en nadelen zien van Facebook Shops en bespreken ook nieuwe features als Live Shopping. 

Social

Is het Adaptability Quotient de nieuw(st)e maatstaf voor intelligentie?

Na IQ en EQ is er nu een nieuwe maatstaf voor intelligentie die snel aan populariteit wint: het Adaptability Quotient (AQ). Hierbij draait het niet om inzicht of emotie, maar om aanpassingsvermogen.

Strategy

Hoe gebruik je Facebook live voor je business?

Facebook live is een krachtige manier om een band op te bouwen met je volgers. Als merk sta jij in direct contact met fans.

Social

Het belang van actuele en variërende advertenties

Veel organisaties zetten meerdere kanalen in om hun boodschap via de juiste manier, op de juiste tijd, aan het juiste publiek over te brengen.

Online advertising

Hoe de cookieloze wereld dwingt om de marketingstrategie te herzien

Een cookieloze wereld dwingt de markt na te denken over meerwaarde en doelgroepkennis en hoe we onze strategieën hierop aanpassen.

Data

Rijdend de toekomst van SEO tegemoet

De automotive branche wordt gekenmerkt door een enorme variëteit aan behoeften van de doelgroep en de sleutel hierin vinden onderscheidt het kaf van het koren. 

SEO

Starlink, op weg naar een wereldomvattend telecomnetwerk

Jij en ik kunnen ons een leven zonder internet nauwelijks meer herinneren of voorstellen, maar zo’n vier miljard anderen zijn de afgelopen maanden niet online geweest.

Communicatie

Youri Doeleman (Antler): ‘We nemen investeerders mee in onze logica om meer op executiekracht te beoordelen’

Van de big bang in de kosmos naar het levenslicht van nieuwe startups; Youri Doeleman heeft duidelijk interesse in de start van nieuwe dingen

Start-ups

Verkopen alsof het 2025 is? Uberiseer je verkoopteam, doe e-commerce of start met shopstreaming

Met fysiek contact beperkt tot 1,5 meter of winkels gesloten, moeten bedrijven en merken een Plan B hebben.

Strategy

Daan Vrijsen (Abovo Media): ‘Klanten willen steeds meer inzicht in de effecten van hun campagnes’

Tijdens Emerce Digital Marketing Live gaat Hans Voorn in gesprek met Daan Vrijsen van Abovo Media over de wens van klanten om meer inzicht in de effecten van hun lopende campagnes te krijgen.

Online marketing

Zelfbeveiligende IT: de toekomst van informatiebeveiliging

Cybercriminelen zijn uiterst creatief in hun aanpak en spelen razendsnel in op nieuwe kansen, ofwel:  zwakheden in de beveiliging van individuen en bedrijven.

Security